Vaikenen ja vetäydyn meditoimaan. Hyvästi!
Minä vetäydyn tältä palstalta
17
54
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä uutinen, ei tartte palata.
- Anonyymi
Emme jää kaipaamaan.
Lupaathan että et jatka kirjoittelua Anonyyminä?
Mikä vittu muuten näiden "minä lähden nyt" juttujen kanssa. Mitä te odotatte? Että väki alkaa rukoilemaan teitä jäämään? Tosta tulee mieleen teinien peeloilut 90 luvulta.
Ei siinä mitään ilmoitusta tarvita että poistuu, (virtuaalisesti) ovi on tuolla, siitä vain ulos, ei meidän tarvi tietää että kukaan meni.- Anonyymi
Lupaatko sinä hömelö ettet kirjoita tänne enää Anonyyminä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaatko sinä hömelö ettet kirjoita tänne enää Anonyyminä?
Miksi lupaisin?
En ole menossa mihinkään.
Opettele elämään tämän asian kanssa.
- Anonyymi
Miekin niin #HALUISIN# tehdä dramaattisen *ulosmarssin*
Tulin takaisin. Meditointi avasi monta ovea joka suuntaan. :) Ilkeät kommenttinne piristävät päivääni.
☀️🪴🌸🐣🐥🐤- Anonyymi
Olette mitä tervetullein Juu aar thö moust welkom hiör
- Anonyymi
Ei se ole ilkeyttä oikoa sinun väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Hienoa! Halleluja 🙏🤗🧘♀️😇
- Anonyymi
Harmi 😿
Älä jätä meitä!
Pidetään maatietoisuuden lippua yllä ja julistakaamme oivertavan auringon valon puolesta!Perhosvaikutus kirjoitti:
En jätä! Täällä minä olen, kävin vain meditoimassa. 😅
Meditointi sinällään on minulle aihe johon en ole perehtynyt.
Elämäni on aina ollut niin hektistä ettei ole ollut aikaa pysähtyä tyhjän ääreen.
Olen kuitenkin pelannut melko aktiivisesti shakkia ja olenkin pohtinut voisiko tuossa pelissä olla mukana meditaatioita tai siksi kutsuttavaa?
Pelin kestäessä koko muu maailma unohtuu, poissa ovat mahdolliset murheet ja kolotukset.
Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Elämäni on aina ollut niin hektistä ettei ole ollut aikaa pysähtyä tyhjän ääreen.
Olen kuitenkin pelannut melko aktiivisesti shakkia ja olenkin pohtinut voisiko tuossa pelissä olla mukana meditaatioita tai siksi kutsuttavaa?
Pelin kestäessä koko muu maailma unohtuu, poissa ovat mahdolliset murheet ja kolotukset.
Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.Joko olet vastannut siihen shakkihaasteen?
ViktorAtaman kirjoitti:
Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.Meditointi voi olla ihan vain pysähtymistä hetkeen. Se voi olla syvää rentoutumista - tavallaan sitä se onkin. Apuna voi käyttää esim.kevyttä siihen tarkoitettua musiikkia, jos se auttaa rentoutumaan.
Voi olla ihan mahdollista, siis että shakki tai ihan mikä tahansa asia, mikä on mieluisaa tekemistä ja sulkee pois kaiken muun on tavallaan meditointia?- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Ehkäpä juuri siksi peli on suosittua älykköjen keskuudessa.Pidätkö itseäsi älykkönä sitten?
Entäs se shakkihaaste johon joku suostuisi ehdolla?
Olet vältellyt aihetta?
- Anonyymi
Miksi julistaa lähtevänsä kun ei koskaan ollut aietta niin tehdä?
Ja sitten vastailet vielä itsellesi "älä mene" tyyliin.
Kuten sanoin, tää on ihan kuin 90 luvun teinien peeloilu - alusta loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709