Kukkahattusuvakki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
122
Tapasin huippuluokan mamun.....
Juttelin mamun kanssa (suomeksi) ja jossain vaiheessa sanoin tuntevani puhuvani sivistyneen ihmisen kanssa. Hän naurahti19170Gazprom siivoaa yritystään
Tänä vuonna jo 6 Gaspromin kanssa yhteistyössä toiminutta oligarkkia on yllättäen kuollut. Virallisesti epäillään, että4672. sukupolven maahanmuuttajien ongelma
on vanhemmat. He ovat tuoneet mukanaan omaan kulttuuriinsa kuuluvat kasvatusmetodit. Vanhemmuus on jotain ihan muuta kui579Mikä on suvakki?
Suvakki on siis suvaitsevainen. Itse olen suvakki,. Olen asunut työn takia kolmella mantereella joten luulen tietäväni j50201Maakuntavaalit?
Kuulun siihen ihmisryhmään jota tämä ei oikeastaan voisi vähempää kiinnostaa mutta.... Tuo maakuntien organisointi joss362Lopetin Brasilialaisen lihan ja soijan oston
En voi sietää sitä, että brassiviljelijä sanoo telkkarihaastattelussa, että eurooppalaisten ja jenkkien tulisi alkaa mak041Mamuhaitan pienentäminen omin voimin
Mamuja on tullut ja tulee jatkossakin vaikka kuinka siitä valittaisimme. Jos me tavalliset ihmiset haluamme auttaa asias4658