Pentikäinen lähtee, eli kun kapteeni jättää laivan olisi muidenkin syytä hypätä kyydistä! Hän toimarina tietää ja näkee että laiva menee kohti rantaa ja kovaa, eikä sitä saa pysäytettyä.
Harmi sinänsä että tämäkin vanha instituutio on saatu ajettua kuralle, eikä tulevaisuutta ole.
Lähitaksin tuho
70
4182
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Pentikäinen ilmoittanut lähtevänsä?
- Anonyymi
On. Maaliskuun alussa.
- Anonyymi
Missä faktaa? Miksi lähtee?
- Anonyymi
Pois konkurssin alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pois konkurssin alta.
Eli samaa satua kuin uudet kilpailutuksetkin
- Anonyymi
On kuulemma saanut rokosa-viiiruksen, ei ole vielä rokotetta joten parempi nostaa kytkintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuulemma saanut rokosa-viiiruksen, ei ole vielä rokotetta joten parempi nostaa kytkintä.
joo oon kuullu sairaudesta, siinä tosiaan pitää toimia nopeasti muuten rupeaa silmämunatkin kellertämään ja tulee Vmainen luonne ennen kuin kerkee kissaa sanoo.
Ihmeen pitkään se siellä kestikin. - Anonyymi
Menee taksi Helsinki toimitusjohtaja
- Anonyymi
Aikansa kutakin. Taitaa olla niin, että perinteisten välittäjien aika alkaa olla ohi kun rahaa ei tule tilauksista vaan kaikki pitää raapia myynnistä, eli tuotteesta jota markkinoidaan taksiautoilijalle. Tämä tuote on nimeltään kyyti. Jos kyytejä ei ole, tai on hyvin vähän, alkavat taksiautoilijat katsella muualle keikkoja löytääkseen.
- Anonyymi
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
- Anonyymi
Lähitaksi perusti Suomen Lähilogistiikka Oy:n, joka on keskittynyt yhteiskunnan korvaamien taksipalveluiden, kuten Kelan sairausvakuutuslain perusteella korvattaviin taksimatkoihin- ja palveluihin.
Lähilogistiikka vastaa viiden maakunnan Kela-ajojen kokonaispalvelusta ko. maakuntien toisena palveluntuottajana. Maakuntia ovat (yht. 74 kuntaa) Kanta-Häme, Päijät-Häme, Kymenlaakso, Lappi ja Uusimaa.
Kannatti tehdä uusi yhtiö, jotta vanhat autoilijat eivät saa rahaa. Vanhat hörhöt voivat istua ja tapella tunkiolla.- Anonyymi
niinpä jos voittoo tulee niin ei tarvi maksaa osinkoja autoilijoille.eipä ole maksettu tähänkään saakka mutta varma on varma.
Siis 60-luvulta lähtien nämä "reilut" taksi-isännät on elelleet pulskasti. Taksoja on nosteltu säännöllisesti välittämättä yhteiskunnan muutoksista m.l. lama -ajat.
Näiden perinteisten taksi-isäntien toiminta on ollut passiivista vielä taksiuudistukseen saakka.
Samaan kastiin voi lukea taksiliitonkin toiminnan - nahjusmaista.
Nyt kun taksiuudistus on ollut päällä muutaman vuoden on liiketoimintakin muuttunutkin välittäjävetoiseksi. Lähilogistiikka hoitaa kyllä osuutensa ja käsittääkseni sen toiminta on kannattavaa.
Mitä nämä perinteiset taksi-isännät sitten oikein tekee ... sopii kysyä.- Anonyymi
Ajaja_vain kirjoitti:
Siis 60-luvulta lähtien nämä "reilut" taksi-isännät on elelleet pulskasti. Taksoja on nosteltu säännöllisesti välittämättä yhteiskunnan muutoksista m.l. lama -ajat.
Näiden perinteisten taksi-isäntien toiminta on ollut passiivista vielä taksiuudistukseen saakka.
