Millaisia asioita vastakkainen sukupuoli

Anonyymi

sinussa ihailee?

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millaisilla asioilla neiti täällä tuollaisia kuulustelee?
      T.CIA, cissan iloinen asia?

      • Anonyymi

        Moi eimia 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi eimia 😉

        Sinä olet aloittaja ja se eimia.


    • Anonyymi

      Varmaan sitä, että menin rohkeasti peniksen pienennysleikkaukseen.

    • Anonyymi

      En mä tiedä.. mut mä ihailen miehessä jota tapailen nykyisin sitä et hän ei oo mulle ilkee. Ollaan tunnettu muutama kuukausi ja yhtään riitaa ei oo tullu mistään. On mukavaa kun toinen on yhtä
      Sopuisa ja rauhallinen kuin mäkin
      Eikä kaivele riitaa väkisin.

      Ehkä tästä vois tulla oikee parisuhde vielä pelkän ulkona syömässä käyntien sijaan.

      Inhoon eimian tapaisia suunsoittajia suhteessa joten pakit tulis sellasille nopeesti

      • Anonyymi

        Sinä mies voisit alkaa tapailla itseäsi sillai yksityisesti ilman mielikuvituskavereitasi ja puhetta tästä Eimiasta josta olet jankannut jo toistakymmentä vuotta. Sen verran ahkerasti olet noita vanhoja aloituksiasi taas nostellut, että eiköhän yksi esimerkki vielä tule vastaan illan päälle.


      • Anonyymi

        Sellainen ihminen on kyllä harvinaisen simppeli, joka ottaa tämän pulinan muulla tavoin, kun asia on, eli sinä mies et osaa argumentoida millään muulla tavalla kuin alkamalla puhumaan kuin tälle kiusaamisen kohdehenkilöllesi josta sinulta juuri tarkentavaa kysyttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mies voisit alkaa tapailla itseäsi sillai yksityisesti ilman mielikuvituskavereitasi ja puhetta tästä Eimiasta josta olet jankannut jo toistakymmentä vuotta. Sen verran ahkerasti olet noita vanhoja aloituksiasi taas nostellut, että eiköhän yksi esimerkki vielä tule vastaan illan päälle.

        Psykoottisiin harhoihin kuuluu eimia myös se et susta alkaa tuntuun että tv:sarjat tai ohjelmat on jotain piiöoviestejä täynnä

        Mustasukkaisuusharhainen alkaa kuvitteleen että tekstittäjä kommunikoi ridge forresterin vuorosanoilla ukolles ja ehdottelee salapanoo.

        Mustasukkaisuusharhainen voi kuvitella että lehtiosaston jotkut ilmotukset on salaviestejä panopaikasta jne.

        Kun päässä on vikaa alkaa yhtäkkiä näkyyn joka puolella ukkos ja sen salarakas sopimas panopaikkoja.

        Se ei oo tervettä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen ihminen on kyllä harvinaisen simppeli, joka ottaa tämän pulinan muulla tavoin, kun asia on, eli sinä mies et osaa argumentoida millään muulla tavalla kuin alkamalla puhumaan kuin tälle kiusaamisen kohdehenkilöllesi josta sinulta juuri tarkentavaa kysyttiin.

        Missähän näet ihmisen kuvan?

        Oisko mielikuvituksessas?

        Näet näkyjä eimia trolli!

        En näe kuvaa en nimee! Sinä näet?


        Näkeekö kukaan muu?

        Ei! Eli sä näet jotain mitä muut ei!

        Sitä kutsutaan luulo ja näköharhoiksi.

        Psykoosin oire


    • Anonyymi

      Ei yhtään mitään, mä olen pelkkää ilmaa miehille

    • Anonyymi

      Komeaa ulkokuorta ja big dick energyä.

    • Anonyymi

      Olen niin sensuelli ja kaunis. Miehet aina kehuu minua.

      • Anonyymi

        Ai jaa minä taas en ole sensuelli vaan hirveän paha suustani ja naama on mitä on, mutta onneksi voi vaihtaa paikkoja perseen kanssa. Kiva provo muuten sinulla, joku huonoon itsetuntoon latistunut ottaa varmasti tosissaan tämän.


    • Anonyymi

      Joskus kun olin vielä vähän tyhmempi niin naisilta saatu ihailu tuntui kivalta. Tätä nykyä en tykkää. Yhtä vaan ikävöin. Ei enää ole väliä mitä mieltä muut naiset ovat. Välttelen jopa naisten näkemistä ja katsomistakin kun se on turhaa ja tyhjänpäiväistä.

      • Anonyymi

        Hauska 😁


    • Anonyymi

      Itsenäisyyttä.

    • Anonyymi

      Keskustelutaitoani.

    • Anonyymi

      Palaa peruskouluun tai esikouluun.

    • Anonyymi

      Tiedän että ihmiset yleensä pitää musta kun vähän tutustuu. Vastakkainen sukupuoli ja omakin kaverina. Se johtuu siitä, että olen tuntenut todella paljon ihmisiä ja liikkunut lapsesta asti isommissa kaveriporukoissa. Olen käynyt sellaisen sosiaalisen myllyn läpi jo lapsena ja nuorena, että musta on tavallaan hioutunut ihan hyvä tyyppi. Kun siinä herkimmässä iässä saat aina välitöntä palautetta muilta, eikä aina niin imartelevaa, oppii kohtelemaan muita hyvin. Ja se on kaikkien ihmissuhteiden avain, kohdella toista tasavertaisesti ja reilusti aina.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe