Muistoja Outokummusta

Anonyymi

Kerro ihanimmat muistosi Outokummusta. Historia ja vanhat jutut kiinnostaa

5

213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uintiretket Kuusjärven rannalle, ranta on Ullan risteyksestä eteenpäin ennen Myhkylää, tien vasemmalla puolella.
      Saatoimme viettää siellä eväiden kanssa päivät pitkät.
      Vielä senkin jälkeen kun tuli omia lapsia, myös heidän kanssaan oli mukavaa matalalla hiekkaisella rannalla.
      Kävin toissakesänä katsomassa, on muuttunut paljon.

• Anonyymi

Tien oikealla puolella kun tullaan Ullalta päin.

• Anonyymi

Vieläkö siellä uimaranta

• Anonyymi

Joskus parikymmentä, ehkä kolmekymmentäkin vuotta sitten, kolme laskuvarjohyppääjää laskeutui keskelle esson risteystä. Oli joku tapahtuma, ehkä kummun kumaus tms.

• Anonyymi

Mitään hyviä muistoja ei löydy repun pohjalta. Koulukiusattu olin ja sen pohjalla ei ahdasmielisellä paikkakunnalla ollut minulla tilaa. Olen onnellinen että armeijan käytyäni muutin muualle, löysin paikkani elämässä ja rakkaan puolison..

Outokumpu on paskapaikkakunta näin 400 kilometrin päästä katsoen. Tämä on minun henk.koht mielipide, tästä ei tarvitse vetää herneitä nokkaan kenenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4671
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      392
      1397
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      980
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      912
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      897
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe