Satisfyer pro 2 next generation

Anonyymi

Nyt tässä mietin onko noi kaikki vaan jotain mainos puheita vai eikö oikeesti yksikään nainen ole ikinä saanut oikeenlaista suihinottoa toi masiina on hieman parempi ku normi vibra ei ollut mitään mullistavaa orgasmia olen 10x isompia orgasmeja saanut kumppaniltani ja ne tuntuvat koko kehossa mutta ton kapineen kanssa sain normaalia paremman ja letkeän orgasmin odotukset oli suuret mutta pettymys kyllä nyt tuli :D turhaan tota kapinetta ylistetty ei yhtään sitä mitä luvattiin. Uskon että jokanen nainen kuka on oikeesti saanut täydellistä suihinottoa sanoisi saman asian ja täysteho tossa ei tunnu hyvältä vaan pistää tunnottomaks

13

9780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Koneenkäyttäjän" ja vierestä seuranneen kokemuksella se laitteen antama orgasmi näyttää vähän erilaiselta, kuin muilla keinoin saatu orgasmi. Minulla on mielessä kokeilla sellaista komboa puolisolle, että tappi peppuun, nain häntä takaapäin ja samalla Satisfyer klitalle. Saattaa tulla mielenkiintoinen kokemus..

    • Anonyymi

      Erilainen se orgasmi kyllä oli mutta oletin että olisi jotenkin vahva niinku luvattiin mut ei mitään ihmeellistä kokeilen tuota seksissä seuraavaksi

    • Anonyymi

      En tajua kohua tämän satisfyerin ympärillä. Pikkukivaa vähän aikaa ja sitten vähätkin tuntemukset lopahtaa. Vaikea myös kehittää kovin kummallista panofantasiaa sen pienen kutittelun kylkeen, joten tylsää on.

    • Anonyymi

      Itselläni ollut pitkään tuo Satisfyer 1, johon oon ollut tosi tyytyväinen. Viime keväänä sitten oli tarjouksessa tuo 2. ja päädyin sit hankkimaan sen, kun sitä oli niin kovasti kehuttu, ja ajattelin, että nyt on luvassa jotain ihan järisyttävän upeeta. No, eipä se oikeastaan eroa tuosta ykkösestä juurikaan, voimakkuutta saa vähän kovemmalle, mutta jokatapauksessa niitä kovimpia voimakkuuksia tulee aika harvoin käytettyä. Edelleen suosikkini on tuo ykkönen, noista kahdesta.

    • Anonyymi

      Ostin sellaisen vähän pyöreämmänmallisen satisfyerin eikä se istunut klitalleni yhtään. Ihan pienet orkut joskus sain. Suulake oli ilmeisesti epäsopiva, kun inu jäi niin vaatimattomaksi.
      Womanizer sen sijaan istuu hyvin ja sillä orgasmit ovat nopeita ja voimakkaita. Eli laitteissa on eroa.

    • Anonyymi

      jos kunnon orkun haluat nii pyydä mut apuun, rouvakin sanoi että jää satisfier 2 hopealle kun hyräytän kielen henkiin!! tässä kohta 30 v samaa piparia nuollut, vois kai maistaa toistakin ennenkuin loppuu veto kokonaan!! ukm 50

    • Anonyymi

      Minä en uskalla enää käyttää koko vekotinta. Saa kyllä voimakkaat orkut sillä,liiankin voimakkaat. Tuntuu jaloissa asti ja lopuksi iskee aivan älytön päänsärky. Muilla vehkeillä olen leikkinyt kyllä.

    • Anonyymi

      Satisfaierilla tulee erilainen orgasmi, kuin esimerkiksi itse hieromalla klitorista tai suristimella tai vibraattorilla hieroen klitorista.
      Orgasmi satisfaierilla on pehmeä, laaja, nopea ellei laita imua heti orgasmin jälkeen pienelle ja nauti pidennetystä orgasmista.
      Itsellä menee myös tunto klitoriksesta muutaman satisfaierorgasmin jälkeen ja kestää palautua.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On se hyvä! Juuri nyt aion ottaa muutamat.😁😁

      • Anonyymi

        Kyllä paras👌


    • Anonyymi

      U­u­s­­­i s­­eksi­tea­­tteri avautuu Su­­ome­­en! Ku­­tsu­mme kai­­kki­. Ilmo­­it­­tautum­­inen ry­­hmä­­ämme tä­­­äl­­l­ä 👉 https://seksi24.online/H/G6f0P3

    • Anonyymi

      Mä tykkään kans, sitä suuta on niin harvoin tarjolla..

    Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe