Luulen että mulla on korona

Anonyymi

Siis flunssahan tää on. :-O :-O :-O

6

73

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutaation vuoksi virus on alkanut tulla heiokommaksi ja alkaa muistuttaa enemmän tavallisia räkätauteja. Mutta huomatkaa, että rokottamattomille koronavirus voi olla edelleen hengenvaarallinen.

• Anonyymi

Olen niistellyt tässä jo pari päivää putkeen niin että nenä ruvella ja kokoajan tulee aivastuksia. Olen täysin rokottamaton.

T: Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen niistellyt tässä jo pari päivää putkeen niin että nenä ruvella ja kokoajan tulee aivastuksia. Olen täysin rokottamaton.

Eri ihmiset sairastavat taudin eri tavoin, sitä ei lääketiede ole vielä kunnolla pystynyt selvittämään. Mutta riski on aina olemassa vakavaan sairastumiseeen. Ole onnellinen jos pääset lievällä taudilla, tai sitten se on vain tavallista kausiflunssaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri ihmiset sairastavat taudin eri tavoin, sitä ei lääketiede ole vielä kunnolla pystynyt selvittämään. Mutta riski on aina olemassa vakavaan sairastumiseeen. Ole onnellinen jos pääset lievällä taudilla, tai sitten se on vain tavallista kausiflunssaa.

Kyllä varmaan 99% prosenttia sairastaa koronan lievänä flunssan kaltaisena tautina kun on jo mutantoitunut käytännössä lähes vaarattomaksi. Jotkut iäkkäät ja riskiryhmäläiset tai monisairaat ihmiset on sitten asia erikseen. Tosin onhan Suomessa melko paljon riskiryhmäläisiä.

Uskoisin että tää korona muuntautuu kuitenkin aina vain vaarattomammaksi. Siksi en näe mitään järkeä siinä että kaikki ihmiset halutaan rokottaa kokeellisilla rokotteilla joiden vaikutusta pidemmän päälle ei tunne kukaan. Asiasta voidaan esittää vain arvailuja mutta lopulliset vaikutukset tullaan näkemään vasta vuosien kuluttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varmaan 99% prosenttia sairastaa koronan lievänä flunssan kaltaisena tautina kun on jo mutantoitunut käytännössä lähes vaarattomaksi. Jotkut iäkkäät ja riskiryhmäläiset tai monisairaat ihmiset on sitten asia erikseen. Tosin onhan Suomessa melko paljon riskiryhmäläisiä.

Uskoisin että tää korona muuntautuu kuitenkin aina vain vaarattomammaksi. Siksi en näe mitään järkeä siinä että kaikki ihmiset halutaan rokottaa kokeellisilla rokotteilla joiden vaikutusta pidemmän päälle ei tunne kukaan. Asiasta voidaan esittää vain arvailuja mutta lopulliset vaikutukset tullaan näkemään vasta vuosien kuluttua.

Itse ainakin kannatan vapaata yhteiskuntaa ja sanon jyrkästi ei pakkorokotuksille ja koronapassille. Riskiryhmät ottakoon rokotteet ja sulkeutukoon kotiinsa vaikka loppuiäkseen. Muut sais sitten alkaa jo elämään täysin vapaasti kuten ennen ilman mitään rokotteita ja maskeja.

• Anonyymi

Kaikille tulee korona

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      47
      2545
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2236
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1761
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1654
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1246
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1046
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      100
      986
    Aihe