Heippa!
Etsinnässä tosiaan liikutusponi tai pieni hevonen. Mahdollisuuksien mukaan ruuna, mutta kiltti tammakin käy hyvin. Tykkään laikemman puolisista, kilteistä poneista joilla löytyy luonnetta. Iällä ei muuten ole väliä, kunhan on yli 8.v. Olisi hienoa, jos liikutus pystyttäisiin maksamaan tallitöitä tekemällä. Jos se ei tosin onnistu, voitaisiin jutella yhden liikutuskerran hinnasta. Tallin tulee olla lähellä Riihimäkeä.
Vähän minusta:
Olen siis Siiri, 13.v tyttö Riihimäeltä. Ratsastusta olen harrastanut noin kolme vuotta ja tasoni on HeC. Hyppäämisessä tarvitsen vielä vähän harjoittelua ja ohjastusta, mutta sileällä hommat sujuu itsenäisestikkin. Selässä olen päättäväinen ja tarvittaessa napakka, mutta menen aika hevosen ehdoilla. Muuten luonteeltani olen empaattinen, ystävällinen ja herkkä. Teen työt huolellisesti ja tarkasti. Olen n. 160cm pitkä ja painan 40kg.
Jos sinulta löytyisi minulle sopiva liikutusta vailla oleva poni, ota yhteyttä.
s.posti [email protected]
-Siiri
Etsitään liikutusponia Riihimäki-Launonen alueelta!
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812