Kyyneliä putoilee poskilleni, yksin ne kerään pimeydessä pois poskiltani. En halua itkeä kun joku näkee, kun mua hävettää. En halua vaikuttaa toisen hyvään mielialaan tai kerätä sääliä.
Mun sisäinen maailma on niin kirjava, ettei toinen edes halua sitä kuulla. Nuolen haavani yksin.
Olin joskus niin onnellinen, etten löydä siihen sopivia sanoja. Nykyään vain valun vetenä lattialle. Kaikki unelmat paremmasta on riekaleina tai siltä se nyt tuntuu. Uskonko itseäni vai enkö usko? Mitä uskon? En tiedä enää itsekään. Vain Jumalaan ja Jeesukseen voin turvautua, se on ainut varma asia.
Mitä jää, jos paljon menettää?
Mitä jää kun paljon menettää?
3
121
Vastaukset
No en tiä haakana.
- Anonyymi
elämän perussääntö jokaiselle meistä on menettäminen ja luopuminen. Vuosittain Suomessa yli 53000 ihmistä siirtyy ajasta ikuisuuteen. Surraan varmasti läheistä omaa menetettyä joskus kovastikin, Rakkausuhteita loppuu, erotaan, jää yksin, terveys menee, lapsettomuus osuus kohdalle, ihminen vanhenee jne. Menetyksen lopullisuuden hyväksymisen jälkeen on haettava uutta suuntaa ja tarkoitusta itselle. Kovatkin menetykset on vain hyväksyttävä osana elämää. Uudesta päivästä versoaa taas sisältöä omaan elämään. Latvaoksien kruunu kohoutuu elämänhaluisena kohti korkeuksia siitä huolimatta että alaoksat ovat kuivuneet neulattomiksi.
- Anonyymi
Jokaisen ihmisen elämässä on surua kyneleitä iloa,Kutakin jaksoitain kerralla. Joskus reppu vaan tulee täyteen ja toivoisi suru ja kyynelten sijan tulisi jo aurinko pilvetakaa elämäni.Rakastetuni menetin kuolemalle,tulee 1 vuosi sitä 20.3.22 jo. En vielläkään ymmärrä asiaa. Kun saman rysään on mennyt parhaat ystävätkin kuolemaan.Eikö jo riitä yhdelle ihmiselle 17 kuolemaa. 2 vuoden aikana. Ne jotka viellä elossa tai sukua. Ei soita ei laulele. Pelkää kohdata ihmisen joka niin paljon kokenut kuolemaa lähellä, Antaa sen surra rauhassa yksin!Välillä tuntuu happi ei kulje kun on tuskaa ja tuskaa ei saa ulos että edes itkisi enään.Ei sitten jaksa mennä matalankynyksen kohtamispaikan ja aktivitetin.Kun siellä vain valitetaan kivut,unetomus ym.Kilpailaan kellä eniten kipuja vaivoja. Kukan ei selaisia jaksa alvariin kunella kuin kerhon vetäjät: Mutta saavt siitä palkan. Jokaisen matalankynyksen kohtamispaikka Helsinki lähiöt,pitäisi olla purkki johon laitettava 1e. aina kun ihminen puhu sairaus,kivut,unetomus.Pitäis opetella jokaisen kitolisuus ja puhua vaikka hyvistä meneistä asioista,Jos hyvää ei ole realiaika puhua. Helsinki 94. sununtai 13. Helmikuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082070En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761558Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 79889
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738