🤔🔨🪓 Aamun uutiset kertoo, että viime kesänä on ollut enemmän sormien kiinnityksiä kuin tavallisesti lisääntyneen mökkeilyn takia. Kirveen ja sahan kanssa kannattaisi tumpeloiden vähän varoa. Eikä sitä saunapulloa kannata säilyttää puuliiterissä.
Mulla on vielä moneksi vuodeksi valmiiksi pilkottuja klapeja liiteri puolillaan 😂 kokemattomampi saunanlämmittäjä (mies) säilyttäisi mökillä sormensa 😍
Mökkikausi lähestyy
12
91
Vastaukset
- Anonyymi
Jos mies ei pysty sahaa ja kirvestä käyttämaan,ei siitä ole muutenkaan mihinkään.
- Anonyymi
💩.ajatus
Jaahas! Jokainen ajattelee sellaisia ajatuksia joihin aivokapasiteetti antaa mahdollisuuden 🤔
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Jaahas! Jokainen ajattelee sellaisia ajatuksia joihin aivokapasiteetti antaa mahdollisuuden 🤔
No tuokin kyllä. Tietäisitkin.-sivusta
Anonyymi kirjoitti:
No tuokin kyllä. Tietäisitkin.-sivusta
Niin. Sitä mitä ei tiedä ei voi tietää!
- Anonyymi
Mitään huonoja vitsejä nyt tähän
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Hyvin ymmärrettävää 😊
Juu, tietäisitkin.
- Anonyymi
Katsellut mökkiä/ huviloita tänään viimeksi🏚
Itse olin muutamana kesänä vuokramökillä ennen oman mökin hommaamista. Enhän tiennyt pärjäänkö mökkioloissa kahden kissan, ison koiran ja pojan kanssa. Vuokramökissä on kyllä helpompi olla, kun kaikki on siellä valmiina polttopuita myöten. Mökkiä valitessa halusin kuivan maan mökin, jossa vesi on kuitenkin lähellä. Tämä siksi, että huomasin rantamökeissä olevan hintalisää 10 k€ per rantametri
lounas.ajatus kirjoitti:
Itse olin muutamana kesänä vuokramökillä ennen oman mökin hommaamista. Enhän tiennyt pärjäänkö mökkioloissa kahden kissan, ison koiran ja pojan kanssa. Vuokramökissä on kyllä helpompi olla, kun kaikki on siellä valmiina polttopuita myöten. Mökkiä valitessa halusin kuivan maan mökin, jossa vesi on kuitenkin lähellä. Tämä siksi, että huomasin rantamökeissä olevan hintalisää 10 k€ per rantametri
Oo niin ja ajattelin mun tuurillani rantaveden olevan sinilevää täynnä niin että koiraakaan ei olisi voinut siellä uittas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972