Vaikenen ja vetäydyn meditoimaan. Hyvästi!
Minä vetäydyn tältä palstalta
17
104
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä uutinen, ei tartte palata.
- Anonyymi
Emme jää kaipaamaan.
Lupaathan että et jatka kirjoittelua Anonyyminä?
Mikä vittu muuten näiden "minä lähden nyt" juttujen kanssa. Mitä te odotatte? Että väki alkaa rukoilemaan teitä jäämään? Tosta tulee mieleen teinien peeloilut 90 luvulta.
Ei siinä mitään ilmoitusta tarvita että poistuu, (virtuaalisesti) ovi on tuolla, siitä vain ulos, ei meidän tarvi tietää että kukaan meni.- Anonyymi
Lupaatko sinä hömelö ettet kirjoita tänne enää Anonyyminä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaatko sinä hömelö ettet kirjoita tänne enää Anonyyminä?
Miksi lupaisin?
En ole menossa mihinkään.
Opettele elämään tämän asian kanssa.
- Anonyymi
Miekin niin #HALUISIN# tehdä dramaattisen *ulosmarssin*
Tulin takaisin. Meditointi avasi monta ovea joka suuntaan. :) Ilkeät kommenttinne piristävät päivääni.
☀️🪴🌸🐣🐥🐤- Anonyymi
Olette mitä tervetullein Juu aar thö moust welkom hiör
- Anonyymi
Ei se ole ilkeyttä oikoa sinun väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Hienoa! Halleluja 🙏🤗🧘♀️😇
- Anonyymi
Harmi 😿
Älä jätä meitä!
Pidetään maatietoisuuden lippua yllä ja julistakaamme oivertavan auringon valon puolesta!Perhosvaikutus kirjoitti:
En jätä! Täällä minä olen, kävin vain meditoimassa. 😅
Meditointi sinällään on minulle aihe johon en ole perehtynyt.
Elämäni on aina ollut niin hektistä ettei ole ollut aikaa pysähtyä tyhjän ääreen.
Olen kuitenkin pelannut melko aktiivisesti shakkia ja olenkin pohtinut voisiko tuossa pelissä olla mukana meditaatioita tai siksi kutsuttavaa?
Pelin kestäessä koko muu maailma unohtuu, poissa ovat mahdolliset murheet ja kolotukset.
Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Meditointi sinällään on minulle aihe johon en ole perehtynyt.
Elämäni on aina ollut niin hektistä ettei ole ollut aikaa pysähtyä tyhjän ääreen.
Olen kuitenkin pelannut melko aktiivisesti shakkia ja olenkin pohtinut voisiko tuossa pelissä olla mukana meditaatioita tai siksi kutsuttavaa?
Pelin kestäessä koko muu maailma unohtuu, poissa ovat mahdolliset murheet ja kolotukset.
Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.Joko olet vastannut siihen shakkihaasteen?
ViktorAtaman kirjoitti:
Meditointi sinällään on minulle aihe johon en ole perehtynyt.
Elämäni on aina ollut niin hektistä ettei ole ollut aikaa pysähtyä tyhjän ääreen.
Olen kuitenkin pelannut melko aktiivisesti shakkia ja olenkin pohtinut voisiko tuossa pelissä olla mukana meditaatioita tai siksi kutsuttavaa?
Pelin kestäessä koko muu maailma unohtuu, poissa ovat mahdolliset murheet ja kolotukset.
Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.Meditointi voi olla ihan vain pysähtymistä hetkeen. Se voi olla syvää rentoutumista - tavallaan sitä se onkin. Apuna voi käyttää esim.kevyttä siihen tarkoitettua musiikkia, jos se auttaa rentoutumaan.
Voi olla ihan mahdollista, siis että shakki tai ihan mikä tahansa asia, mikä on mieluisaa tekemistä ja sulkee pois kaiken muun on tavallaan meditointia?- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Meditointi sinällään on minulle aihe johon en ole perehtynyt.
Elämäni on aina ollut niin hektistä ettei ole ollut aikaa pysähtyä tyhjän ääreen.
Olen kuitenkin pelannut melko aktiivisesti shakkia ja olenkin pohtinut voisiko tuossa pelissä olla mukana meditaatioita tai siksi kutsuttavaa?
Pelin kestäessä koko muu maailma unohtuu, poissa ovat mahdolliset murheet ja kolotukset.
Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.Pidätkö itseäsi älykkönä sitten?
Entäs se shakkihaaste johon joku suostuisi ehdolla?
Olet vältellyt aihetta?
- Anonyymi
Miksi julistaa lähtevänsä kun ei koskaan ollut aietta niin tehdä?
Ja sitten vastailet vielä itsellesi "älä mene" tyyliin.
Kuten sanoin, tää on ihan kuin 90 luvun teinien peeloilu - alusta loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428
