Sanassakin sanotaan yksinkertaisesti vain; usko!
yksinkertainen on kaunista
15
440
Vastaukset
- Nasse
kiva nähdä että olet taas mukana.
Hauskaa loppuviikkkoa ja erityisesti helaTORSTAITA- Trubaduuri
Pitäisikö sinun etsiä jo vihdoin ja viimein, jokin kyllin tehokas ja hyvä hoitokeino tuohon sairaaloiseen vainoharhaasi ja vain siksi, siis
vain sen tähden, että sitten sinunkin olisi helponpi elää itsesi ja usean eri nimimerkkisi kanssa sovussa. Sekä sitten ei sinunkaan tarvitsisi vastailla turhaan minun viesteihini noilla typerillä kommenteillasi, vaan voisit vastata pelkästään itsellesi ja kaikille niille mielikuvitusolennoille, joita pidät henkisen terveyden tilasi kannalta elintärkeinä. Tai jos et luota ihmisiin, niin toinen erinomainen tapa on tietenkin tämä, jospa ottaisit itse suoraan yhteyden taivaalliseen Isään ja pyydät, että Hän parantaa sinut ainiaaksi, ikiajoiksi. Itse suosittelen lämpimästi tätä toista, jälkimmäistä vaihtoehtoa, koska se on ehdottomasti parenpi,
juuri sinunkaltaisillesi epävarmoille lapsille.
- Trouble-dour
Simple as one-two-three!
- Trubaduuri
Voi teitä alenmuudentuntoisia ihmispoloja! Vastaan vain kaikella yksinkertaisuudellani.
- xzcrtsrew
"Mitä voin sanoa maailmasta
kun rumuuteni katsoo sitä:
pieni."- Trubaduuri
Herää vain kysymys, ? ! . Henkselit taitaa olla yhtä löysällä kuin ?.
- johonkin
Niin totta kuin se onkaan. Sanoihan Jeesuskin
kaikille,usko! Ja kuka vaan uskoo,se pelastuu.- Trubaduuri
Ja katso ja kuule!
Sokeat saavat näkönsä ja kuurot saavat kuulonsa.
Mutta osa jää ilman. - xzcrtsrew
Trubaduuri kirjoitti:
Ja katso ja kuule!
Mutta osa jää ilman.Niinkuin runossakin:
"Taas syksy saa
minä en." - piat
Trubaduuri kirjoitti:
Ja katso ja kuule!
Mutta osa jää ilman.ja he kiittävät ääneen mutta muut eivät kuule eivätkä näe heitä ja silloinkin osa jää ilman
- Savonmies
xzcrtsrew kirjoitti:
Niinkuin runossakin:
"Taas syksy saa
minä en."Että siellä teillä Lahdessa päin kuunnellaan Jaakko Teppoa?
Veikös se ihan oikeasti se Onni sulta sen Hiliman? Nyt olet siis iliman? - Trubaduuri
xzcrtsrew kirjoitti:
Niinkuin runossakin:
"Taas syksy saa
minä en."ma ilman olla sain, tuska nyt vaan rinnassain
- Hmmmm
että olet kaunis?
- heh päivää heh
Ken uskoo! Hän näkee! Uskotko?
- Trubaduuri
En yritä, vaan kirjoitin, enkä pudottele tänne sanoja itsestäni itsekseen, vaikka myös kaunis voisinkin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain627552Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1191487Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691439- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774