Mikä on polttoaineen hinta tänään Ilmajoella? Missä halvinta?
Onko tietoo
12
803
Vastaukset
- Anonyymi
Kepuabsilla kalleinta
- Anonyymi
Eilen oli ABC:llä E´98 2,059 €
- Anonyymi
Mulle ainaki luvattiin 20 senttiä litra. Täytyy päivällä ajella sinnepäin.
- Anonyymi
Mulle luvattiin vappusatanen. Jollekkin luvattiin sote keskus joka kuntaan.
Valheella on lyhyet jäljet.
Bensaa on saanut Vaasasta jo viikon eurolla, kepulaiset nähty Laihialla kannut kädessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle luvattiin vappusatanen. Jollekkin luvattiin sote keskus joka kuntaan.
Valheella on lyhyet jäljet.
Bensaa on saanut Vaasasta jo viikon eurolla, kepulaiset nähty Laihialla kannut kädessä.Totta se on. Vaasasta saa bensiiniä eurolla 0,5 litraa ja kepulaiset lähti joukolla tankkaamaan.
- Anonyymi
Saako ne vähentää maatalousverotuksessa?
- Anonyymi
Miksei Korvan SEOllta saa kortilla löpöä?
- Anonyymi
Mäelle ei käy ku paperiraha,sen tähdenhän vaati Korvalle käteisautomaatinkin,ja kuitti tulee ens viikolla postis niin ettet huomaakkaan.
- Anonyymi
pimiää hommaa
- Anonyymi
Kahvin hintakin on nousussa ! Paloasemien, terveysasemien, sairaaloiden, hoitolaitosten, palvelutalojen, toimintakeskusten ym. kustannukset tulee nousemaan - onko persuilla aikeita estää tämä huutava vääryys? Arvelen, että kaikki vaikuttaa kaikkeen? Ilmajoeltahan on aluevaltuustossa kaksikin edustajaa, luotan siihen, että tämä pikaisesti otetaan käsittelyyn.
- Anonyymi
Taisi olla vuosi 2007, Altia aikoi rakentaa etanolitehtaan koskenkorvalle viinatehtaan kylkeen, kaatui lapselliseen mokaan, nyt kuitenkin olisi tarvetta st1 kilpailijalle, käytännössä ilmaisesta raaka-aineesta valmistettu etanoli käytössä kalliimpaa kuin bensiini kyseessä siis E85 etanoli
Olisiko aika nostaa tuo hanke uudelleen pystyyn, nyt kuitenkin syntyvä rehuraaka-aine vapaasti kaikkien ostettavaksi kuutioittain. - Anonyymi
Äkkiä Torviparaati Moskovaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217950- 2332745
- 262611
- 1641999
- 1211881
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?71644Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 801242
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175