Vanhan äitini piti vain ilmoittaa laskuihin nimimuutoksen. Myyjä sitten pälpätti kaikkea vanhuksen ymmärtämättä ja kuvitteli että laskunsaajan nimi vain muuttuu. Kuis ollakkaan vanhat laskut tuplaantui (nyt 400 euroa) kun oomi oli tehnyt omavaltaisesti pörssilaskutuksen ja lasku tulee tätä nykyään myös talosta joka on purkukunnossa kylmillään eikä siellä sähköä käytetä juuri ollenkaan, olivat perkeleet menneet itse tekemään sille oman sopimuksen, koskaan aikaisemmin näin ei ole ollut. Kaiken huippu on ettei oomiin saa puhelinyhteyttä ollenkaan. Varmaan tarkoituksella ettei tarvii virheitä korjata. Pienen eläkkeen jälkeen ei sähkölaskujen jälkeen jää kuin 300 euros elämiseen. Varokaa siis Oomin puhelinmyyjiä, ovat kieroa porukkaa.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Olen jättänyt Ooomin jo vuosi sitten,syy HUONO PALVELU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802127Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3671290Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321210- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa153929- 103876
- 45747
- 62746
- 61716
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63692