Ollaan me vaan aika hyviä äänestämään. Miten meni noin niin kuin omasta mielestäsi?
Aluevaaleissa tuli jännä tulos
5
163
Vastaukset
- Anonyymi
KUTTI KUTTI! AHAA!
- Anonyymi
Mun matikalla näin ei vaan voi käydä. Olen varma, että jos vastaavat vaalit käytäisiin 10 kertaa, niin 9 kertaa menis hyvin. No, nyt oli se yksi kerta.
- Anonyymi
Ei tuo vielä mitään. Katsoin listaa, että koska joku akaalainen olisi tullut varalla -olijoista vastaan, niin ei vaan tule. Ensimmäinen vastaan tullut akaalainen oli Mervi Pulkkinen, mutta hänen edellään varalla oli 62 ehdokasta!!! Hänen omassa puolueessan varalla hänen edellään on VIISI ehdokasta. Eli ei ollut lähelläkään.
Olin jokseenkin varma, että hölmö äänestäminen olisi aiheuttanut sen, että meiltä olisi 2-3 ehdokasta jäänyt niukasti rannalle, mutta eipä ollut. Eipä enää harmita. Ihmetyttää vaan. - Anonyymi
Näinhän nuo sen olivat aatelleet. Kolmen kopla, joka on Klaus Schwabin kouluttamia nuoria johtajia vei yli 60% äänistä. Suomalaisille jäi vajaa 40%. Jos joku luulee, että pidot tästä paranee, niin katsokoon noita muita maita, joissa on saman tahon kouluttamia pomoja vallassa. Ei naurata, ei!
- Anonyymi
Piti oikein Googlettaa, mikä mies tämä Klaus Schwab on. En yhtään ihmettele enää, miksi Suomella menee niin kuin menee. Kaikki tähtää Great Resettiin, johon meidänkin johtajia on salaa koulutettu. Ainakin Saarikko ja Marin näyttäisivät kuuluvan Schwabin opetuslapsiin. Petturuutta, sanon minä!
Lopulta meille käy EU:ssa ihan samalla tavalla kuin Kylmäkoskelle liittyessään Akaaseen. Yksinkertaisesti Suomi vain lakkaa olemasta ja meistä on tehty Saksalaisten luontoreservaatti, jossa asuu köyhä kansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1732024
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821470Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 41874
- 96844
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775