Monet tällä palstalla väittää uskovan että maa on litteä, joten tässä on videotodiste jossa on absoluuttinen todiste siitä, että maa on pallo:
http://www.youtube.com/watch?v=zYYZMJL5aBc&t=0m23s
Kohdassa 23 sekuntia näkyy kun Viking Line tulee horisontista ja se näyttää, että se on vajonnut meren alle, sitten se nousee sieltä pikkuhiljaa kun se tulee lähemmäksi, mikä todistaa että se oli maapallon kaarevuuden takana.
Miten flättärit selittää tuon ilmiön?
Kun tuon videon on katsonut, se on viimeinen naula arkkuun, jonka sisälle litteä maa on nyt haudattu. Jos joku täällä nyt oikeasti uskoi, että maa on litteä.
___
Tässä on toinen samanlainen hyvä todiste, jossa näkyy tuulivoimaloita jotka näyttää olevan meren alla:
https://www.youtube.com/watch?v=7h7OcxsgxHw
Paras maapallotodiste (viimeinen naula arkkuun)
21
65
Vastaukset
Helposti selitän: Genesis, ensimmäinen Mooseksen kirja (Luominen):
”Jumala sanoi: >>Tulkoon kaartuva kansi vesien väliin, erottamaan vedet toisistaan. Jumala teki kannen erotti toiset vedet sen alapuolelle ja toiset sen yläpuolelle” (Jumala nimitti kannen taivaaksi)
”>>Kokoontukoot taivaankannen alapuolella olevat vedet yhteen paikkaan, niin että maankamara tulee näkyviin.<<”(Jumala nimitti ne maaksi ja mereksi)
”>>Jumala sanoi tulkoon valoja taivaankanteen erottamaan päivä yöstä - - antamaan valoa maan päälle<<”
”>>Jumala teki kaksi suurta valoa, suuremman hallitsemaan päivää, ja pienemmän hallitsemaan yötä, sekä tähdet”Eli käytännössä taivaankansi kaartuu maankamaran päälle kuvuksi, jonka yläpuolella on vettä.
Maankamarasta näkyy pieni osa, joka on maata, jossa elämme. Meret ympäröi maan. Maa on hieman kupera, koska se nousee meren yläpuolelle, mutta osa maankamarasta jää silti näkymättä.
Maa ei pyöri, eikä Maa ole pallo! Se on veden alla oleva tasainen kohta, jota ympäroi taivaankansi.- Anonyymi
Ethän sinä muuta selitä kun papukaijana kerrot Raamatun kertomuksia, joista ei selviä yhtäkään asiaa, mikä maapallo on, "maanpiiri" "taivaanvahvuus" ym. epäselvät sepustukset eivät todista yhtään mitään. Raamattu ei edelleenkään ole mikään luonnontieteen käsikirja.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Eli käytännössä taivaankansi kaartuu maankamaran päälle kuvuksi, jonka yläpuolella on vettä.
Maankamarasta näkyy pieni osa, joka on maata, jossa elämme. Meret ympäröi maan. Maa on hieman kupera, koska se nousee meren yläpuolelle, mutta osa maankamarasta jää silti näkymättä.
Maa ei pyöri, eikä Maa ole pallo! Se on veden alla oleva tasainen kohta, jota ympäroi taivaankansi.Otan osaa aivovammasi johdosta, toivottavasti silti pärjäät elämässä jotenkin.
- Anonyymi
Käyttämäsi 92-käännös on heikompi kännös verrattuna 33/38 käännökseen, sillä 92-käännöksen käännösperiaate ei ole alkuperälleen uskollinen.
Katsohan nuo samat kohdat vanhasta käännöksestä. Anonyymi kirjoitti:
Käyttämäsi 92-käännös on heikompi kännös verrattuna 33/38 käännökseen, sillä 92-käännöksen käännösperiaate ei ole alkuperälleen uskollinen.
Katsohan nuo samat kohdat vanhasta käännöksestä.Selvä, kiitos tiedosta! :)
- Anonyymi
Eli käytännössä taivaankansi kaartuu maankamaran päälle kuvuksi, jonka yläpuolella on vettä.
Maa ei pyöri, eikä Maa ole pallo! Se on veden alla oleva tasainen kohta, jota ympäroi taivaankansi.Mitä taivaankannella on meren kanssa tekemistä? Me puhutaan merestä joka kaareutuu alaspäin videossa.
Jos maa on kupera (alaspäin kaareutuva?), miksi Viking Line videossa näyttää olevan meren alapuolella? Jos maa on kupera, me olemme meren yläpuolella, joten meillä ei pitäisi olla mitään ongelmia nähdä koko laivaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä taivaankannella on meren kanssa tekemistä? Me puhutaan merestä joka kaareutuu alaspäin videossa.
Jos maa on kupera (alaspäin kaareutuva?), miksi Viking Line videossa näyttää olevan meren alapuolella? Jos maa on kupera, me olemme meren yläpuolella, joten meillä ei pitäisi olla mitään ongelmia nähdä koko laivaa.Lisäys: Ethän voi tarkoittaa että merikin kaareutuu alaspäin, koska miten se muka toimisi litteässä maassa? Vesi voi kaareutua vain pallomaassa, koska siinä on painovoima.
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa aivovammasi johdosta, toivottavasti silti pärjäät elämässä jotenkin.
Aivovammani ei ole mikään salaisuus, se aiheutettiin minulle satanistien toimesta. Siitä on turha olla pahoillaan, jos ei sitä todellisuudessa ole. En ole silti katkera, sillä olen armollinen jopa niille, jotka minua näin kohteli. Minä en tuomitse, mutta Jumala voi kyllä tuomita.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä taivaankannella on meren kanssa tekemistä? Me puhutaan merestä joka kaareutuu alaspäin videossa.
Jos maa on kupera (alaspäin kaareutuva?), miksi Viking Line videossa näyttää olevan meren alapuolella? Jos maa on kupera, me olemme meren yläpuolella, joten meillä ei pitäisi olla mitään ongelmia nähdä koko laivaa.En edelleenkään ole riittävän lukenut perustelemaan fysiikan ja matematiikan keinoin tätä teille. Sen on tehnyt jo minua fiksummat lättärit. Meissä lättäreissäkin on ihan lukeneita ihmisiä, usko tai älä.
- Anonyymi
En edelleenkään ole riittävän lukenut perustelemaan fysiikan ja matematiikan keinoin tätä teille. Sen on tehnyt jo minua fiksummat lättärit. Meissä lättäreissäkin on ihan lukeneita ihmisiä, usko tai älä.
En usko, littu -uskovaisissa ei vain voi olla yhtäkään lukenutta ihmistä, miksi he valehtelisivat maan muodosta?
- Anonyymi
Aivovammani ei ole mikään salaisuus, se aiheutettiin minulle satanistien toimesta. Siitä on turha olla pahoillaan, jos ei sitä todellisuudessa ole. En ole silti katkera, sillä olen armollinen jopa niille, jotka minua näin kohteli. Minä en tuomitse, mutta Jumala voi kyllä tuomita.
Onko sinulla oikeasti aivovammaisten? 🥺
- Anonyymi
"Sen on tehnyt jo minua fiksummat lättärit"
Myönnät ihan itse että olet vähempi-älyinen kuin vähä-älyiset.
Hienoa.
Thanks Bob. - Anonyymi
Höpöhöpö todiste. Black swan debunkkaa pallomaan ja väitetyn pallon kaaren lopullisesti ja totaalisesti:
https://globeterminator.com/the-black-swan/- Anonyymi
Miten muka pallomaa on debunkattu zoomaamalla pariin öljynporauslauttaan? Eihän tuostta selvinnyt mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten muka pallomaa on debunkattu zoomaamalla pariin öljynporauslauttaan? Eihän tuostta selvinnyt mitään.
Hyvin debunkkaa. Pallomoosekset vaan ei hiffaa mitään. Aivopestyjä ku ovat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selviäähän siitä että kauempana olevasta porauslautasta näkyy vähemmän sitä jalustaa. Ihan kuten pallomaassa pitääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selviäähän siitä että kauempana olevasta porauslautasta näkyy vähemmän sitä jalustaa. Ihan kuten pallomaassa pitääkin.
Miten horisontti voi olla yli 9 mailia kaukana olevan öljynporauslautan takana, jos pallomaan laskukaavalla etäisyys horsonttiin ei voi olla kuin vähän reilu maili?
Ei se voikaan! Et asu pallon päällä! Tervetuloa litteään maahan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten horisontti voi olla yli 9 mailia kaukana olevan öljynporauslautan takana, jos pallomaan laskukaavalla etäisyys horsonttiin ei voi olla kuin vähän reilu maili?
Ei se voikaan! Et asu pallon päällä! Tervetuloa litteään maahan!Tuo vaan kertoo että et ymmärrä fysiikasta ja optiikasta mitään olet tainnut käydä vain peruskoulun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin debunkkaa. Pallomoosekset vaan ei hiffaa mitään. Aivopestyjä ku ovat
Tuo "musta joutsen" tahtomattaan todisti maapallon, kauempana olevan öljynporauslautan jalustavasta näkyi vähemmän kuin lähempänä olevan, ihan niin kuin pitääkin!
Kukahan oli aivopesty!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se voikaan! Et asu pallon päällä! Tervetuloa litteään maahan!Ihmeellinen asia tuo kuvankäsittely!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231