Samaan kastiin voi lukea taksiliitonkin toiminnan - nahjusmaista.
Nyt kun taksiuudistus on ollut päällä muutaman vuoden on liiketoimintakin muuttunutkin välittäjävetoiseksi. Lähilogistiikka hoitaa kyllä osuutensa ja käsittääkseni sen toiminta on kannattavaa.
Mitä nämä perinteiset taksi-isännät sitten oikein tekee ... sopii kysyä.Jos ei noilla provisiolla kannata niin ihme on. Kelakuljetusten hinnat ovat huonoja, niitä ei aina viitsi edes ajaa.
Autoilijalle se on sama mistä tuutista kyydit tulee kunhan hinta on kohdallaan.
Kelakyytitarjous tulee vierestä 30 min ennakkoon, odota siinä 8 euron kelaa sitten.
Lähilogistiikan kyytisovellus ei toimi kunnolla. Se on alunperinkin kehitelty rahdin liikutteluun.
Kyytisovellus sammuu itsestään vähän väliä. Yms yms
Autoilijan rahastus osataan kyllä. Itse en ole tyytyväinen.
- Anonyymi
Lähitaksin toimitusjohtaja Juha Pentikäinen lopetti 24.1.2022 palveluksen välittömästi. Kysymys kuuluu miksi. Harvoin toimarit lähtevät noin ovet paukkuen?
- Anonyymi
Toimari kun irtisanoutuu niin työvelvollisuus loppuu samantien ja tunnukset sekä avaimet lopettaa toimintansa. Syynä liikesalaisudet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimari kun irtisanoutuu niin työvelvollisuus loppuu samantien ja tunnukset sekä avaimet lopettaa toimintansa. Syynä liikesalaisudet
Jos lopettaa välittömästi, kyse on kai siitä, että sai kenkää.
Oiskohan liittynyt tähän älyttömään kela-kilpailutuskseen, johon mentiin 15 vuotta vanhoilla hinnoilla.
No toukokuun loppuun mennessä n. 4000 taksia menettää lupansa, syynä suorittamatta oleva yrittäjätutkinto.
Jospa sitten palattaisiin siihen, että taksiurittäjäkin voi taas elää työnsä tuloksilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lopettaa välittömästi, kyse on kai siitä, että sai kenkää.
Oiskohan liittynyt tähän älyttömään kela-kilpailutuskseen, johon mentiin 15 vuotta vanhoilla hinnoilla.
No toukokuun loppuun mennessä n. 4000 taksia menettää lupansa, syynä suorittamatta oleva yrittäjätutkinto.
Jospa sitten palattaisiin siihen, että taksiurittäjäkin voi taas elää työnsä tuloksilla.Tai siitä että menee kilpailijalle ja tavoite on että mitään tietoa ei enää saa mistään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimari kun irtisanoutuu niin työvelvollisuus loppuu samantien ja tunnukset sekä avaimet lopettaa toimintansa. Syynä liikesalaisudet
on se kumma, taksinkuljettaja ei voi irtisanoutua saman tien, yritin lopettaa ajohommat saman tien, isäntä sano, että kaksi viikkoa pitää vielä ajaa, vaikka ei ollut mitään työsopimusta edes tehty, tämä tapahtui v.2008 espoossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on se kumma, taksinkuljettaja ei voi irtisanoutua saman tien, yritin lopettaa ajohommat saman tien, isäntä sano, että kaksi viikkoa pitää vielä ajaa, vaikka ei ollut mitään työsopimusta edes tehty, tämä tapahtui v.2008 espoossa.
No jos ei sopimusta niin samahan se mitä mussuttaa? Tollasille pelleille näytetään sitä keskisormea ja väännetään paskat konepellillle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimari kun irtisanoutuu niin työvelvollisuus loppuu samantien ja tunnukset sekä avaimet lopettaa toimintansa. Syynä liikesalaisudet
mitäs liikesalaisuuksia lähiötaksissa oikein on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäs liikesalaisuuksia lähiötaksissa oikein on?
Tuleva alennuskampanja paistopistemunkeista S-ryhmän kanssa. Kuljettajakorttia kassalla vilauttamalla saa viimeisen tunnin ajan kaikki paistopistetuotteet -60%.
- Anonyymi
Taksi Helsingin uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu Juha Pentikäinen. Siirtyminen Taksi Helsingin palvelukseen tapahtuu myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Juha on toiminut viimeiset 11 vuotta Lähitaksi Oy:n toimitusjohtajana ja on tunnettu ja kokenut henkilö taksialalla.
-Toivotamme Juhan tervetulleeksi Taksi Helsingille. Juhan persoona, pitkä ura ja vahva alan tietotaito sekä näytöt vakuuttivat hallituksen siitä, että hän on oikea henkilö tehtävään, sanoo Taksi Helsingin hallituksen puheenjohtaja Kalle Tarpila. Juha saa vastuulleen muodonmuutoksen läpikäyneen, valtakunnallistuneen ja erittäin kilpailukykyisen, modernin yhtiön, josta saamme antaa suuren kiitoksen nykyiselle toimitusjohtajalle Jari Kantoselle ja hänen organisaatiolleen", jatkaa Tarpila.- Anonyymi
Eli jos näin on ,rh autoilijat ruvetkaa katsomaan sähköautoja. Heh heh hehän....
- Anonyymi
Joko lähiötaksi kaappaa th:n?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko lähiötaksi kaappaa th:n?
Ihmettelen jos näitä kahta ei fuusioida seuraavan viiden vuoden aikana. Menevä, Tango ja Uber on syönyt kumpaakin sen verran pahasti, että aika alkaa olla otollinen yhdelle isolle vanhalle taksifirmalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen jos näitä kahta ei fuusioida seuraavan viiden vuoden aikana. Menevä, Tango ja Uber on syönyt kumpaakin sen verran pahasti, että aika alkaa olla otollinen yhdelle isolle vanhalle taksifirmalle.
Kyllä se on menevä joka ensin putoaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko lähiötaksi kaappaa th:n?
Oisko kaiden ja penan juoni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen jos näitä kahta ei fuusioida seuraavan viiden vuoden aikana. Menevä, Tango ja Uber on syönyt kumpaakin sen verran pahasti, että aika alkaa olla otollinen yhdelle isolle vanhalle taksifirmalle.
järkeväähän se olisimutta mitä ajattelit tehdä lähiötaksin tyhjäntoimittajille, niitä on nimittäin konttori turvoksissa haagassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko kaiden ja penan juoni
Juoniiko kaide ja pena.. Onks niil tarkoitus vaihvihkaa ottaa haltuun kaikki taksit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoniiko kaide ja pena.. Onks niil tarkoitus vaihvihkaa ottaa haltuun kaikki taksit?
Aika ovelaa.... porukka ei huomaa mitää
- Anonyymi
Mikä sähkötakseissa on sun mielestä vikana? Huollot lähes ilmaisia, pitkät takuut, pitkät huoltovälit, lataukset edullisia kotilaturilla, hiljaisia, tyhjäkyntiä voi harrastaa, ilmalämpöpumppu, tilavia ym. Ei se polttomoottorin voimalinja edes pärjää sähkösysteemille, eroa on kuin yöllä ja päivällä. Ja pitääkö sen taksin nyt välttämättä pyöriä 24/7vrk/365pv?
- Anonyymi
Pitää pyöriä 24/7/365, muuten hommassa ei ole tuottoa. Yhdessä vuorossa ajamalla ei saa kuin kiinteät kulut katettua ja kuljettaja palkan (jos isäntä ajaa, saa hän sen kuljettajan palkan kulujen jälkeen). Puuhastelu hommaa, ammatinharjoittamista ei muuta.
