Lähitaksin tuho

Anonyymi

Pentikäinen lähtee, eli kun kapteeni jättää laivan olisi muidenkin syytä hypätä kyydistä! Hän toimarina tietää ja näkee että laiva menee kohti rantaa ja kovaa, eikä sitä saa pysäytettyä.
Harmi sinänsä että tämäkin vanha instituutio on saatu ajettua kuralle, eikä tulevaisuutta ole.

70

4182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Pentikäinen ilmoittanut lähtevänsä?

    • Anonyymi

      On. Maaliskuun alussa.

    • Anonyymi

      Missä faktaa? Miksi lähtee?

      • Anonyymi

        Pois konkurssin alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pois konkurssin alta.

        Eli samaa satua kuin uudet kilpailutuksetkin


      • Anonyymi

        On kuulemma saanut rokosa-viiiruksen, ei ole vielä rokotetta joten parempi nostaa kytkintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuulemma saanut rokosa-viiiruksen, ei ole vielä rokotetta joten parempi nostaa kytkintä.

        joo oon kuullu sairaudesta, siinä tosiaan pitää toimia nopeasti muuten rupeaa silmämunatkin kellertämään ja tulee Vmainen luonne ennen kuin kerkee kissaa sanoo.
        Ihmeen pitkään se siellä kestikin.


      • Anonyymi

        Menee taksi Helsinki toimitusjohtaja


    • Anonyymi

      Aikansa kutakin. Taitaa olla niin, että perinteisten välittäjien aika alkaa olla ohi kun rahaa ei tule tilauksista vaan kaikki pitää raapia myynnistä, eli tuotteesta jota markkinoidaan taksiautoilijalle. Tämä tuote on nimeltään kyyti. Jos kyytejä ei ole, tai on hyvin vähän, alkavat taksiautoilijat katsella muualle keikkoja löytääkseen.

    • Anonyymi

      Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

    • Anonyymi

      Lähitaksi perusti Suomen Lähilogistiikka Oy:n, joka on keskittynyt yhteiskunnan korvaamien taksipalveluiden, kuten Kelan sairausvakuutuslain perusteella korvattaviin taksimatkoihin- ja palveluihin.

      Lähilogistiikka vastaa viiden maakunnan Kela-ajojen kokonaispalvelusta ko. maakuntien toisena palveluntuottajana. Maakuntia ovat (yht. 74 kuntaa) Kanta-Häme, Päijät-Häme, Kymenlaakso, Lappi ja Uusimaa.

      Kannatti tehdä uusi yhtiö, jotta vanhat autoilijat eivät saa rahaa. Vanhat hörhöt voivat istua ja tapella tunkiolla.

      • Anonyymi

        niinpä jos voittoo tulee niin ei tarvi maksaa osinkoja autoilijoille.eipä ole maksettu tähänkään saakka mutta varma on varma.


      • Siis 60-luvulta lähtien nämä "reilut" taksi-isännät on elelleet pulskasti. Taksoja on nosteltu säännöllisesti välittämättä yhteiskunnan muutoksista m.l. lama -ajat.
        Näiden perinteisten taksi-isäntien toiminta on ollut passiivista vielä taksiuudistukseen saakka.
        Samaan kastiin voi lukea taksiliitonkin toiminnan - nahjusmaista.
        Nyt kun taksiuudistus on ollut päällä muutaman vuoden on liiketoimintakin muuttunutkin välittäjävetoiseksi. Lähilogistiikka hoitaa kyllä osuutensa ja käsittääkseni sen toiminta on kannattavaa.
        Mitä nämä perinteiset taksi-isännät sitten oikein tekee ... sopii kysyä.


