Siis flunssahan tää on. :-O :-O :-O
Luulen että mulla on korona
6
68
Vastaukset
- Anonyymi
Mutaation vuoksi virus on alkanut tulla heiokommaksi ja alkaa muistuttaa enemmän tavallisia räkätauteja. Mutta huomatkaa, että rokottamattomille koronavirus voi olla edelleen hengenvaarallinen.
- Anonyymi
Olen niistellyt tässä jo pari päivää putkeen niin että nenä ruvella ja kokoajan tulee aivastuksia. Olen täysin rokottamaton.
T: Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen niistellyt tässä jo pari päivää putkeen niin että nenä ruvella ja kokoajan tulee aivastuksia. Olen täysin rokottamaton.
T: ApEri ihmiset sairastavat taudin eri tavoin, sitä ei lääketiede ole vielä kunnolla pystynyt selvittämään. Mutta riski on aina olemassa vakavaan sairastumiseeen. Ole onnellinen jos pääset lievällä taudilla, tai sitten se on vain tavallista kausiflunssaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri ihmiset sairastavat taudin eri tavoin, sitä ei lääketiede ole vielä kunnolla pystynyt selvittämään. Mutta riski on aina olemassa vakavaan sairastumiseeen. Ole onnellinen jos pääset lievällä taudilla, tai sitten se on vain tavallista kausiflunssaa.
Kyllä varmaan 99% prosenttia sairastaa koronan lievänä flunssan kaltaisena tautina kun on jo mutantoitunut käytännössä lähes vaarattomaksi. Jotkut iäkkäät ja riskiryhmäläiset tai monisairaat ihmiset on sitten asia erikseen. Tosin onhan Suomessa melko paljon riskiryhmäläisiä.
Uskoisin että tää korona muuntautuu kuitenkin aina vain vaarattomammaksi. Siksi en näe mitään järkeä siinä että kaikki ihmiset halutaan rokottaa kokeellisilla rokotteilla joiden vaikutusta pidemmän päälle ei tunne kukaan. Asiasta voidaan esittää vain arvailuja mutta lopulliset vaikutukset tullaan näkemään vasta vuosien kuluttua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmaan 99% prosenttia sairastaa koronan lievänä flunssan kaltaisena tautina kun on jo mutantoitunut käytännössä lähes vaarattomaksi. Jotkut iäkkäät ja riskiryhmäläiset tai monisairaat ihmiset on sitten asia erikseen. Tosin onhan Suomessa melko paljon riskiryhmäläisiä.
Uskoisin että tää korona muuntautuu kuitenkin aina vain vaarattomammaksi. Siksi en näe mitään järkeä siinä että kaikki ihmiset halutaan rokottaa kokeellisilla rokotteilla joiden vaikutusta pidemmän päälle ei tunne kukaan. Asiasta voidaan esittää vain arvailuja mutta lopulliset vaikutukset tullaan näkemään vasta vuosien kuluttua.Itse ainakin kannatan vapaata yhteiskuntaa ja sanon jyrkästi ei pakkorokotuksille ja koronapassille. Riskiryhmät ottakoon rokotteet ja sulkeutukoon kotiinsa vaikka loppuiäkseen. Muut sais sitten alkaa jo elämään täysin vapaasti kuten ennen ilman mitään rokotteita ja maskeja.
T: Ap
- Anonyymi
Kaikille tulee korona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5034101Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek173169Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2812247Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4582091Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861436- 1571323
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631218- 641145
- 811095
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411058