Kyse on siis ihan YLE 1 puolis eitsemän- ja tämä on aki useimmiten tilanne- että harvemmin suomenkieleissuomaalisista poerheistä on siellä keskustelemassa?
vai...
3 ruotsinkielisistä perheistä tullutta puhuu suomenkiel YLE ohjelmassa. tää on normaalia
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi
kehittyyköhän tosta Stilleristä lopulta perussuomalainen?
- Anonyymi
ja tällä stilleririmäisen pilkallisella huomautuksella siis tarkoitettiin kehittymistä POLIITTISESTI- poliittiselta ajattelultaan, lieveilmiöineen.
Eikä mitään muuta.
Ihanaa, onko se totta? Haluan lisää tätä ruotsinkielisyyttä.
Ajatelkaa Persuparkoja. He vihaavat kaikkea. He vihaavat reilusti yli puolesta kansaa suomalasia. Onneksi meillä on näm ruotsinsuomalaiset. Paras vähemmistö joka kelpaa joka ikiseen maahan.
Me voisimme ottaa mallia tästä jengistä.
Haluan lisää juuri tätä.- Anonyymi
Oletko ihan täysin varma että nämä R-Kieliset ei vihaa ja ole rasistisia?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan täysin varma että nämä R-Kieliset ei vihaa ja ole rasistisia?
Ruotsinkieliset ovat olleet niin kauan osa meidän kansaamme, että he ovat kantaväestöä.
Katso mitä tahansa tilastoa, et löydä mistään maasta parempaa vähemmistöä. Eivät ole rikollisia. Eivät ole mielenosoituksissa. Eivät hyökkää minkään vähemmistön kimppuun. Ovat sivistynyttä jengiä. Ja ruotsinkieliseellä alueella ihmiset voi hyvin. Työllisyys on korkea ja myös maahanmuutajat tekevät niillä alueilla työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri581509- 91981
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44777Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40750Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280724Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,231626- 49589
- 43563
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied68558Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l111540