      • Anonyymi
        Ajaja_vain kirjoitti:

        Siis 60-luvulta lähtien nämä "reilut" taksi-isännät on elelleet pulskasti. Taksoja on nosteltu säännöllisesti välittämättä yhteiskunnan muutoksista m.l. lama -ajat.
        Näiden perinteisten taksi-isäntien toiminta on ollut passiivista vielä taksiuudistukseen saakka.
        Samaan kastiin voi lukea taksiliitonkin toiminnan - nahjusmaista.
        Nyt kun taksiuudistus on ollut päällä muutaman vuoden on liiketoimintakin muuttunutkin välittäjävetoiseksi. Lähilogistiikka hoitaa kyllä osuutensa ja käsittääkseni sen toiminta on kannattavaa.
        Mitä nämä perinteiset taksi-isännät sitten oikein tekee ... sopii kysyä.

        Jos ei noilla provisiolla kannata niin ihme on. Kelakuljetusten hinnat ovat huonoja, niitä ei aina viitsi edes ajaa.
        Autoilijalle se on sama mistä tuutista kyydit tulee kunhan hinta on kohdallaan.
        Kelakyytitarjous tulee vierestä 30 min ennakkoon, odota siinä 8 euron kelaa sitten.

        Lähilogistiikan kyytisovellus ei toimi kunnolla. Se on alunperinkin kehitelty rahdin liikutteluun.
        Kyytisovellus sammuu itsestään vähän väliä. Yms yms

        Autoilijan rahastus osataan kyllä. Itse en ole tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Lähitaksin toimitusjohtaja Juha Pentikäinen lopetti 24.1.2022 palveluksen välittömästi. Kysymys kuuluu miksi. Harvoin toimarit lähtevät noin ovet paukkuen?

      • Anonyymi

        Toimari kun irtisanoutuu niin työvelvollisuus loppuu samantien ja tunnukset sekä avaimet lopettaa toimintansa. Syynä liikesalaisudet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimari kun irtisanoutuu niin työvelvollisuus loppuu samantien ja tunnukset sekä avaimet lopettaa toimintansa. Syynä liikesalaisudet

        Jos lopettaa välittömästi, kyse on kai siitä, että sai kenkää.

        Oiskohan liittynyt tähän älyttömään kela-kilpailutuskseen, johon mentiin 15 vuotta vanhoilla hinnoilla.

        No toukokuun loppuun mennessä n. 4000 taksia menettää lupansa, syynä suorittamatta oleva yrittäjätutkinto.

        Jospa sitten palattaisiin siihen, että taksiurittäjäkin voi taas elää työnsä tuloksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lopettaa välittömästi, kyse on kai siitä, että sai kenkää.

        Oiskohan liittynyt tähän älyttömään kela-kilpailutuskseen, johon mentiin 15 vuotta vanhoilla hinnoilla.

        No toukokuun loppuun mennessä n. 4000 taksia menettää lupansa, syynä suorittamatta oleva yrittäjätutkinto.

        Jospa sitten palattaisiin siihen, että taksiurittäjäkin voi taas elää työnsä tuloksilla.

        Tai siitä että menee kilpailijalle ja tavoite on että mitään tietoa ei enää saa mistään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimari kun irtisanoutuu niin työvelvollisuus loppuu samantien ja tunnukset sekä avaimet lopettaa toimintansa. Syynä liikesalaisudet

        on se kumma, taksinkuljettaja ei voi irtisanoutua saman tien, yritin lopettaa ajohommat saman tien, isäntä sano, että kaksi viikkoa pitää vielä ajaa, vaikka ei ollut mitään työsopimusta edes tehty, tämä tapahtui v.2008 espoossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on se kumma, taksinkuljettaja ei voi irtisanoutua saman tien, yritin lopettaa ajohommat saman tien, isäntä sano, että kaksi viikkoa pitää vielä ajaa, vaikka ei ollut mitään työsopimusta edes tehty, tämä tapahtui v.2008 espoossa.

        No jos ei sopimusta niin samahan se mitä mussuttaa? Tollasille pelleille näytetään sitä keskisormea ja väännetään paskat konepellillle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimari kun irtisanoutuu niin työvelvollisuus loppuu samantien ja tunnukset sekä avaimet lopettaa toimintansa. Syynä liikesalaisudet

        mitäs liikesalaisuuksia lähiötaksissa oikein on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs liikesalaisuuksia lähiötaksissa oikein on?

        Tuleva alennuskampanja paistopistemunkeista S-ryhmän kanssa. Kuljettajakorttia kassalla vilauttamalla saa viimeisen tunnin ajan kaikki paistopistetuotteet -60%.


    • Anonyymi

      Taksi Helsingin uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu Juha Pentikäinen. Siirtyminen Taksi Helsingin palvelukseen tapahtuu myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Juha on toiminut viimeiset 11 vuotta Lähitaksi Oy:n toimitusjohtajana ja on tunnettu ja kokenut henkilö taksialalla.

      -Toivotamme Juhan tervetulleeksi Taksi Helsingille. Juhan persoona, pitkä ura ja vahva alan tietotaito sekä näytöt vakuuttivat hallituksen siitä, että hän on oikea henkilö tehtävään, sanoo Taksi Helsingin hallituksen puheenjohtaja Kalle Tarpila. Juha saa vastuulleen muodonmuutoksen läpikäyneen, valtakunnallistuneen ja erittäin kilpailukykyisen, modernin yhtiön, josta saamme antaa suuren kiitoksen nykyiselle toimitusjohtajalle Jari Kantoselle ja hänen organisaatiolleen", jatkaa Tarpila.

      • Anonyymi

        Eli jos näin on ,rh autoilijat ruvetkaa katsomaan sähköautoja. Heh heh hehän....


      • Anonyymi

        Joko lähiötaksi kaappaa th:n?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko lähiötaksi kaappaa th:n?

        Ihmettelen jos näitä kahta ei fuusioida seuraavan viiden vuoden aikana. Menevä, Tango ja Uber on syönyt kumpaakin sen verran pahasti, että aika alkaa olla otollinen yhdelle isolle vanhalle taksifirmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen jos näitä kahta ei fuusioida seuraavan viiden vuoden aikana. Menevä, Tango ja Uber on syönyt kumpaakin sen verran pahasti, että aika alkaa olla otollinen yhdelle isolle vanhalle taksifirmalle.

        Kyllä se on menevä joka ensin putoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko lähiötaksi kaappaa th:n?

        Oisko kaiden ja penan juoni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen jos näitä kahta ei fuusioida seuraavan viiden vuoden aikana. Menevä, Tango ja Uber on syönyt kumpaakin sen verran pahasti, että aika alkaa olla otollinen yhdelle isolle vanhalle taksifirmalle.

        järkeväähän se olisimutta mitä ajattelit tehdä lähiötaksin tyhjäntoimittajille, niitä on nimittäin konttori turvoksissa haagassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko kaiden ja penan juoni

        Juoniiko kaide ja pena.. Onks niil tarkoitus vaihvihkaa ottaa haltuun kaikki taksit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoniiko kaide ja pena.. Onks niil tarkoitus vaihvihkaa ottaa haltuun kaikki taksit?

        Aika ovelaa.... porukka ei huomaa mitää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on menevä joka ensin putoaa

        Menevä sucks !!! say customers


    • Anonyymi

      Mikä sähkötakseissa on sun mielestä vikana? Huollot lähes ilmaisia, pitkät takuut, pitkät huoltovälit, lataukset edullisia kotilaturilla, hiljaisia, tyhjäkyntiä voi harrastaa, ilmalämpöpumppu, tilavia ym. Ei se polttomoottorin voimalinja edes pärjää sähkösysteemille, eroa on kuin yöllä ja päivällä. Ja pitääkö sen taksin nyt välttämättä pyöriä 24/7vrk/365pv?

    • Anonyymi

      Pitää pyöriä 24/7/365, muuten hommassa ei ole tuottoa. Yhdessä vuorossa ajamalla ei saa kuin kiinteät kulut katettua ja kuljettaja palkan (jos isäntä ajaa, saa hän sen kuljettajan palkan kulujen jälkeen). Puuhastelu hommaa, ammatinharjoittamista ei muuta.

