Muistutus muistutus

Anonyymi

Elokuva on elokuvaa! Tämä nyt niille muutamille jotka eivät asiaa ymmärrä.
Eräs tuttuni on ollut elokuvassa sivuroolissa. Hän ei ole roolihahmonsa.

Suurin osahan tämän tajusi jo ennenkin.

33

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku luuli todennäköisesti, että MINÄ olin elokuvassa, EN, minä en ollut valitettavasti siinä elokuvassa. Jos olisin ollut, naureskelisin.

    • Anonyymi

      Tuttuni elokuvarooli on ollut niin ikimuistoien joillekin, että miettivät sitä vieläkin!

      • Anonyymi

        Joku kuvittelee, että minä olin siinä elokuvassa. EHEI, EN ollut! jos olisin ollut niin olisin varmasti osannut pitää hauskaa sen elokuvan kustannuksella.


    • Anonyymi

      Se ihminen joka siinä elokuvassa oli sellainen kiva, ystävällinen, ihana ja kaunis.
      Hän oli erittäin hyväsydäminen kaikille.

    • Anonyymi

      Toivoisin, että kun joku sekoittaa elokuvan ja todellisuuden joku toinen ystävällismielinen muistuttaisi, että kyse on ELOKUVASTA! Mielelläni ottaisin kunnian elokuvasta, mutta rehtinä ihmisenä en voi.

    • Anonyymi

      T: Kaksosista se toinen.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole yhtään mitään hyötyä koko elokuvasta. piste!
      Päinvastoin, minut tahtomattani jollakin lailla yhdistetään asioihin ilman, että saan mitään.

    • Anonyymi

      Ei minulla ole yhtään mitään hyötyä siitä, että kaksoseni teki joskus jotain yhteistyötä jonkun kanssa. Päinvastoin MINUN henkilökohtainen elämäni häväistään liittymään johonkin asiaan jota en edes tiedä.

    • Anonyymi

      Minä en saa siis yhtään mitään, mutta minut rävätään.

    • Anonyymi

      Kukaan muu ei joudu elämässään kokemaan tätä kuin kaksonen. Joku tuntematon käyttää minua hyväkseen koska hän olettaa minun kuuluvan johonkin sellaiseen mihin en kuulunut.

      • Anonyymi

        En tiedä yhtään heistä mitään, ovatko mukavia, ovatko ahneita, ovatko kivoja vai ovatko tehneet väärin. En ole kuullut heistä mitään, mutta eh huvittautuvat kustannuksellani koska olen leikisti sama henkilö jonka he ovat joskus ehkä tavanneet? Sama toimii toisinpäin.


    • Anonyymi

      Okei!? Haluaisitko kertoa enemmän?😳

      • Anonyymi

        Kaksosuudesta ei ollut minulle kuin haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksosuudesta ei ollut minulle kuin haittaa.

        Ei siitä ole mitään hyötyä juuri kaikkien toisten takia. elämässä menee todella suuri aika oikaistessa toisten aiheuttamia haittoja. Jos sisarus teki jotain minä jouduin tekemään kymmenen eri korjausliikettä jotta en joudu vastuuseen. Kukaan joka ei ole joutunut kokemaan sitä ärsyttävää syrjintää mitä saa ei voi käsittää miten kuluttavaa on opettaa ihmisille.


    • Anonyymi

      Vihaan ihan sitä varten k.o henkilöitä, että eivät yritä edes tajuta asiaa.

    • Anonyymi

      Sirkuksessa on esillä nyt kaksoset!

      • Anonyymi

        Hahahaha onpahan he samanlaiset! Hahahahah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaha onpahan he samanlaiset! Hahahahah

        ( suomalainen tiede)


    • Anonyymi

      Ei siitä ole kuin haittavaikutuksia!

      • Anonyymi

        En näe siinä mitään hauskaa jos sisarukseni vihaaja vihaa minua! En edes tunne häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe siinä mitään hauskaa jos sisarukseni vihaaja vihaa minua! En edes tunne häntä.

