Hei.
Harkitsemme muuttoa Saunakallioon ja paikka vaikuttaa ensinäkemältä mukavan rauhalliselta. Pientaloaluetta jossa on selkeät isot? tontit.
Hieman mietityttää jätteen keräilyasema lähistöllä. Vierailimme sielläkin ja eilen aseman portilla sai vaikutelman että asiat on hyvin hoidettu. Tuoksuja ei näin talvella tuntuvat olevan yhtään. Miten asiat toimivat kesällä?
Onko asiakasyhdistys aktiivinen ja toimiiko yhteistapahtumat alueella?
Asukasyhdistys on tietysti yhtä hyvä kuin asukkaatkin, niihin pitäisi vähintäänkin osallistua ja siten parantaa vetäjien motivaatiota yhdistyjsen toimintaan.
Toivottavasti yhdistyksen aktiiveilla riittää tarmoa, ainakin kesällä on tapahtumia helpompi järjestää. Ehkäpä tilanne muutenkin normalisoituu ja ihmiset uskaltavat uskaltavat enemmän liikkua.
Pakko myöntää että olen itse vähän sivusta seuraaja joka on tyytyväinen kun muut jaksavat olla aktiivisia ja paikkakunta vaikuttaa aktiiviselta. Netissä olevia ilmoituksia tulee varmaan eniten seurattua.
Kyllä tietysti yleiset kommentit Järvenpäästä kiinnostaa. Hienolla paikalla, järvi lähellä.
Kyseleepi Akos
Millainen paikka on Saunakallio asua?
8
326
Vastaukset
- Anonyymi
Jamppaan ei pidä muuttaa.
- Anonyymi
Missä kulkee Jampan ja Saunakallion raja?
- Anonyymi
Häiritseekö junaliikenne yöllä radanvarren omakotitaloissa?
- Anonyymi
Kyllähän Saunakallio Jamppaa on.
- Anonyymi
Saunakallion koulu on Jampassa
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa tutustua Jamppaa koskeviin keskusteluihin netissä.
- Anonyymi
Saunakallion kaupassa ryöstöyritys
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sivullinen-taltutti-kaupparyostajan-jarvenpaassa-loukkaantui-teraaseesta/8424020
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975988Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291385- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2861329Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131287Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226