Uusi suursota täysin mahdollinen Euroopassa, jopa todennäköinen

Anonyymi

eikä Suomi voi pysyä silloin ulkopuolella, kuten asiantuntijatkin ovat todenneet.

Mitähän nämä koronapelkurit silloin täällä tekisivät, koronapelko vaihtuisi toiseen pelkoon varmaan. Maanpuolustuksen kannalta heistä ei olisi mitään hyötyä, kun ei ole muutenkaan.

20

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edellisestä onkin jo aikaa.

      • Anonyymi

        Sotimalla Euroopassa ei saa Venäjä mitään aikaan muuta kuin kurjuutta vähän siellä sun täällä.

        Menisi nyt vain Lukasenkan kanssa Siperiaan harjoittelemaan sodankäyntiä, kun se niin kovasti rakastaa kuljetella noita tankkejaan.

        Eurooppa rakastaa rauhaa ja niin varmaan haluaisi Ukrainakin päästä irti noista sotivista rajavenäläisistä. Kyllin kauan Venäjä on ollut Ukrainan riesana. Nauttiiko tuo Putin tuosta ihmisten kiusaamisesta? Onko hänellä sadistin luonne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotimalla Euroopassa ei saa Venäjä mitään aikaan muuta kuin kurjuutta vähän siellä sun täällä.

        Menisi nyt vain Lukasenkan kanssa Siperiaan harjoittelemaan sodankäyntiä, kun se niin kovasti rakastaa kuljetella noita tankkejaan.

        Eurooppa rakastaa rauhaa ja niin varmaan haluaisi Ukrainakin päästä irti noista sotivista rajavenäläisistä. Kyllin kauan Venäjä on ollut Ukrainan riesana. Nauttiiko tuo Putin tuosta ihmisten kiusaamisesta? Onko hänellä sadistin luonne?

        NATO rauha tarkoittaa siviilien kärsimystä ja kuolemasa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotimalla Euroopassa ei saa Venäjä mitään aikaan muuta kuin kurjuutta vähän siellä sun täällä.

        Menisi nyt vain Lukasenkan kanssa Siperiaan harjoittelemaan sodankäyntiä, kun se niin kovasti rakastaa kuljetella noita tankkejaan.

        Eurooppa rakastaa rauhaa ja niin varmaan haluaisi Ukrainakin päästä irti noista sotivista rajavenäläisistä. Kyllin kauan Venäjä on ollut Ukrainan riesana. Nauttiiko tuo Putin tuosta ihmisten kiusaamisesta? Onko hänellä sadistin luonne?

        Eurooppa rakastaa rauhaa :'D hahah! Oletko katsonut muuten muualta (valtamedia ei muuten uutisoi) Euroopan kaduilla tapahtuvaa mellakointia ja mielenosoitusta, alkaa olemaan jo aika kovaa menoa, poliisitkin pakenee rakennusten sisälle turvaan! =D käkäkäkäk

        Ukraina voisi hyvin olla Suomen ja Ruotsin tapaan puolueeton vyöhyke, ettei Venäjä ja Nato ole ihan kiinni toisissaan!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei tule sotaa. Miten voisi, koska on jaettu miljoonia myrkkypiikkejä. Kuka siellä sotisi?

      Myrkkyä jakaneet tahot eivät taatusti halua sodan syttyvän, kun pääsevät kukoksi tunkiolle ihan muutenkin. Eivät he halua tässä vaiheessa sodan vaurioita ja ongelmia.

      He ovat vaikutusvaltaisia Putinkin uskoo heitä. Kunhan nyt pullistelee luvan kanssa jotta ei menetä kasvojaan.

    • Anonyymi

      Myrkyttäjät nimenomaan haluavat sodan.
      Se pimittää sopivasti jäljet.
      Sodan kuolleisuusluvut tulevat tekemään kaikkien aikojen ennätyksen.

      • Anonyymi

        Jaaha, taas uusi teoria, liekö jo yli tuhannes.


    • Anonyymi

      Lapin voisi polttaa, pelkkä kuluerä ja koronalinko
      EU nyt ryhtiä.
      😅🤪😂😂

      • Anonyymi

        Ahvenanmaan myydä.


    • Anonyymi

      Venäjän tilanne on osittain samankaltainen kun kun saksalla oli ennen toisen maailmansodan alkua. Katkeruutta ja muiden syyttelyä. Voi sentään....

    • Anonyymi

      Biden uhkaa kolmannella maailmansodalla. Kumpi osapuoli on aggressiivisempi?

      • Anonyymi

        NATO on viimeaikoina vetänyt revolverin ekana.
        Libyan ja Irakin pommitukset hyvä esimerkki tuosta verenhimoisesta järjestöstä.


    • Anonyymi

      Tulevan kevään trendiherkut: ydintulella grillattua naista ja lasta a'la Nato

    • Sopisi maiden johtajat laittaa samaan halliin ja heittää miekkoja perään , teljetä ovi perässä ja katsoa viikon päästä mikä meininki 👍

    • Anonyymi

      Taitaa olla samanlaista propagandaa kuin koronan kanssa. Ollaan ihan paskat housussa täällä. Pelotellaan, pelotellaan. Lasketaan nato kannatus prosentteja. Haukutaan Venäjää pää märkänä. Mitähän aivopöpöä tällä meille ajetaan. Varmaan joku esto tulee, että et saa avata kotiovea ulkomaailmaan ellei passi anna lupaa.

    • Jos sota syttyy niin siinähän lähet ratkomaan toisten ongelmia henkesi uhalla , ole hyvä vain 👍

    • Anonyymi

      Natsisaksalla oli protokolla, jonka nojalla sotilaan perhe kotona tapettiin, jos joukko antautui kesken sotimisen.

      Otetaanko samanlainen protokolla suomessakin käyttöön, ja pakotetaan suomalaiset sotilaat höökimään? Kunhan ensin päätetään, mihin suuntaan.

    • Anonyymi

      Koronapelkurit kiirehtisivät antautumaan, jos sota tulisi. Mutta ei sitä nyt kuitenkaan tule.:)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe