Mikä ihmeen järki on kehitysavussa?

Anonyymi

Me laitamme miljoonat maahan jossa on ikuinen nälkä ja he lisääntyvät sellaista tahtia ettei sinne saada koskaan sellaisia rahoja että niistä olisi apua.
Ennen annoin lahjoituksia mutta nykyään olen sitä mieltä että jos jossain maassa ei ihminen pärjää niin apua ei saa antaa. Se on myötätuntoa että antaa sellaisten alueiden ihmisten hävitä pois koska silloin ei lisäännytä eikä kärsimys jatku.

10

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomi on tunkenut satojamiljoonia vuosittain kehitysapuun.
      Mihinkä todellisuudessa ne rahat ovat menneet.
      Kukaan ei ole peräänkatsomassa,mihinkä niitä käytetään.
      Rahat menee sotaakäyvien heimopäälliköiden taskuihin.
      Mitä köyhempi valtio,niin sen mahtavampi ja nykyaikaisemmin asein varustettu armeija.

    • Anonyymi

      Näiden eri keräysjärjestöjen johtajilla,pääsihteereillä,ym virkanilkeillä on satojentuhansien vuosipalkkiot.He reissaavat ympäri maailmaa,
      asuvat ***** tähden hotelleissa hovinarriensa kanssa ja viettävät ylellistä elämää,
      kehitysapuvaroilla.

      Lisää pyydetään jatkuvasti eri keräysmuodoissa.
      Mikään ei riitä.Jos esim antaa 10€ keräykseen,meneekö todellisuudessa kohteeseen,10 centtiä,välistävetäjiä riittää.Ensiks ehtivälle rosvolle eniten.

    • Anonyymi

      Suomi kylläkin tunkee miljardeja kehitysavun nimissä ympäri maailmaa joka vuosi.

      Hyöty?
      Suomi on tunnettu hölmöläisten maa johon matut tulevat erittäin mielellään raiskalemaan, loisimaan, tekemään rikosia jne., koska eivät pääse mihinkään järkevään EU-maahan.

      Ihmisarvo on jakamaton asia HUUTAVAT vihreät, SDP ja muut kommarit. Erikoista tässä kuviossa on se, että ihmisarvoa ei ole kantasuomalaisella veronmaksajalla. Ainoa oikeus on joutua maksamaan yhä kovempia veroja, jotta maahan tunkeutujien lomailu Suomessa saadaan maksettua.

      Mamulaumoja elätetään ja kannustetaan rikosten tekemiseen. Vaatihan viherkommari Ohivalo viime syksynä jo huumeiden laillistamista ja poliisivoimien lopetusta , jotta Kunniakansalaisilla olisi parempi mahdollisuus tehtailla rikoksia.

      Muutaman vuoden päästä ollaankin sitten tilanteessa, että Kallion kirkon tornista kuulee vain imaamien kutsuhuutoja aamuin illoin.

      Suomen tuhoaja Haloskan linjoilla viherkommarit jatkavat!

    • Anonyymi

      No käytännössä kyllä osan tai kaikki kehitysavusta voi kyllä käyttää täällä kun ihmiset muuttaisivat massoina tänne, mutta olisi parempi hoitaa näitä ihmisiä omissa maissaan.

    • Anonyymi

      Kehitysavussa ei korruption takia ole Mitään muuta järkeä kuin korruptio.

      Kehitysavussa tällä hetkellä pitäisi olla ainoa tavoite sademetsien no ehkä merien myös suojelu eli ihmisten ja muiden nisäkkäiden jotka eivät itse tuota happeansa suojelu. Pidättele hengitystä kuten surullinen guru vitsailee yewfuubeissa, niin ymmärrät, että hengityslaitteisto ei sijaitse Helsingissä tai sen lähelläkään.

    • Anonyymi

      Nyt on pääministeri Marin ja maan hallitus tunkemassa ukrainaan miljoonia euroja toisensa perään.Oman maa heikoimassa asemassa olevia ei auteta.
      Maan hallituksen kärkihanke on tunkea miljardit ulkomaille huijareiden taskuihin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomen kansa on äänestänyt ne päättäjät sinne eduskuntaan jotka syytävät holtittomasti rahat ulkomaille. Koko kehitysapu pitäisi lopettaa ja käyttä suomalaisten hyväksi.
      Idioottien touhua ottaa velkarahaa ja antaa se pois. Nyt jos koskaan pitäis varautua pahan päivän varalle. Vaikka ei nyt päättäjien mukaan ole suoranaista aseellista uhkaa niin huomisesta ei tiedä kukaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe