Heippa!
Etsinnässä tosiaan liikutusponi tai pieni hevonen. Mahdollisuuksien mukaan ruuna, mutta kiltti tammakin käy hyvin. Tykkään laikemman puolisista, kilteistä poneista joilla löytyy luonnetta. Iällä ei muuten ole väliä, kunhan on yli 8.v. Olisi hienoa, jos liikutus pystyttäisiin maksamaan tallitöitä tekemällä. Jos se ei tosin onnistu, voitaisiin jutella yhden liikutuskerran hinnasta. Tallin tulee olla lähellä Riihimäkeä.
Vähän minusta:
Olen siis Siiri, 13.v tyttö Riihimäeltä. Ratsastusta olen harrastanut noin kolme vuotta ja tasoni on HeC. Hyppäämisessä tarvitsen vielä vähän harjoittelua ja ohjastusta, mutta sileällä hommat sujuu itsenäisestikkin. Selässä olen päättäväinen ja tarvittaessa napakka, mutta menen aika hevosen ehdoilla. Muuten luonteeltani olen empaattinen, ystävällinen ja herkkä. Teen työt huolellisesti ja tarkasti. Olen n. 160cm pitkä ja painan 40kg.
Jos sinulta löytyisi minulle sopiva liikutusta vailla oleva poni, ota yhteyttä.
s.posti [email protected]
-Siiri
Etsitään liikutusponia Riihimäki-Launonen alueelta!
0
199
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun644606KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643532Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642913- 1492861
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492694- 241923
- 241811
- 301656
- 1741630
- 421342