        Reiluuden nimissä sama pätee toisinpäin, sisarukseni ei taatusti edes tiedä miksi joku haukkui häntä.


    • Anonyymi

      Sitten oli se velvollisuus, että piti yrittää hoitaa toisen asioita, ettei itse saa siitä jotain haittaa! KOSKA KAKSOSET OVAT SAMANLAISIA! Eli jos sisarus teki jotain saan ehkä syyn siitä. Ei se syy ole sisaruksen vaan muiden!

    • Anonyymi

      Sisarukseni ei ole juoppo, mutta leikitäänpä tilannetta, että olisi! Hän ryypiskelee jossain niin MINUN tulisi hoitaa häntä äkkiä, ettei asiaa laitettasi minun kontolleni.
      MINUN tulisi kovaan ääneen vakuutella olevani päinvastainen. MINUN tulisi joko hoitaa häntä taikka yrittää siloitella tekemisiä jatkuvasti jotta hän ei kaataisi minulle tekemistään! Eli minun elämässäni menee osa siihen jossa joudun ottamaan huomioon MUIDEN takia sisarukseni elämän.
      Todellisuudessa sisarukseni tekee mitä tekee eikä se toiselle ihmiselle kuulukaan.
      Samoin toisinpäin, sisarus rassukka ei tajua miksi joku suuttuu häneen kun MINÄ olen suorasanaisempi kuin hän.
      sisaruksellani on harrastus joka ei ole yhtään omiaan minulle, mutta joku on niin Ah varma, että minkin pidän siitä!

      • Anonyymi

        Kyllästyin asiaan ja annoin olla. Sisarukseni voi tehdä mitä vain, en estä! Mutta kylläpä jonkun TOISEN MIELESTÄ MINUN TULISI KYHNÖTTÄÄ JATKUVASTi sisarukseni lähellä koska heistä se on kivaa!
        Kyllä minä varmasti joskus kuulen jos hän on tehnyt jotain sellaista joka herättää laajempaa ihmetystä. Ääliöt varmasti kertovat minulle sen ja laittoivatkin jo sen kontolleni!
        Ahahhahah, olipa hauskaa. Se oli vähän kuin minä, kun aivan toisen henkilö teki jotain, vai miten se meni?


    • Anonyymi

      Ei se mitään, voitte aina runkata kun ajattelette kaksostani ja minua!

      • Anonyymi

        Oikeasti tuo on juuri se loukkaava suhtautuminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Kiitos kun olet ( sinä pilkkaaja) niin älyllisempi ja etevämpi kuin minä ja ymmärrät, että MINÄ olen elokuvan roolihahmo jota SISARUKSEN NÄYTTELI joskus! Ehehheheh

      • Anonyymi

        Siis nimenomaan MINÄ olen nyt tämä roolihahmo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis nimenomaan MINÄ olen nyt tämä roolihahmo!

        Ehehhe eikös olekin hauskaa!


    • Anonyymi

      Jos minä olisin oikeasti ollut elokuvassa olisin varmasti kertonut siitä ja selittänyt asiaa väärinkäsitysten välttämiseksi koska ihmiset ovat pölhömpiä kuin saattaa kuvitellakaan. Mutta näin minä joudunkin taas tekemään lisätyötä muiden kuin itseni hyväksi.

      • Anonyymi

        Minun elämäni kuluu kaikessa siinä p...a mitä ihmiset järjestivät minun kontolleni koska jotenkin kummallisesti olen tilanteessa jossa kontolleni sysätään asioita jotka eivät minuun edes liity. En hallitse sisarustani, en koskaan päät mitä hän teki taikka tekee.


    • Anonyymi

      Anteeksi jos nyt loukkasin. Kaksosjuttu on ollut esillä niin paljon, että oli pakko tuoda tämä puoli asiasta esiin. Ne kaksoset jotka ovat olleet esillä ovat vain markkinoineen jotain. He ovat tahattomasti kuitenkin vahvistaneet stereotypioita.

    • Anonyymi

      Selvä juttu.

      Yritämme muistaa asian.


      Hesari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      68
      831
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe