Ei kai korona ole vienyt?
Mihin hävisi höpölöpsis?
7
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ylläpito laittaa jostain syystä aina jäähylle. Ilmeisesti olen kirjoitellut liikaa.
- Anonyymi
Siis yp rajoittaa sananvapautta törkeää!!!
- Anonyymi
Siis olet kertonut palstalla pelkkää faktatietoa ja sekö on väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olet kertonut palstalla pelkkää faktatietoa ja sekö on väärin?
Jospa YP:ssä on hellareita tai morkkuja, joilla on eri faktat;-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa YP:ssä on hellareita tai morkkuja, joilla on eri faktat;-)
Tai Jehovan todistajia?
- Anonyymi
Ikuinen elämä on eri asia kuin fyysien kuolema, joka kohtaa kaikkia ihmisiä perisynnin vuoksi.
Room. 5:12
"Yhden ainoan ihmisen teko toi maailmaan synnin ja synnin mukana kuoleman. Näin on kuolema saavuttanut kaikki ihmiset, koska kaikki ovat tehneet syntiä. [1. Moos. 2:17, 1. Moos. 3:6,19; Ps. 51:7]
Ikuinen elämä lahjoitetaan Kristittyjen kasteessa kun Jumala liittää kasteessa puhdistamansa sielun ikuisesti elävään Kristuksen ruumiiseen.
1. Kor. 12:13
Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.
"Nyt ei ole mitään kadotustuomiota niillä, jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat."
Aamen - Anonyymi
Ja taas yksi viesti kadonnut? Mikähän siinä muka oli sääntöjen vastaista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57891
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713- 41707
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654