Selvästi suurin osa "suvaitsevaisista" on hyvin naiiveja naisia

Anonyymi

joilla harvoilla on edes mitään katukokemusta mamuista, varsinkaan muslimeista. Olen kerran päässyt tällaisen nuoren suvakkinaisen puheisiin, joka kiivaasti kannatti pakolais- ja turvapaikkamaahanmuuttoa. Kyselin vähän tarkemmin naisen kokemuksista mamuista, ja kävi ilmi, ettei hänellä ollut mitään kokemusta mistään mamuista.

Minä sitten vähän kerroin omista kokemuksista Tukholman lähiöissä, joissa ennen asuin, ghettoalueita myöten, siitä minkälaisia ongelmia seuraa tietystä maahanmuutosta. Ja tämä nuori nainen alkoi ymmärtää, että niitä ongelmia tosiaan voi seurata, myönsi että niin, kai sitä kaikenlaista voi tulla jne.

Nainen ei ehkä enää ole niin suvakki, kuin aiemmin.

Hankkikaa suvakit järkeä päähänne, ja oikeaa tietoa, sitä ei saa mistään hörhöjen rasmus-sivulta.

55

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monet ovat woke-kultin uhreja, kiihkeitä uskovaisia...
      Mennään muiden mukana tunteet edellä...

      • Anonyymi

        Lähinnä raivo edellä.


      • Anonyymi

        Ja tunne-elämäkin on niillä sekaisin.


    • Olen suvakki ja 190cm harteikas mies. Olen jopa niin suvakki, että olen naimisissa upean ruskean tytön kanssa.
      Olen niin suvakki, että autan mamuja sopeutumaan tänne. Autan niin paljon, että useat autettavista ovat koulussa tai työssä.
      En ole ministeri enkä edes kansanedustaja joten maahanmuuttoon eikä mamujen asuttamiseen kaupunkeihin suvakkina minulla ei ole mitään osaamista eikä kannanottoa.
      Suvakkina minä suvakkikavereideni kanssa yritämme pienentää tämän globaalin mamuongelman Suomeen kohdistuvia haittoja. Samalla yritämme pitää mamutuksen kuluja veronmaksajille mahdollisimman pieninä tekemällä tätä omaa hommaamme harrastuksena ilman kuluja yhteiskunnalle.

      Miksi hyökkäät suvakkien kimppuun?

      • Anonyymi

        mites asunnot ?


      • Tieteellinen, fiksu kannanotto johon faktat on poimittu suomi24 keskustelusta.
        Päiväkotitason keskustelua?.


      • Anonyymi
        Kukkahattusuvakki kirjoitti:

        Tieteellinen, fiksu kannanotto johon faktat on poimittu suomi24 keskustelusta.
        Päiväkotitason keskustelua?.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi

        Jäi kiinni housut kintuissa. xD


      • Anonyymi
        Kukkahattusuvakki kirjoitti:

        Tieteellinen, fiksu kannanotto johon faktat on poimittu suomi24 keskustelusta.
        Päiväkotitason keskustelua?.

        mene Irakiin ihanne poikien kanssa jooko


      • Anonyymi
        Kukkahattusuvakki kirjoitti:

        Tieteellinen, fiksu kannanotto johon faktat on poimittu suomi24 keskustelusta.
        Päiväkotitason keskustelua?.

        Lue vaan Rasmusta....


      • Anonyymi

        Ruskea voi vaimosi olla mutta ei muslimi. Siinä(kään) ei suvakkius auta. Kertoo aika paljon, kaiken.


      • Anonyymi

        Pelle sinä olet, etkä mikään suvakki. Pieni hintelä äärivasemmistolainen, jonka on "pakko" olla itseään isompi somessa.


      • Anonyymi
        Kukkahattusuvakki kirjoitti:

        Tieteellinen, fiksu kannanotto johon faktat on poimittu suomi24 keskustelusta.
        Päiväkotitason keskustelua?.

        Niinhän se on. Mielipiteet suoraan apukiulusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelle sinä olet, etkä mikään suvakki. Pieni hintelä äärivasemmistolainen, jonka on "pakko" olla itseään isompi somessa.

        Menisit töihin.


      • Anonyymi

        Hienoa, että suvakki toimii, eikä vain lässytä tyhjiä täällä netissä, kuten tuo Moktarimme.

        Onhan niitä kunnollisiakin haittamamuja, mutta vähän sama kuin mustalaisten kanssakin, valitettavan vähän.


      • Anonyymi

        Keräättekö mamunuorille puukkoja, jotta voivat ryöstää itselleen muodikkaat kuteet?

        Miten autatte Oulun raiskuurinkien ja pääkaupunkiseudun taksiraiskaajien uhreja?

        Miten olette auttaneet Kaivopuistossa murhatun nuorukaisen omaisia?

        Maksaisitteko vapaaehtoisen kotouttamisveron, jos sellainen kerättäisiin, esimerkiksi 100€/kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keräättekö mamunuorille puukkoja, jotta voivat ryöstää itselleen muodikkaat kuteet?

        Miten autatte Oulun raiskuurinkien ja pääkaupunkiseudun taksiraiskaajien uhreja?

        Miten olette auttaneet Kaivopuistossa murhatun nuorukaisen omaisia?

        Maksaisitteko vapaaehtoisen kotouttamisveron, jos sellainen kerättäisiin, esimerkiksi 100€/kk.

        Ja se Oulun jutusta näki, että suurin osa tekijöistä oli idempää kuin väittivät (naamasta sen näki)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jäi kiinni housut kintuissa. xD

        Siis suvakkina kirjoitin:
        "Samaa mieltä. Turha sieltä tänne on tuoda lisää ongelmia ja ELÄTTEJÄ."
        Pysyn tuossa kannassa. Mistä jäin kiinni?
        Olen suvakki ja veronmaksaja. Meitä veronmaksajia on täällä melkoisesti jotka ajattelemme, että tänne ei kannata kuskata elättejä jotka ovat jo valmiiksi hölmöilleet niin paljon, että ovat lähtömaassaan linnassa. Jotku ISIS-sedät tai -tädit ovat tuskin tulossa tänne hoitamaan vanhuksiamme.


      • Anonyymi

        On hyvin yksinkertaista. Ei voisi vähempää kiinnostaa minkä värinen tai mallinen joku on. En siis itse välitä tippaakaan minkä värinen tai mallinen jokin muualta tuleva on. En vain yksinkertaisesti halua jakaa Suomen resursseja muualta tulevien kanssa. Suomen resurssit kuuluvat suomelle ja suomalaisille.

        Sitä se rasismia on, että kohdellaan ihmisiä eri tavalla erilaisuuden vuoksi, kuten esim. etnisen taustan vuoksi. Kohtelen kaikkia väristä tai mallista riippumatta siis samalla tavalla. En siis ole rasisti, vaan korkeintaan egoisti.


      • Anonyymi

        Keksi lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On hyvin yksinkertaista. Ei voisi vähempää kiinnostaa minkä värinen tai mallinen joku on. En siis itse välitä tippaakaan minkä värinen tai mallinen jokin muualta tuleva on. En vain yksinkertaisesti halua jakaa Suomen resursseja muualta tulevien kanssa. Suomen resurssit kuuluvat suomelle ja suomalaisille.

        Sitä se rasismia on, että kohdellaan ihmisiä eri tavalla erilaisuuden vuoksi, kuten esim. etnisen taustan vuoksi. Kohtelen kaikkia väristä tai mallista riippumatta siis samalla tavalla. En siis ole rasisti, vaan korkeintaan egoisti.