- Anonyymi
Onko ammatinharjoittamisessa jotain vikaa?
- Anonyymi
Yango porskuttaa venäläisten veronmaksajien rahoilla. Kilpailuvirasto ei tee mitään.
- Anonyymi
Saalistushinnoittelu sallitaan jos kyseessä on iso venäläisyritys. Tämä siksi että Kilpailuvaraston sedillä ja tädeillä ei rohkeus riitä haastamaan isoja toimijoita.
- Anonyymi
Kukahan siellä Venäjällä veroja maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saalistushinnoittelu sallitaan jos kyseessä on iso venäläisyritys. Tämä siksi että Kilpailuvaraston sedillä ja tädeillä ei rohkeus riitä haastamaan isoja toimijoita.
Kyllä Kilpailuviraston sedillä ja tädeillä on rohkeutta puuttua kilpailulain vastaisiin toimiin. Ei tästä kauan ole, kun Kilpailuvirasto jokaista välitysyhtiötä kukkapuskalla huitoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saalistushinnoittelu sallitaan jos kyseessä on iso venäläisyritys. Tämä siksi että Kilpailuvaraston sedillä ja tädeillä ei rohkeus riitä haastamaan isoja toimijoita.
Dynaaminen hinnoittelu ei ole saalistushinnoittelua. Välillä myydään halvemmalla ja välillä kalliimmalla. Samalla tavalla perinteiset taksit myy Kelalle palveluita halvemmalla ja muut asiakkaat maksavat enemmän.
Yango vaan tarjoaa halvempia hintoja kaikille hiljaisina aikoina. Yandex myös maksaa työntekijöille kivoja bonuksia mikä jostain syystä harmittaa perinteisiä takseja todella paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dynaaminen hinnoittelu ei ole saalistushinnoittelua. Välillä myydään halvemmalla ja välillä kalliimmalla. Samalla tavalla perinteiset taksit myy Kelalle palveluita halvemmalla ja muut asiakkaat maksavat enemmän.
Yango vaan tarjoaa halvempia hintoja kaikille hiljaisina aikoina. Yandex myös maksaa työntekijöille kivoja bonuksia mikä jostain syystä harmittaa perinteisiä takseja todella paljon.Joo, paitsi että kun Kelalle ajetaan halvemmalla, ei välittäjä kompensoi sitä maksamalla silkkaa rahaa yrittäjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dynaaminen hinnoittelu ei ole saalistushinnoittelua. Välillä myydään halvemmalla ja välillä kalliimmalla. Samalla tavalla perinteiset taksit myy Kelalle palveluita halvemmalla ja muut asiakkaat maksavat enemmän.
Yango vaan tarjoaa halvempia hintoja kaikille hiljaisina aikoina. Yandex myös maksaa työntekijöille kivoja bonuksia mikä jostain syystä harmittaa perinteisiä takseja todella paljon.Jos Yango kuljettaa Stadista Hki-Vantaan Airporttiin 20€:lla, niin jokin tässä yhtälössä ei täsmää.... Jäät sitten kentän jonoon ja odotat tunnin tai kaksi.... Tai ajat tyhjänä takaisin...
Ilmanko ajavat raskaalla 'kengällä'...
Noh.... Jokerit tuottaa 10M€ persnettoa/kausi...
Jostain tulee fyrkkaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Yango kuljettaa Stadista Hki-Vantaan Airporttiin 20€:lla, niin jokin tässä yhtälössä ei täsmää.... Jäät sitten kentän jonoon ja odotat tunnin tai kaksi.... Tai ajat tyhjänä takaisin...
Ilmanko ajavat raskaalla 'kengällä'...
Noh.... Jokerit tuottaa 10M€ persnettoa/kausi...
Jostain tulee fyrkkaa..Se on just noin mutta minkäs teet. Ei ole kiellettyä myydä alle tuotantokustannusten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Yango kuljettaa Stadista Hki-Vantaan Airporttiin 20€:lla, niin jokin tässä yhtälössä ei täsmää.... Jäät sitten kentän jonoon ja odotat tunnin tai kaksi.... Tai ajat tyhjänä takaisin...
Ilmanko ajavat raskaalla 'kengällä'...
Noh.... Jokerit tuottaa 10M€ persnettoa/kausi...
Jostain tulee fyrkkaa..Taksarit on täällä selittänyt kuinka Yangoa käyttää vaan köyhät pummit ja ne asiakkat eivät ole perinteisiltä takseilta pois. Miksi teitä silti kiinostaa niin paljo se että Yango jakaa rahaa kuskeille? Teidän mukaan Yangon toimita ei vaikuta teidän ajoihin niin eikö asian voi antaa olla ja lopettaa sen kyttäämisen? Onko se huono asia että Suomen talouteen tulee rahaa ulkomailta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksarit on täällä selittänyt kuinka Yangoa käyttää vaan köyhät pummit ja ne asiakkat eivät ole perinteisiltä takseilta pois. Miksi teitä silti kiinostaa niin paljo se että Yango jakaa rahaa kuskeille? Teidän mukaan Yangon toimita ei vaikuta teidän ajoihin niin eikö asian voi antaa olla ja lopettaa sen kyttäämisen? Onko se huono asia että Suomen talouteen tulee rahaa ulkomailta?
Eh.... nää Yango threadit alkaa kyl poikkeuksetta niin että joku ynjevi hehkuttaa miten halpaa on ja kivat kuskit ja miten perinteiset taksit on kusessa.
Ei kai toi ihme ole että joku sitten vastaakin näihin.
- Anonyymi
Olisi kannattanut tehdä edes jonkinlaiset vaatimukset uusille kuljettajille.
- Anonyymi
Mielenkiintoista, mihin tämä siirtymä johtaa, aika näyttää. Ongelmia on näkynyt olevat kovasti varsinkin kelavältyksessä. Pantiinko tekniikkarahat markkinointiin, ja onko tullu markkinoinnista sanomista, kenties sakkoja. Ken tietää ehkä ei ehkä joo?
- Anonyymi
Keskukset kipuilee uudessa tilanteessa yhtälailla kuin taksitkin. Vanhat säännöt ja käytännöt eivät enää toimi ja liiketoiminnan jatko ja sitä myöten oma työpaikka on vaakalaudalla.
Kelan kyytien kohdalla on melkoinen mielettömyys, että kilpailutukseen osallistuu (ja voittaa) tahoja joilla ei ole ensimmäistäkään autoa (!!).
Menevähän noita hoiti kai ihan kohtuullisesti mutta kuten tapana on, löytyy aina joku joka yrittää jo kuiviin puristetusta saada vielä pari tippaa ja onnistuuhan se, mutta palvelutaso kärsii väkisinkin. Siinä vaiheessa kun koronarajoitukset puretaan ja keikkaa alkaa saamaan normaalihinnoillakin, veikkaan että Kela on ns. kusessa kun autot ajelee rahakkaampia kyytejä.
- Anonyymi
ei hätää nyt siellä hoitaa toimarin hommia oikea" NÄÄTÄ" rupee hommat hoitumaan.
- Anonyymi
Onks tää näätä kaide
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks tää näätä kaide
tää näätä taitaa olla rokosa
- Anonyymi
Menikö se kelakyytien kilpailutus vituiks?
20:n vuoden takaislla hinnoilla ei kannata.- Anonyymi
Ihan hyvin niistä rahaa tulee. Jos on persaukinen niin voi tietysti olla haastavaa ku pitäis 3€/km saada rahaa että laskupinon sais hoidettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin niistä rahaa tulee. Jos on persaukinen niin voi tietysti olla haastavaa ku pitäis 3€/km saada rahaa että laskupinon sais hoidettua.
verollinen hinta 1,15/km, niin että menikö vituiks.
Menopaluulla juu mutta jos tyhjänä takas niin ei käy ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin niistä rahaa tulee. Jos on persaukinen niin voi tietysti olla haastavaa ku pitäis 3€/km saada rahaa että laskupinon sais hoidettua.
Oliko sinulla tarkkiksen päästötodistuksessa uskonto 10, laskento 4?
Kyllä oli aivopieruistasi päätellen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla tarkkiksen päästötodistuksessa uskonto 10, laskento 4?
Kyllä oli aivopieruistasi päätellen.Osuiko kommentti persaukista arkaan paikkaan? Onko auto maksamatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko kommentti persaukista arkaan paikkaan? Onko auto maksamatta?
jos on auto maksamatta niin älä aja keloja , niillä hinnoilla et nimittäin sitä pysty maksamaankaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko kommentti persaukista arkaan paikkaan? Onko auto maksamatta?
Aja sinä, poika, vain Keloja. Ja näe märkiä unia perämettistä, joita myymällä katat persnettosi. Sinulla tosin ei niitä perämettiä ole…;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aja sinä, poika, vain Keloja. Ja näe märkiä unia perämettistä, joita myymällä katat persnettosi. Sinulla tosin ei niitä perämettiä ole…;)
En mä voi kun pitää auto maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aja sinä, poika, vain Keloja. Ja näe märkiä unia perämettistä, joita myymällä katat persnettosi. Sinulla tosin ei niitä perämettiä ole…;)
Tää on kyllä hauska palsta. 30-40 vuotta taksia pyörittäneet vailla koulutusta olevat äijät ( olen itsekin sellainen) julistavat liikuttavan itsevarmasti että ei taksihommaa VOI pyörittää muuten kuin juuri sillä tavalla kuin he ovat aina tehneet.
Kaikki kunnia heille (meille) mutta uskokaa nyt että on muitakin tapoja lähestyä taksibisnestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on kyllä hauska palsta. 30-40 vuotta taksia pyörittäneet vailla koulutusta olevat äijät ( olen itsekin sellainen) julistavat liikuttavan itsevarmasti että ei taksihommaa VOI pyörittää muuten kuin juuri sillä tavalla kuin he ovat aina tehneet.
Kaikki kunnia heille (meille) mutta uskokaa nyt että on muitakin tapoja lähestyä taksibisnestä.Voisitko avata vähän lähemmin? Esimerkkejä?
Voivatko esim. edustuskulut ylittää liikevaihdon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko avata vähän lähemmin? Esimerkkejä?
Voivatko esim. edustuskulut ylittää liikevaihdon?Voi jos on tarpeeks pitoa tilillä. Köyhällä ei voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jos on tarpeeks pitoa tilillä. Köyhällä ei voi.
Voi, voi. Vastauksestasi emme tulleet tälläkään kertaa hullua hurskaammiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko avata vähän lähemmin? Esimerkkejä?
Voivatko esim. edustuskulut ylittää liikevaihdon?Ei voi , eikä kiinteät kulut voi olla tuota luokkaa kuin ltx:ssä ,kyydistäkin tulisi saada enemmän kuin 1,15e/km , muuten voi olla että jää auto maksamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aja sinä, poika, vain Keloja. Ja näe märkiä unia perämettistä, joita myymällä katat persnettosi. Sinulla tosin ei niitä perämettiä ole…;)
keloista ei oo rahoja näkynyt!!!!!!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keloista ei oo rahoja näkynyt!!!!!!?
No metsää nurin sitten vaan
- Anonyymi
Anti mennä vaan.
- Anonyymi
Viekö Pentikäinen th:n Rovaniemen?
- Anonyymi
Kilpailu kovenee Rovaniemellä lähitaksi ja th
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpailu kovenee Rovaniemellä lähitaksi ja th
Venäläistä rulettia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110