Lättymaa on uskonto, pallomaa on totuus. Lättäpäitä on hyvin vähän ja he ovat hyvin katkeria ihmisiä. Ette saa meidän tietouttamme nurin vaikka kuinka koettaisitte vängätä, ostaa Nikon P900 / P1000, tai muuta hömppää.
Mitäs meinaatte tehdä? Alatteko kenties hakkaamalla ajamaan uskontoanne? Niinhän ne muutkin uskonnot ovat tehneet.
Me olemme pallomaan tietäviä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siinä ole mitään tietämistä, kun se on yleinen 🐑🐏 opetettava fakta, jota opiskellaan vähintään se 6 vuotta kouluissa.
- Anonyymi
Mitähän tuollakin tarkoitit?
- Anonyymi
Noita littumaa-uskovaisia on niin vähän, ettei sen heidän mielipiteensä maailmaa heilauta mihinkään suuntaan, parasta olisi vain vaieta heidät kuoliaaksi, eiväthän heidän valheelliset mielipiteensä voi maailmaa muuttaa pätkääkään.
- Anonyymi
Kyllä tuo litteän Maan teoria alkaa olla hyvin kiusallista valtaeliitille.
Siitä ovat todisteena tuhannet sensuroinnit mediassa sen tiimoilta. Perhosvaikutus kirjoitti:
Tehkääpä se, jos helpottaa.
Minä olen sinut asian kanssa, jos se on Jumalan tahto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ovat todisteena tuhannet sensuroinnit mediassa sen tiimoilta.Mille ihmeen "valtaeliitille"? Ketä siihen kuuluu? Nimiä esiin? Jollet osaa vastata näihin yksinkertaisiin kysymyksiin, katson että tuo sinun "valtaeliittisi" on samanlaista heikkopäisten horinaa kuin litteä maakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ovat todisteena tuhannet sensuroinnit mediassa sen tiimoilta.Media ei julkaise höpöjuttuja kaheleitten korvien välistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3125041Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831812Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081451
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181376