        "En vain yksinkertaisesti halua jakaa Suomen resursseja muualta tulevien kanssa. Suomen resurssit kuuluvat suomelle ja suomalaisille."
        Ovatko nämä maahanmuuttajista koulutetut lähihoitajat jotka ovat mukana hoitamassa meidän vanhuksia jotenkin mielestäsi ei-haluttuja, haitallisia ihmisiä tehdessään meille kantasuomalaisille ei niin haluttua työtä?
        Ikärakenteemme vaan on sellainen, että tarvitsemme auttavia käsiä.
        Vai oletko siitä vihainen, että yhteiskuntamme voimavaroja on käytetty väärin näiden lähihoitajien koulutukseen?
        Mitenkä sitten kantasuomalaisten kanssa? Eikö heidänkin koulutukseen käytetä juuri näitä samoja voimavaroja jotta heistä saataisiin lähihoitajia?
        Minä ja kaverini halutaan olla auttamassa näitä maahanmuuttajia jotta he pääsevät alkuun tässä kotoutumisprosessissa. Minä ja kaverit olemme yhteiskunnalla ilmainen voimavara tässä maahanmuuttajien kotouttamisessa.
        Porukasta putoaa nopeasti pois ne maahanmuuttajat joita kotoutuminen ei kiinnosta. Nopeasti ollaan tilanteessa jossa me vaparit emme ole missään tekemisissä noiden kanssa. Sitten usein tulevat ihan eri auttajat ja usein jopa vievät nämä autettavat mukaansa.
        Iso ongelma tässä on se, että heistä hyvin harva voidaan palauttaa lähtömaahansa.
        Ei vaan ole maata joka ottaisi heidät vastaan. Siis mukaanlukien heidän kotimaansa.
        On ollut suunnitelmia, että EU vuokraisi jostain (Afrikasta) valtavan alueen johon heitä alettaisiin palauttaa. EU rakentaisi parakit ja ylläpitäisi heitä siellä pikkurahalla verrattuna kuluihin EU maissa.
        Tämä ei taas kelpaa ihmisoikeusaktivisteille yms porukoille joten EU joutuu elättämään myös valtavaa joukkoa ihmisiä jotka eivät koskaan tule tekemään mitään rehellistä työtä. Juuri tätä haittaa pienentääksemme minä ja kaverini teemme tätä vapaaehtoista työtämme.


    • Anonyymi

      "Autan niin paljon, että useat autettavista ovat koulussa tai työssä.
      En ole ministeri enkä edes kansanedustaja joten..."


      Sädekehä

      • Anonyymi

        "Saturainen Hurstille, SPR: lle ja veteraaneille joka vuosi" ja viimeiset makkarat ahneena vaalien alla vaalikojuista ahmiva "lällällää en äänestäkää teitä"- tyyppi?
        Tiedämme kaikki reuhkan rakastavan huonoja tarinoitaan.


    • Anonyymi

      Vokkien vapaaehtoistyöntekijöissä ainakin on hyvin naivia naisia.
      Portaikon ylätasanteella hyvin naivia naisia.

      • Anonyymi

        Heheheee...juu.


    • Anonyymi

      Maailmalla on paljon tutkittu hyysäreitä
      Suomessa ei ollenkaan

      Berkeleyn yliopiston tutkimuksessa tuli ilmi että hyysäys johtuu geenivirheestä

    • Anonyymi

      "Suvaitsevaisuus" oli ensin muoti-ilmiö, aivan kuten 80-luvun olkatoppaukset, eli typerä, mutta vähitellen siitä tuli "velvollisuus", joka nyt aiheuttaa vahinkoa lähes jokaisella elämän sektorilla, valtion korkeimmasta portaasta ruohonjuuritasolle.

    • Anonyymi

      Suurin osa nuorista vihervasemmiston kannattajista ei ymmärrä myöskään yhteiskunnan taloudesta mitään. Rahaa tulee seinästä tai valtiolta.
      Suurin osa sote palveluista alkaa valua elintasosiirtolaisille, jotka eivät koskaan ole tuoneet yhteiseen kassaan mitään. Aika hälyttävää, jos uuden lasten sairaalankin potilaista yli 50% on maahanmuuttajia. Eli suomalaiset veronmaksajat maksaa.
      Voisi laittaa ns. Suvakkiveron, joka olisi vapaaehtoinen. Vain kertyneen summan mukaan otetaan vastaan elätettäviä.

