Hei! Osaisiko joku vastailla kun netistä en löydä tietoa, että miten mahdollinen epilepsialääkkeen vaihto tapahtuu? Puretaanko entinen pois ja sitten vasta uusi tilalle vai miten? On niin hankalat sivuvaikutukset nyt tulleet että toivoisin lääkkeen vaihtoa.
Epilepsialääkkeen vaihdosta
Anonyymi
3
1265
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhalääke ajetaan pikkuhiljaa alas samalla kun aletaan pikkuhiljaa ottamaan uutta. Näin ainakin mulla meni ja hyvin onnistui
- Anonyymi
Juuri näin se menee eli päällekkäin vanhaa ja uutta jonkin aikaa mutta voi myös vanha lääkekin jäädä uuden kanssa päällekkäin osittain,ainakin näin mulla mutta en ole lääkäri joka ohjeistaa,yksilölilstä kaiken lisäksi.
- Anonyymi
Kuten tässä ketjussa aiemmissa kommenteissa mainittiinkin niin se vaihto on " hienosäätöä " eli vanha ajetaan hiljalleen alas uuden käyttöönoton kanssa rinnakkain , kannattaa lukea lääkärin ohje tarkkaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503347- 151740
- 361721
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401322- 611299
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 128984