... USA:n presidentinvaalit ovat ilmeisesti edelleen lähes varmuudella päättymässä Trumpin voittoon.
Lähteenä TIETENKIN Jonathan Widell, MV
Jos ette vielä tienneet, niin...
15
<50
Vastaukset
Puolueeton MV tiedottaa meille myös tarkasti siitä, miten Venäjä valmistautuu sotilaallisesti milläkin alueella. Sehän on kunnon patrioottien tiedettävä.
Ja tottahan toki MV myös tiedottaa meille puolueettomasti siitäkin, miten joku on kirjoittanut nuhteettomalle "lähes valtiomiehelle" Jere Karalahdelle siitä, miten koronarokote on TIETENKIN aiheuttanut ongelmia jollekulle. Sehän on tietenkin faktaa.
Tokihan MV on muistanut kertoa meille myös Turtiaisen profeetallisesta uhosta.
- Anonyymi
Punikki
- Anonyymi
Hyvä että joku kertoo ämveen kieroilusta ja siitä millaista petturiväkeä siellä häärii!!
- Anonyymi
NIIN haluaisin tietää tästä rokotteeseen kuolleesta, kun sitä tieoa saisi levittää. Uskon valtamedian kyllä kiinnostuvan. Saataisiin edes yksi esimerkki!
Tiedän että kaikilla rokotteilla ja lääkkeillä on haittavaikutuksia. Sen takia onkin lääkevahinkovakuutus, josta voi hakea korvauksia. Se kattaa myös kokornarokotteet. - Anonyymi
Edelleenkin? Minulla oli sellainen outo kuvitelma, että ne vaalit olisivat jo menneet ja uusi presidenttikin valittu.
- Anonyymi
MV nettibloki 🤣😅😅😂😂😅🤣
- Anonyymi
Niin juuri. Kun Spede poistui Ilmavoimiin, alkoi monenmoista epäjärjestystä mualimassa tapahtummaan.
- Anonyymi
Suuri kiitos siitä kun jaksat nostaa noiden petturien sikamaisuudet esille!!!!
Eipä tämäkään avaus saanut juuri niiden tiettyjen ihmisten sanaista arkkua aukeamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294