      • Anonyymi

        Tuttuni on terveydenhoitaja eräässä kaupungissa, ja kertoi, että somalit ovat yliedustettuina "asiakkaissa".


      • Anonyymi

        Kyllä näyttää, että tätä suvakkeja on kaikissa puolueissa. Suvakit puolustavat kaikella tavalla täysin vierasta täällä, eli jotka ovat vieraista geenipohjaa, eli afrikkalaisia, itäaasialaisia, kaakkoisaasialaisia ja keskiaasialaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näyttää, että tätä suvakkeja on kaikissa puolueissa. Suvakit puolustavat kaikella tavalla täysin vierasta täällä, eli jotka ovat vieraista geenipohjaa, eli afrikkalaisia, itäaasialaisia, kaakkoisaasialaisia ja keskiaasialaisia

        Eikös tuo geenipohjaan perustuva rotuoppi lopetettu joskus siellä Nurbergin oikeudessa?
        Meinaako Anonyymi, että meidän pitäisi herätelle Adolfin rotu-opit taas henkiin?


    • Anonyymi

      Itse olen myös pitkä vaalea ja harteikas mies naimisissa ruskean naisen kanssa (ei tosin muslimi), ja olen - yllätys yllätys -PS:n äänestäjä.

      En myöskään täytä yleistä määritelmää että Persut ovat maaseudun koulujakäymättömiä reppanoita. Minulla on M.A. ulkomaisesta yliopistosta, olen asunut pari vuosikymmentä ulkomailla, mutta silti olen sitä mieltä ettei Suomen tule päästää maahan ja elättää kouluttamattomia geelitukkia ja mukavuuspakolaisia jotka talsivat Suomeen koko turvallisen Euroopan vain siksi että täällä saa eniten vastikkeetonta rahaa, asunnon, ja voi tehdä mitä vaan ilman pelkoa että lentäisi maasta ulos...

      • Anonyymi

        Persuja kannatetaan tasaisesti ympäri Suomea, ja porukka on läpileikkaus kansasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja kannatetaan tasaisesti ympäri Suomea, ja porukka on läpileikkaus kansasta.

        Vaaleissa nähtiin, että kannattajia löytyy, joka kymmenes.


      • Anonyymi

        Kyllä ne ovat idempää kuin väittävät ne tulijat naamasta sen näkee


      • Kirjoitit:
        "olen sitä mieltä ettei Suomen tule päästää maahan ja elättää kouluttamattomia geelitukkia ja mukavuuspakolaisia"
        Veikkaan, että noin 100% Suomalaisista on tässä asiassa kanssasi samaa mieltä.
        Suomi ja EU etsivät keinoja tämän asiantilan korjaamiseksi.
        Onko Sinulla joku keino jolla voisimme parantaa tilannetta?

        Tässä maahanmuutto-säikeessäkin yli 90% ihmisistä itkee ja valittaa tämän asian kanssa.
        Onko täällä minun lisäkseni ketään muuta joka tekee jotain ihan konkreettista työtä tämän asiantilan parantamiseksi?


      • Anonyymi
        Kukkahattusuvakki kirjoitti:

        Kirjoitit:
        "olen sitä mieltä ettei Suomen tule päästää maahan ja elättää kouluttamattomia geelitukkia ja mukavuuspakolaisia"
        Veikkaan, että noin 100% Suomalaisista on tässä asiassa kanssasi samaa mieltä.
        Suomi ja EU etsivät keinoja tämän asiantilan korjaamiseksi.
        Onko Sinulla joku keino jolla voisimme parantaa tilannetta?

        Tässä maahanmuutto-säikeessäkin yli 90% ihmisistä itkee ja valittaa tämän asian kanssa.
        Onko täällä minun lisäkseni ketään muuta joka tekee jotain ihan konkreettista työtä tämän asiantilan parantamiseksi?

        Uusi päivä ja kaikki keinot käyttöön?
        Huomenta Moktar. Peukuttelutilikin käytössä.
        190 cm harteikas fiktiohahmo?
        🐣🐣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi päivä ja kaikki keinot käyttöön?
        Huomenta Moktar. Peukuttelutilikin käytössä.
        190 cm harteikas fiktiohahmo?
        🐣🐣

        Tähän maahanmuutto-aiheeseen Sinulla ei ollut mielipidettä?


