Haluan tästä sellaisen alustan jossa valtamediamme tiedotuksia kunnioitetaan ja arvostetaan sekä tieteemme saavutuksia kunnioitetaan niitä kyseenalaistamatta.
Salaliittoteoreetikot ja trollit ovat vallanneet pastan!
22
596
Vastaukset
Eikös tämä ole salaliittoteoria palsta, eikä tiedepalsta? Voit mennä työstämään tiedepalstalle aloituksia ja lukemaan luotettavia valtamedian lähteitä sieltä käsin.
- Anonyymi
Harva ymmärtää nazin sarkasia........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva ymmärtää nazin sarkasia........
Hän on liian tyhmä sarkasmiin, hän kerran laittoi hupivideon jossa tehtiin ilmaista sähköä magneetilla ja uskoi tämän.
Tosin videon tekijä oli laittanut myös videon miten teki tämän.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on liian tyhmä sarkasmiin, hän kerran laittoi hupivideon jossa tehtiin ilmaista sähköä magneetilla ja uskoi tämän.
Tosin videon tekijä oli laittanut myös videon miten teki tämän..Kamalaa. Laittoiks se jonkun videon..., en voi kuvitella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa. Laittoiks se jonkun videon..., en voi kuvitella...
Miten se on mahdollista että tänne palstalle #FLOODAA# kaiken maailman salaliittoteorialaiset hämäriä salaliittoteorioitaan jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla
Anonyymi kirjoitti:
Miten se on mahdollista että tänne palstalle #FLOODAA# kaiken maailman salaliittoteorialaiset hämäriä salaliittoteorioitaan jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla
Mene sinä floodaamaan vaikka käsityöt palstalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin videon tekijä oli laittanut myös videon miten teki tämän.."...tehtiin ilmaista sähköä magneetilla ..."
Tästäkö on kysymys?
https://www.youtube.com/results?search_query=john hutchison - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"...tehtiin ilmaista sähköä magneetilla ..."
Tästäkö on kysymys?
https://www.youtube.com/results?search_query=john hutchisonEi vaan kyseessä oli ihan suomalainen video ja selvästi feikki mutta Nasuun se upposi täydellisesti.
Olet käsittänyt tieteenteon väärin.
Tieteenteko perustuu kyseenalaistamiseen ja koetteluun, ei auktoriteettien kumarteluun, kuten esim. uskonnot.- Anonyymi
Mä katon telkusta uutset ja luen päivän lehdet. Ne ovat minun totuuksiani.
Toiset eivät näin tee ja tietysti heidän totuutensa ovat aivan erilaiset. Anonyymi kirjoitti:
Toiset eivät näin tee ja tietysti heidän totuutensa ovat aivan erilaiset.Vai katsot sinä uutiset. Mikäs siinä, sekin on tietysti valinta. Minä en katso enää telkkaria, koska uutisten taso on sitä luokkaa.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Vai katsot sinä uutiset. Mikäs siinä, sekin on tietysti valinta. Minä en katso enää telkkaria, koska uutisten taso on sitä luokkaa.
Uutisia on hyvä seurata vaikkei niitä sellaisenaan nielisi, itse seuraan uutisia monesta lähteestä, ja paikallisempia omin havainnoin.
Anonyymi kirjoitti:
Toiset eivät näin tee ja tietysti heidän totuutensa ovat aivan erilaiset.Käännän aina kanavaa jos tulee uutiset. Mieluiten katselen ja kuuntelen kanavia joilta ei tule mitään uutisia.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Käännän aina kanavaa jos tulee uutiset. Mieluiten katselen ja kuuntelen kanavia joilta ei tule mitään uutisia.
Olen eskapisti haluan muistella aikoja ennen tv-uutisia vältän uutisia kaikissa muodoissaan
- Anonyymi
Voitaisiin siis sanoa, että lättärit hittoon täältä, mutta eihän se olisi oikein sekään. vai..
- Anonyymi
No ei sitä nyt niin vain kokonaista palstaa anneta kenellekään. Eikös tänne saa kirjoitella myös tieteeseen uskovat-
- Anonyymi
On aivan kamalaa kun ihmiset kirjoittavat tänne anonyymeinä niin sitten niille ei voi vittuilla.
Kyllä se vaan ärsyttää.
- Anonyymi
Uskokaa vain lääkäreihin. He ovat aina olleet potilaiden ja oikean tiedon puolella. Näin jo vuosikymmenten ajan: https://t.me/John_F_Kennedy_Jr/1061
Mikään teollinen taho ei pysty heitä lahjomaan pois totuudesta. Eihän? - Anonyymi
Kyllä ois vanhalle kunnon Larkulle töitä ! ( Klorpromatsin )
- Anonyymi
Täällä on salaliittoja valtoimenaan!!!
JU OSK AAAAA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156