      • Anonyymi

        Onko ammatinharjoittamisessa jotain vikaa?


    • Anonyymi

      Yango porskuttaa venäläisten veronmaksajien rahoilla. Kilpailuvirasto ei tee mitään.

      • Anonyymi

        Saalistushinnoittelu sallitaan jos kyseessä on iso venäläisyritys. Tämä siksi että Kilpailuvaraston sedillä ja tädeillä ei rohkeus riitä haastamaan isoja toimijoita.


      • Anonyymi

        Kukahan siellä Venäjällä veroja maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saalistushinnoittelu sallitaan jos kyseessä on iso venäläisyritys. Tämä siksi että Kilpailuvaraston sedillä ja tädeillä ei rohkeus riitä haastamaan isoja toimijoita.

        Kyllä Kilpailuviraston sedillä ja tädeillä on rohkeutta puuttua kilpailulain vastaisiin toimiin. Ei tästä kauan ole, kun Kilpailuvirasto jokaista välitysyhtiötä kukkapuskalla huitoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saalistushinnoittelu sallitaan jos kyseessä on iso venäläisyritys. Tämä siksi että Kilpailuvaraston sedillä ja tädeillä ei rohkeus riitä haastamaan isoja toimijoita.

        Dynaaminen hinnoittelu ei ole saalistushinnoittelua. Välillä myydään halvemmalla ja välillä kalliimmalla. Samalla tavalla perinteiset taksit myy Kelalle palveluita halvemmalla ja muut asiakkaat maksavat enemmän.

        Yango vaan tarjoaa halvempia hintoja kaikille hiljaisina aikoina. Yandex myös maksaa työntekijöille kivoja bonuksia mikä jostain syystä harmittaa perinteisiä takseja todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dynaaminen hinnoittelu ei ole saalistushinnoittelua. Välillä myydään halvemmalla ja välillä kalliimmalla. Samalla tavalla perinteiset taksit myy Kelalle palveluita halvemmalla ja muut asiakkaat maksavat enemmän.

        Yango vaan tarjoaa halvempia hintoja kaikille hiljaisina aikoina. Yandex myös maksaa työntekijöille kivoja bonuksia mikä jostain syystä harmittaa perinteisiä takseja todella paljon.

        Joo, paitsi että kun Kelalle ajetaan halvemmalla, ei välittäjä kompensoi sitä maksamalla silkkaa rahaa yrittäjälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dynaaminen hinnoittelu ei ole saalistushinnoittelua. Välillä myydään halvemmalla ja välillä kalliimmalla. Samalla tavalla perinteiset taksit myy Kelalle palveluita halvemmalla ja muut asiakkaat maksavat enemmän.

        Yango vaan tarjoaa halvempia hintoja kaikille hiljaisina aikoina. Yandex myös maksaa työntekijöille kivoja bonuksia mikä jostain syystä harmittaa perinteisiä takseja todella paljon.

        Jos Yango kuljettaa Stadista Hki-Vantaan Airporttiin 20€:lla, niin jokin tässä yhtälössä ei täsmää.... Jäät sitten kentän jonoon ja odotat tunnin tai kaksi.... Tai ajat tyhjänä takaisin...
        Ilmanko ajavat raskaalla 'kengällä'...
        Noh.... Jokerit tuottaa 10M€ persnettoa/kausi...
        Jostain tulee fyrkkaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Yango kuljettaa Stadista Hki-Vantaan Airporttiin 20€:lla, niin jokin tässä yhtälössä ei täsmää.... Jäät sitten kentän jonoon ja odotat tunnin tai kaksi.... Tai ajat tyhjänä takaisin...
        Ilmanko ajavat raskaalla 'kengällä'...
        Noh.... Jokerit tuottaa 10M€ persnettoa/kausi...
        Jostain tulee fyrkkaa..

        Se on just noin mutta minkäs teet. Ei ole kiellettyä myydä alle tuotantokustannusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Yango kuljettaa Stadista Hki-Vantaan Airporttiin 20€:lla, niin jokin tässä yhtälössä ei täsmää.... Jäät sitten kentän jonoon ja odotat tunnin tai kaksi.... Tai ajat tyhjänä takaisin...
        Ilmanko ajavat raskaalla 'kengällä'...
        Noh.... Jokerit tuottaa 10M€ persnettoa/kausi...
        Jostain tulee fyrkkaa..

        Taksarit on täällä selittänyt kuinka Yangoa käyttää vaan köyhät pummit ja ne asiakkat eivät ole perinteisiltä takseilta pois. Miksi teitä silti kiinostaa niin paljo se että Yango jakaa rahaa kuskeille? Teidän mukaan Yangon toimita ei vaikuta teidän ajoihin niin eikö asian voi antaa olla ja lopettaa sen kyttäämisen? Onko se huono asia että Suomen talouteen tulee rahaa ulkomailta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksarit on täällä selittänyt kuinka Yangoa käyttää vaan köyhät pummit ja ne asiakkat eivät ole perinteisiltä takseilta pois. Miksi teitä silti kiinostaa niin paljo se että Yango jakaa rahaa kuskeille? Teidän mukaan Yangon toimita ei vaikuta teidän ajoihin niin eikö asian voi antaa olla ja lopettaa sen kyttäämisen? Onko se huono asia että Suomen talouteen tulee rahaa ulkomailta?

        Eh.... nää Yango threadit alkaa kyl poikkeuksetta niin että joku ynjevi hehkuttaa miten halpaa on ja kivat kuskit ja miten perinteiset taksit on kusessa.
        Ei kai toi ihme ole että joku sitten vastaakin näihin.


    • Anonyymi

      Olisi kannattanut tehdä edes jonkinlaiset vaatimukset uusille kuljettajille.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista, mihin tämä siirtymä johtaa, aika näyttää. Ongelmia on näkynyt olevat kovasti varsinkin kelavältyksessä. Pantiinko tekniikkarahat markkinointiin, ja onko tullu markkinoinnista sanomista, kenties sakkoja. Ken tietää ehkä ei ehkä joo?

      • Anonyymi

        Keskukset kipuilee uudessa tilanteessa yhtälailla kuin taksitkin. Vanhat säännöt ja käytännöt eivät enää toimi ja liiketoiminnan jatko ja sitä myöten oma työpaikka on vaakalaudalla.
        Kelan kyytien kohdalla on melkoinen mielettömyys, että kilpailutukseen osallistuu (ja voittaa) tahoja joilla ei ole ensimmäistäkään autoa (!!).
        Menevähän noita hoiti kai ihan kohtuullisesti mutta kuten tapana on, löytyy aina joku joka yrittää jo kuiviin puristetusta saada vielä pari tippaa ja onnistuuhan se, mutta palvelutaso kärsii väkisinkin. Siinä vaiheessa kun koronarajoitukset puretaan ja keikkaa alkaa saamaan normaalihinnoillakin, veikkaan että Kela on ns. kusessa kun autot ajelee rahakkaampia kyytejä.


    • Anonyymi

      ei hätää nyt siellä hoitaa toimarin hommia oikea" NÄÄTÄ" rupee hommat hoitumaan.

      • Anonyymi

        Onks tää näätä kaide


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks tää näätä kaide

        tää näätä taitaa olla rokosa


    • Anonyymi

      Menikö se kelakyytien kilpailutus vituiks?

      20:n vuoden takaislla hinnoilla ei kannata.

      • Anonyymi

        Ihan hyvin niistä rahaa tulee. Jos on persaukinen niin voi tietysti olla haastavaa ku pitäis 3€/km saada rahaa että laskupinon sais hoidettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin niistä rahaa tulee. Jos on persaukinen niin voi tietysti olla haastavaa ku pitäis 3€/km saada rahaa että laskupinon sais hoidettua.

        verollinen hinta 1,15/km, niin että menikö vituiks.
        Menopaluulla juu mutta jos tyhjänä takas niin ei käy ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin niistä rahaa tulee. Jos on persaukinen niin voi tietysti olla haastavaa ku pitäis 3€/km saada rahaa että laskupinon sais hoidettua.

        Oliko sinulla tarkkiksen päästötodistuksessa uskonto 10, laskento 4?
        Kyllä oli aivopieruistasi päätellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla tarkkiksen päästötodistuksessa uskonto 10, laskento 4?
        Kyllä oli aivopieruistasi päätellen.

        Osuiko kommentti persaukista arkaan paikkaan? Onko auto maksamatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko kommentti persaukista arkaan paikkaan? Onko auto maksamatta?

        jos on auto maksamatta niin älä aja keloja , niillä hinnoilla et nimittäin sitä pysty maksamaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko kommentti persaukista arkaan paikkaan? Onko auto maksamatta?

        Aja sinä, poika, vain Keloja. Ja näe märkiä unia perämettistä, joita myymällä katat persnettosi. Sinulla tosin ei niitä perämettiä ole…;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aja sinä, poika, vain Keloja. Ja näe märkiä unia perämettistä, joita myymällä katat persnettosi. Sinulla tosin ei niitä perämettiä ole…;)

        En mä voi kun pitää auto maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aja sinä, poika, vain Keloja. Ja näe märkiä unia perämettistä, joita myymällä katat persnettosi. Sinulla tosin ei niitä perämettiä ole…;)

        Tää on kyllä hauska palsta. 30-40 vuotta taksia pyörittäneet vailla koulutusta olevat äijät ( olen itsekin sellainen) julistavat liikuttavan itsevarmasti että ei taksihommaa VOI pyörittää muuten kuin juuri sillä tavalla kuin he ovat aina tehneet.
        Kaikki kunnia heille (meille) mutta uskokaa nyt että on muitakin tapoja lähestyä taksibisnestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on kyllä hauska palsta. 30-40 vuotta taksia pyörittäneet vailla koulutusta olevat äijät ( olen itsekin sellainen) julistavat liikuttavan itsevarmasti että ei taksihommaa VOI pyörittää muuten kuin juuri sillä tavalla kuin he ovat aina tehneet.
        Kaikki kunnia heille (meille) mutta uskokaa nyt että on muitakin tapoja lähestyä taksibisnestä.

        Voisitko avata vähän lähemmin? Esimerkkejä?
        Voivatko esim. edustuskulut ylittää liikevaihdon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko avata vähän lähemmin? Esimerkkejä?
        Voivatko esim. edustuskulut ylittää liikevaihdon?

        Voi jos on tarpeeks pitoa tilillä. Köyhällä ei voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi jos on tarpeeks pitoa tilillä. Köyhällä ei voi.

        Voi, voi. Vastauksestasi emme tulleet tälläkään kertaa hullua hurskaammiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko avata vähän lähemmin? Esimerkkejä?
        Voivatko esim. edustuskulut ylittää liikevaihdon?

        Ei voi , eikä kiinteät kulut voi olla tuota luokkaa kuin ltx:ssä ,kyydistäkin tulisi saada enemmän kuin 1,15e/km , muuten voi olla että jää auto maksamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aja sinä, poika, vain Keloja. Ja näe märkiä unia perämettistä, joita myymällä katat persnettosi. Sinulla tosin ei niitä perämettiä ole…;)

        keloista ei oo rahoja näkynyt!!!!!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keloista ei oo rahoja näkynyt!!!!!!?

        No metsää nurin sitten vaan


    • Anonyymi

      Anti mennä vaan.

    • Anonyymi

      Viekö Pentikäinen th:n Rovaniemen?

      • Anonyymi

        Kilpailu kovenee Rovaniemellä lähitaksi ja th


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpailu kovenee Rovaniemellä lähitaksi ja th

        Venäläistä rulettia?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ensi kesänä

      Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

      Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

      Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

      Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

      Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

      Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

      himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

      Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

      En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

      puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1110
    Aihe