Huonolaatuisia kasveja, tuholaisongelmia ja ylikalliit hinnat. Plantagenista tilaamistani huonekasveista tuli villakilpikirvainvaasio ja jouduin hävittämään kasveja, koska ne olivat jo niin pahoin saastuneet ja täytyi pysäyttää tuholaisten leviäminen terveisiin kasveihin. Alkoholilla pyyhkiminen ja mäntysuopaliuokseen upotus eivät auttaneet. Kun olin saanut ne hetkeksi häviämään, ne tulivat taas takaisin.
Ikinä ei ole suomalaisista kasviverkkokaupoista tullut moisia ongelmia, vaan kasvit ovat olleet terveitä ja hyväkuntoisia. Niissä on myös ollut ammattitaitoisempaa palvelua. Kerran vain hairahdin Plantageniin ja se jäi viimeiseksi. Onneksi poisheitetyt kasvit eivät olleet kalliita.
Myös joillain tutuilla on ollut samanlaisia kokemuksia. Johtopäätöksenä on, että tällaisissa ketjuissa ei taideta välittää, mitä asiakkaille myydään.
Plantagen boikottiin!
Anonyymi
2
118
Vastaukset
- Anonyymi
En itse tilaisi netistä mitään kasveja. Kyllä ne täytyy nähdä ennen ostamista.
- Anonyymi
Samaa mieltä..huonosti hoidettu tukku..epäsiisti ..likainen..osa kasveista jo kuollut mutt on esillä..en enää ista kyseisestä puljusta mitään..on myös kallis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522145
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941305- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819