Puolet loikkaa Valta Kuuluu Kansalle puolueeseen ja VKK tekee jytkyn Eduskuntavaaleissa 2023.
Taitaa Persut hajota
7
694
Vastaukset
- Anonyymi
Lakkaisitte nyt viimeinkin honkkeloimasta jookos.
- Anonyymi
Riitaista porukkaa, ei ihme että puolue hajoaa.
- Anonyymi
VKK = virus kuuluu kaikille
- Anonyymi
Pitääköhän itsekkiin hakea VKK puoluekirjaa ja asettua ehdolle Eduskuntavaaleissa reilun vuoden kuluttua. Ei oikein nykyään muuten voi vaikuttaa asiohin. Olis varmaan melkein pommi monelle.
- Anonyymi
Tarkoitin melkoinen pommi, kyllä Suomessakin on nykyään tilausta kunnon äärioikeistolaiseelle puoluelle.
- Anonyymi
Taas Ano Turtiaisen Raamattu eli Umv-sivusto on mennyt nurin ja joutunut muuttamaan eri osoitteeseen. Aika jännä juttu. Miksiköhän näin on käynyt?
- Anonyymi
Eipäs ollutkaan varmaan joku tilapäinen häiriö. Luultavasti näitä kyberhyökkäyksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267