Helsingin Sanomat ei ole mielipide vapaa

Anonyymi

HS:n sivuille laitetaan asiallinen kommentti ja mielipide, niin ei vain hyväksytä. Jos asiasta ollaan eri mieltä niin semmoista ei hyväksytä. On huomattu myös HS:n olevan hyvin yksipuolinen. Toista puolta ei kuunnella ollenkaan haastattelussa, ja artikkelit ovat valheellisia markkinointikikkoja. Ei ole sananvapautta eikä puolueettomuutta. HS:n taso on laskenut juorulehden tasolle. HS:n tulisi tutkia kunnolla asiaa ennen kuin vain heittää artikkelin julkisesti.

Tämä on kirjoitettu kokemuksesta.

5

1562

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vauva.fi myös sama.. no nehän onkin samalla omistajalla.

• Anonyymi

Sehän on selvää että porvalehdet sensuroi ja jopa estää vasemmistolaisia mielipiteitä.

• Anonyymi

Olin aikanani pitkään Hesarin tilaaja ja lukija, varmaan yli 20 vuotta. Lopetin tilaukseni kommentilla "En halua lukea enää Vihervasemmistolaisten toimittajien, kettutyttöjen, mielipidekirjoituksia".
      Hesarin palkkalistoilla olevien toimittajien perustehtävä on tiedonvälitys. Kettutyttöjen palkan maksaminen kuuluu Vihreiden puoluetoimistolle.

• Anonyymi

Tuosta väitteestäsi seuraa selvästi se, että Vihreä puolue rahoittaa suomalaista terrorismiä!

Vihreät pitäisi tuomita oikeudessa oikein rankasti, ja kieltää koko "puolue".

• Anonyymi

Mielipiteensä saa sanoa jos on jokin hieno ammatti jos on joku professori jne,,,Tuskin kukaan minua kuuntelee. köyhää ja sairasta ei kuunnella minun kokemukseni mukaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27