Ollaan menossa kesällä Berliiniin ja luin että Saksassa 16v saa ostaa mietoja alkoholijuomia. Mutta päteekö siellä mulle suomen laki jos näytän niille henkkarit
Saanko ostaa Saksasta kaljaa, oon 16v tyttö
4
168
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän koko Euroopassa ole 18 vuoden ikäraja alkoholin ostamiseen.
- Anonyymi
Kyllä saksassa saa olutta ja viiniä 16v ja sakasassa on saksan lait myös ulkolaisille elit voit ostaa, mutta siihen en osaa sanoa sitten, että saatko tuoda niitä suomeen.
.Rahapelit ja alkoholi on sinänsä jännä asia, että lain säöädäntö eroaa aika paljon eri maissa myös eu:n sisällä joka on mielstäni aika hölmöä, että täällä monopolisiodaan ja verotetaan, mutta toisessa eu maassa taas ei niin tehdä joka vaan johtaa siihen, että alkoholi sitten kannetaan tänne halvemnan alkoholiveron maasta ja kun sitten eu.ssa ei sallita mitään tuontirajoituksiakaan. Niin on aika hölmön hommaa tämä suomen touhu. Täällä on jostain syytä vaan kaikki alkoholin vihaajat päässet valtaan. - Anonyymi
Miksi 16v tyttö haluaisi ostaa olutta?
- Anonyymi
Saksassahan saa ravintoloissa jo 14 vuotias olutta tai viiniä vanhempiensa seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865