Minä vetäydyn tältä palstalta

Vaikenen ja vetäydyn meditoimaan. Hyvästi!

17

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä uutinen, ei tartte palata.

    • Anonyymi

      Emme jää kaipaamaan.

      Lupaathan että et jatka kirjoittelua Anonyyminä?

      Mikä vittu muuten näiden "minä lähden nyt" juttujen kanssa. Mitä te odotatte? Että väki alkaa rukoilemaan teitä jäämään? Tosta tulee mieleen teinien peeloilut 90 luvulta.

      Ei siinä mitään ilmoitusta tarvita että poistuu, (virtuaalisesti) ovi on tuolla, siitä vain ulos, ei meidän tarvi tietää että kukaan meni.

      • Anonyymi

        Lupaatko sinä hömelö ettet kirjoita tänne enää Anonyyminä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaatko sinä hömelö ettet kirjoita tänne enää Anonyyminä?

        Miksi lupaisin?

        En ole menossa mihinkään.

        Opettele elämään tämän asian kanssa.


    • Anonyymi

      Miekin niin #HALUISIN# tehdä dramaattisen *ulosmarssin*

    • Tulin takaisin. Meditointi avasi monta ovea joka suuntaan. :) Ilkeät kommenttinne piristävät päivääni.
      ☀️🪴🌸🐣🐥🐤

      • Anonyymi

        Olette mitä tervetullein Juu aar thö moust welkom hiör


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olette mitä tervetullein Juu aar thö moust welkom hiör

        🤍🤍🤍


      • Anonyymi

        Ei se ole ilkeyttä oikoa sinun väärinkäsityksiä.


      • Anonyymi

        Hienoa! Halleluja 🙏🤗🧘‍♀️😇


    • Anonyymi

      Harmi 😿
      Älä jätä meitä!
      Pidetään maatietoisuuden lippua yllä ja julistakaamme oivertavan auringon valon puolesta!

      • En jätä! Täällä minä olen, kävin vain meditoimassa. 😅


      • Perhosvaikutus kirjoitti:

        En jätä! Täällä minä olen, kävin vain meditoimassa. 😅

        Meditointi sinällään on minulle aihe johon en ole perehtynyt.
        Elämäni on aina ollut niin hektistä ettei ole ollut aikaa pysähtyä tyhjän ääreen.

        Olen kuitenkin pelannut melko aktiivisesti shakkia ja olenkin pohtinut voisiko tuossa pelissä olla mukana meditaatioita tai siksi kutsuttavaa?
        Pelin kestäessä koko muu maailma unohtuu, poissa ovat mahdolliset murheet ja kolotukset.

        Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Meditointi sinällään on minulle aihe johon en ole perehtynyt.
        Elämäni on aina ollut niin hektistä ettei ole ollut aikaa pysähtyä tyhjän ääreen.

        Olen kuitenkin pelannut melko aktiivisesti shakkia ja olenkin pohtinut voisiko tuossa pelissä olla mukana meditaatioita tai siksi kutsuttavaa?
        Pelin kestäessä koko muu maailma unohtuu, poissa ovat mahdolliset murheet ja kolotukset.

        Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.

        Joko olet vastannut siihen shakkihaasteen?


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Meditointi sinällään on minulle aihe johon en ole perehtynyt.
        Elämäni on aina ollut niin hektistä ettei ole ollut aikaa pysähtyä tyhjän ääreen.

        Olen kuitenkin pelannut melko aktiivisesti shakkia ja olenkin pohtinut voisiko tuossa pelissä olla mukana meditaatioita tai siksi kutsuttavaa?
        Pelin kestäessä koko muu maailma unohtuu, poissa ovat mahdolliset murheet ja kolotukset.

        Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.

        Meditointi voi olla ihan vain pysähtymistä hetkeen. Se voi olla syvää rentoutumista - tavallaan sitä se onkin. Apuna voi käyttää esim.kevyttä siihen tarkoitettua musiikkia, jos se auttaa rentoutumaan.

        Voi olla ihan mahdollista, siis että shakki tai ihan mikä tahansa asia, mikä on mieluisaa tekemistä ja sulkee pois kaiken muun on tavallaan meditointia?


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Meditointi sinällään on minulle aihe johon en ole perehtynyt.
        Elämäni on aina ollut niin hektistä ettei ole ollut aikaa pysähtyä tyhjän ääreen.

        Olen kuitenkin pelannut melko aktiivisesti shakkia ja olenkin pohtinut voisiko tuossa pelissä olla mukana meditaatioita tai siksi kutsuttavaa?
        Pelin kestäessä koko muu maailma unohtuu, poissa ovat mahdolliset murheet ja kolotukset.

        Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.

        Pidätkö itseäsi älykkönä sitten?
        Entäs se shakkihaaste johon joku suostuisi ehdolla?
        Olet vältellyt aihetta?


    • Anonyymi

      Miksi julistaa lähtevänsä kun ei koskaan ollut aietta niin tehdä?

      Ja sitten vastailet vielä itsellesi "älä mene" tyyliin.

      Kuten sanoin, tää on ihan kuin 90 luvun teinien peeloilu - alusta loppuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe