"SVT haastatteli somalialaistaustaista ympäristöpuolue vihreiden poliitikkoa Mursal Isaa. Hän kertoi, että ryhmien keskinäinen viestintä on vahvempaa kuin se, mitä Ruotsin viranomaiset tekevät.
Isa kertoo, että yksi ryhmissä kiertävä mielipide on, ettei ruotsia kannata opiskella. Se vie vain aikaa eikä maksa vaivaa. Eikä työntekokaan kannata."
https://alfatvuutiset.fi/ruotsin-ongelmalahio-tjarna-angar-ei-kannata-opetella-ruotsia/
Asia mikä on ymmärretty jo Ruotsissa ei tunnu menevän jakeluun millään Suomessa. Ruotsi on marginaalikieli jota ei tarvita edes Ruotsissa 😂
Ruotsissa on osissa alueista jo luovuttu pakkoruotsista
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Milläköhän viestin saisi perille myös täällä?
Miksi Ruotsissa asuvat ruotsalaiset pitävät ruotsia turhana kielenä mutta osa suomalaisista pitää sitä jotenkin pyhänä? 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706