Fokusoit lissin hardware-tasolla ja otat vain nappaat kuvan, kokonaisuudessan koko operaatio, kestääkö yli 1 millisekuntia, on huono ohjelmointikieli jos ei onnistu millisekunnissa...
Sanoo C-hardware-kooderi, jolla on kokemusta ;D
Montako mikrosekuntia kestää python kielellä toimenpide;
Anonyymi
1
1306
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvan ottaminen tapahtuu kokonaan raudassa, eikä ohjelmointikielellä millä kameraa triggeröidään ole merkitystä nopeuden kannalta. Isompi viive tulee tiedonsiirrosta kuvauslaitteesta prosessoitavaksi.
Kuvankäsittelyssä Pythonissa käytetään yleensä C-kielellä tehtyjä kirjastoja, joita ovat mm. OpenCV ja PIL. Mitä olen joskus testaillut ensin mainitulla liikkeentunnistusta videokuvasta, niin ihan hyvin siinä on suorityskyky riittänyt, vaikka ajoi sovellusta virtuaalikoneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058859Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723268- 171744
- 771136
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65920