Oletko tietoinen, että mielikuvasi hänestä

Anonyymi

perustuu todennäköisesti oman mielesi olettamuksiin. Vaikka sitä kuvittelee ihmisen jonkinlaiseksi todellisuudessa hän voi olla ihan täysi mulgero.

30

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän oli ja on todennäköisesti edelleen täysi mulkero.

    • Anonyymi

      Ei mulle ole mitään vahvaa mielikuvaa hänestä. Yllättyisin mielelläni. Ihastuin meidän väliseen yhteyteen, en mielikuvaan hänestä.

      • Anonyymi

        Astral TV


    • Anonyymi

      Kyllä hän voisi jonkin asteinen wituro olla, kyllä sellainen tietysti

    • Anonyymi

      Tämä on pahimpia pelkojani.

    • Anonyymi

      Tämä täysin totta, mutta tiedän, että ollaa samanlaisia, ystävällisiä, valehtelijoita, mutta yhtä lailla sadistisia, kertakaikkiaan ärsyttäviä persoonia.

    • Anonyymi

      Voi olla täysi mulkero tai sitten täys ihanuus. Kunhan tutustun se selviää.

    • Ainahan se on mielikuva, ennen kuin on vietetty vuosikausia yhdessä ja huomattu mitä kiiltokuvan kääntöpuolelle on piirretty.

    • Anonyymi

      Tiedän,että hän voi ja monesti onkin täysi mulgero,mutta on hänessä hyvätkin puolensa...käytökselläänhän sitä toiselle näyttää,millainen on

    • Anonyymi

      Hänen nimensä voimasta, heuletti jyrisee, Hän elää!
      Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
      Ps.kytillä on sitten jokin teatteriesitys menossa, että veronmaksaja tietää mitä paskalakitkin kustantaa, tämä on Suomi.
      Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
      https://m.youtube.com/watch?v=Wb25QTYbnCI

    • Anonyymi

      Juu. Ei kukaan ole sitä miltä näyttää.

    • Anonyymi

      Mulkeronnappaajatunrosarvi kasvaa kasvamistaan 🌱

      • Anonyymi

        *tunto…


    • Anonyymi

      Ei kukaan niin kaunis nainen voi olla täysi mulgero.

    • Anonyymi

      Hän voi olla monenlaista, mutta mulukku hän ei ole <3 Tykkään, vaikka mikä olisi.

    • Anonyymi

      Olen valmis pettymään kaikkiin. Itsehän olen itselleni suurin pettymys. Ihan itkettää. Minä kuka olin kiltti ja herkkä ja rakastava pienenä poikana, kasvoin ilkeäksi ja julmaksikin ja rakkaudettomaksi. Mutta en halua olla enää mitään semmoista. Ei tarvitse ajatella ilkeästi eikä tarvitse olla katkera.

      • Anonyymi

        Hyvin oivallettu <3


      • Anonyymi

        Rakkaudenpuutettakko? Moni ilkeä kaipaa syliä ja rakkautta.


    • Anonyymi

      Miksi aliarvioit toisia ihmisiä?

    • Anonyymi

      Näin käy usein jos ajatukset ovat sekavia

    • Anonyymi

      Ei hän olekkaan sellainen kuin kuvittelin, mutta ei se tee hänestä mulkeroa. Me ei vaan sovittais yhteen.

    • Anonyymi

      Olen tietoinen. Hän kyllä oli minulle mukava ja muillekin. Siksi se ärsyttää, helpompi olisi unohtaa jos ei olisi niin mukava.

    • Anonyymi

      Kyllä mukavan kannattaa tarvittaessa olla ilkeä. Pysyy k-päät kaukana.

    • Anonyymi

      Jep, siis ihminen on joko tai. Erityisen radikaali näiden näkemysten kohdalla tulee olla juuri naisten käytöksen kontrolloinnin suhteen. Esimerkiksi vehkoo on saattanut olla jollekin joskus ikävä, joten häntä ei olisi missään nimessä saanut tuossa naurettavassa ajojahdissa puolustaa! Miehellä on tilaa olla joskus myös mulkero, sillä hän on vain reilu ja suorasanainen esim perussuomalaiseen tapaan. Muutenkaan naisen ei tule vastata mihinkään ilkeyteen samalla mitalla tai on hän itse saatana. Nämä kolme irrallista virkettä liittymättä mihinkään, mutta inspriroitua saa.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Kiitos. On aivan totta, että suhtautuminen naisen asemaan on hyvin kaksinaismoralistinen. Jos et ole muistanut niiata niin, että nilkatkin taipuu, lahjoittaa kymmenyksiä seurakunnille ja leipoa kilotolkulla pullaa urheiluseuralle, niin turha odottaa mitään tukea jos lentää rapaa tuulettimeen, ellet ole täydellinen ihminen ja olet ehkä sanonut minnakaisalle tai Jennaniinalle joskus pahasti. Viittaan edellisellä siihen, että tätä epäsuhtaa pidetään myös naisten suunnalta voimissaan ja kaikki riepottelu on sallittua ja jopa toivottua somekäräjillä ja muualla.


    • Anonyymi

      Ja osaa sitä varmasti jokkainen joskus

    • Anonyymi

      Siinä on kyllä sekin ja vielä, ettäei menneestä pääse uuteen alkuun noin vain, ja usein seuraava suhde jää tyhjäksi jos mörköjä, tai pahimmassa tapauksessa elää samaan uudelleen, tai saa vanhat karmat päälleen siltä uudelta, mitä tehnyt edelliselle tms.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe