Salaliittoteoreetikot ja trollit ovat vallanneet pastan!

Anonyymi

Haluan tästä sellaisen alustan jossa valtamediamme tiedotuksia kunnioitetaan ja arvostetaan sekä tieteemme saavutuksia kunnioitetaan niitä kyseenalaistamatta.

22

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös tämä ole salaliittoteoria palsta, eikä tiedepalsta? Voit mennä työstämään tiedepalstalle aloituksia ja lukemaan luotettavia valtamedian lähteitä sieltä käsin.

      • Anonyymi

        Harva ymmärtää nazin sarkasia........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva ymmärtää nazin sarkasia........

        Hän on liian tyhmä sarkasmiin, hän kerran laittoi hupivideon jossa tehtiin ilmaista sähköä magneetilla ja uskoi tämän.
        Tosin videon tekijä oli laittanut myös videon miten teki tämän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on liian tyhmä sarkasmiin, hän kerran laittoi hupivideon jossa tehtiin ilmaista sähköä magneetilla ja uskoi tämän.
        Tosin videon tekijä oli laittanut myös videon miten teki tämän..

        Kamalaa. Laittoiks se jonkun videon..., en voi kuvitella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalaa. Laittoiks se jonkun videon..., en voi kuvitella...

        Miten se on mahdollista että tänne palstalle #FLOODAA# kaiken maailman salaliittoteorialaiset hämäriä salaliittoteorioitaan jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on mahdollista että tänne palstalle #FLOODAA# kaiken maailman salaliittoteorialaiset hämäriä salaliittoteorioitaan jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla

        Mene sinä floodaamaan vaikka käsityöt palstalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on liian tyhmä sarkasmiin, hän kerran laittoi hupivideon jossa tehtiin ilmaista sähköä magneetilla ja uskoi tämän.
        Tosin videon tekijä oli laittanut myös videon miten teki tämän..

        "...tehtiin ilmaista sähköä magneetilla ..."

        Tästäkö on kysymys?

        https://www.youtube.com/results?search_query=john hutchison


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Harva ymmärtää nazin sarkasia........

        Ymmärsin kyllä. ;)


    • Olet käsittänyt tieteenteon väärin.

      Tieteenteko perustuu kyseenalaistamiseen ja koetteluun, ei auktoriteettien kumarteluun, kuten esim. uskonnot.

      • Anonyymi

        Mä katon telkusta uutset ja luen päivän lehdet. Ne ovat minun totuuksiani.

        Toiset eivät näin tee ja tietysti heidän totuutensa ovat aivan erilaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä katon telkusta uutset ja luen päivän lehdet. Ne ovat minun totuuksiani.

        Toiset eivät näin tee ja tietysti heidän totuutensa ovat aivan erilaiset.

        Vai katsot sinä uutiset. Mikäs siinä, sekin on tietysti valinta. Minä en katso enää telkkaria, koska uutisten taso on sitä luokkaa.


      • Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

        Vai katsot sinä uutiset. Mikäs siinä, sekin on tietysti valinta. Minä en katso enää telkkaria, koska uutisten taso on sitä luokkaa.

        Uutisia on hyvä seurata vaikkei niitä sellaisenaan nielisi, itse seuraan uutisia monesta lähteestä, ja paikallisempia omin havainnoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä katon telkusta uutset ja luen päivän lehdet. Ne ovat minun totuuksiani.

        Toiset eivät näin tee ja tietysti heidän totuutensa ovat aivan erilaiset.

        Käännän aina kanavaa jos tulee uutiset. Mieluiten katselen ja kuuntelen kanavia joilta ei tule mitään uutisia.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Käännän aina kanavaa jos tulee uutiset. Mieluiten katselen ja kuuntelen kanavia joilta ei tule mitään uutisia.

        Olen eskapisti haluan muistella aikoja ennen tv-uutisia vältän uutisia kaikissa muodoissaan


    • Anonyymi

      Voitaisiin siis sanoa, että lättärit hittoon täältä, mutta eihän se olisi oikein sekään. vai..

      • Olisi se oikein


    • Anonyymi

      No ei sitä nyt niin vain kokonaista palstaa anneta kenellekään. Eikös tänne saa kirjoitella myös tieteeseen uskovat-

      • Anonyymi

        On aivan kamalaa kun ihmiset kirjoittavat tänne anonyymeinä niin sitten niille ei voi vittuilla.
        Kyllä se vaan ärsyttää.


    • Anonyymi

      Uskokaa vain lääkäreihin. He ovat aina olleet potilaiden ja oikean tiedon puolella. Näin jo vuosikymmenten ajan: https://t.me/John_F_Kennedy_Jr/1061
      Mikään teollinen taho ei pysty heitä lahjomaan pois totuudesta. Eihän?

    • Anonyymi

      Kyllä ois vanhalle kunnon Larkulle töitä ! ( Klorpromatsin )

    • Anonyymi

      Täällä on salaliittoja valtoimenaan!!!
      JU OSK AAAAA

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe