Fiat Scudossa ohjaustehostin vuotaa öljyä 4 kuukaudessa olen joutunut vajaan litran lisäämään tietenkin usealla kerralla vähän ,kaveri kertoi että laita sinne moottoriöljyä se on jäykempää kuin se tehostin öljy niin luultavasti lakkaa vuotamasta ,ajattelin laittaa sellaista öljyä kuin teboil diamond eco-b 5w-20 ,mitä mieltä sopisiko?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ainoa oikea tapa korjata se, on katsoa mistä se vuotaa ja korjata vuoto.
Jos tehostimen ölhyt vuotaa jostakin hankalasta paikasta, kumitiivisteestä, on olemassa aineita jotka turvottaa kumia ja vuoto voi lakata tai vähentyä.
Ainakin biltemasta olen tuollaista ainetta joskus ostanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588