    • Anonyymi

      hoitoala kärsii?

      • Anonyymi

        Reuhkatar äänesti Saarikkoa.


    • Anonyymi

      Suurin osa pilaleh astutuja aivan reuhka vinos ja vuotavas kunnos, on siin loputelämästä mukavas elää ja ihteesä vaipottaa muusta shaastasta puhumattakan

    • Anonyymi

      Naiset on luonnostaan lapsellisempia, ja myös eksoottiset miehet kiinnostavat kovasti.

      Tosin omassa lähipiirissäni näitä naisia ei ole pahemmin, joitain harrastustuttuja ehkä muutamia, joita voitaisiin kutsua suvakiksi.

      • Anonyymi

        Osaa naisista kiinnostaa mustatukkaiset ja tummasilmäiset turvisjätkät.


      • Anonyymi

        Kyllä miehet ovat yhtä lapsellisia, kun ne jotka ihannoivat itäaasialaisia, kaakkoisaasialaisia ja keskiaasialaisia (ovat kaikki mongolideja) ihannoivat myös afrikkalaisia, kun mongolidit ja negroidit samaa geenipohjaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaa naisista kiinnostaa mustatukkaiset ja tummasilmäiset turvisjätkät.

        Ja osaa miehistä kiinnostaa suklaanruskeat, mustahiuksiset kauniilla silmillä varustetut naiset.


    • Anonyymi

      "suvaitsevia" on kyllä yhtä paljon miehissä ja naisissa, puolustavat samaa geenipohjaa, eli afrikkalaisia, itäaasialaisia, kaakkoisaasialaisia ja keskiaasialaisia, eli kaikella tavalla täysin vierasta täällä.

    • Anonyymi

      Ja minä totta vien puolustan viimeiseen hengenvetoon suomalaisuutta, olen pistänyt jauhot suuhun niin suvakki muijille kuin miehille ja kotikulmiltani hävis lakut ja mokkakorvat kun kantikset näyttivät sanallisesti mitä tekevät kun karvanaamat seisoskelee yläasteen koulun porteilla ja kyttää nuoria tyttöjä. Poliisikin kävi kertomassa karvanaamoille vähän lakia ja poistuivat.

    • Anonyymi

      Jotkut eivät millään ymmärrä sitä, että ihmiset eri puolilla maailmaan ovat täysin erilaisia ja ajattelevat eri tavalla ja monella on erilainen kulttuuri. Jos tätä ei ensinnäkään kykene ymmärtämään, niin sitten ei voi mitään. Tällainen henkilö on takuulla naiivi ja uskoo, että kaikki ihmiset ovat yhtä iloista kansaa ja kavereita keskenään.

    • Anonyymi

      Ovatko uskonnot siksi olleet ja ovat suvaitsemattomia, koska miehet ovat siellä päättäneet ja naiset vaienneet. Kun naiset pääsevät esim. Luterilaiseen kirkkoon päättämään, kirkko muuttuu suvaitsevaiseksi. Sen sijaan ortodoksit ja muslimit eivät naisia päästä päättämään ja millaisia ne ovat?

    • Anonyymi

      suomessa suuri ongelma on että media esim punikki Yle ei kerro totuutta maailman tapahtumista, siksi on niin paljon hyysäreitä

      Median työntekjöistä suurin osa on vihervasemmisto naisia

    • Anonyymi

      esim ruotsissa on nyt 55 no go aluetta
      meno kuten sotatantereella
      Ranskassa on n 1000 no go aluetta

      Mutta punikki Yle tai Hysäri ei kerro mitää , ei koskaan

    • Anonyymi

      Jos joku ei asiaa vielä tiennyt, kukkahattuhenkilö on reuhka.
      De facto.

      • Anonyymi

        Kukkahattuhenkilö on mielestäsi siis karvalakki tai tukka?


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe