Niille naisille joille satisfyer ei toimi

Anonyymi

Elikkä ostin vuosi sitten satisfyer pro 2 enkä saanu sillä mitään ihmeellistä aikaan. Ehkä hetkeks tuli pieni tuntuma ja se sitten katos jos vekotinta liikutti millinkin. Ärsytti suunnattomasti kun en saanut sitä kaikkien hehkuttamaa fiilistä tosta vekottimesta. Kävin viime viikolla punainen kuu seksikaupassa ja myyjä kerto Sadiesta joka on paljon pienempi ja tehokkaampi kun satis. aattelin että sama se on kokeilla kun makso vaan jonku 40e... JA VOI HALLELUJAH! Tämä vekotin tekee mulle sen mitä pitääkin! Myyjä selitti että Satisfyerissä on liian iso imuosa monille naisille ja siks tää toimii paremmin. Että tiedoksi nyt kaikille joille tämä ylihypetetty vempain on tuottanut pettymyksen, ostakaa Sadie paineaaltokiihotin ja ette pety.

4

10070

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuota Satisfyer 2 imuosan aukon liian suurta kokoa olen itsekin arvellut ongelmaksi meillä kun se ei siis tunnu missään. Sen aukkoon mahtuu meillä paitsi klitta niin myös klitan huppu ja vielä jää väljäksi.

Kokeilen mitä tapahtuu jos tuota aukkoa pienentää eli tässä on nyt pienen tee-se-itse projektin paikka. Muuten jää neljän kympin härpäke hyödyttömäksi romuksi eli ei ole sen osalta mitään menetettävää.

Ajattelin kokeilla jäykästä muovailuvahasta imuosan päälle uuden muotoilun, siihen suojaksi kondomi ja sitten menoksi. Kun olen testannut niin raportoin täällä...

Toista samalla periaatteella toimivaa laitetta en mene ostamaan ennenkuin olen itse kokeillut että aukon koolla on merkitystä. Muuten menee siinäkin rahat hukkaan.

• Anonyymi

OK, nyt on testattu. Muovailuvahan ja kondomin avulla tein tuohon kapeamman imuaukon. Katkaistu kondomi valkean imupään päälle muovailuvahaan tehdyn reiän lävitse ja vedettynä lelun päälle niin että pinta pysyi liukkaana mutta paineaallot pääsivät esteettä perille.

Imuteho paineaaltojen välissä kasvoi niin paljon, että suuremmilla tehoasetuksilla laitetta ei enää voinut käyttää. Tuntemukset eivät siitä kuitenkaan parantuneet eli ainakin meillä tuo lelu eilen jäi kakkoseksi käyttötestissä pistein kuusnolla pienen klittavibraattorin ollessa edelleen ylivimainen voittaja. Tässä testissä siis minä käytin lelua ja vaimo raportoi siitä miten hyvin laite toimii.

Paineaalto - tyyppiset lelut eivät siis ole kaikkia varten paras ratkaisu. Kokeilematta ei tietenkään etukäteen tiedä miten tuo sopii kullekin.

• Anonyymi

Kaikki ei istu kaikille. Minulla toimii loistavasti ja antaa nopeat orkut ja useita perättäin. En valita.😁😁

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      228
      21025
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      99
      4239
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      83
      2988
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      53
      2214
    5. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      198
      1868
    6. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1642
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      137
      1595
    8. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      73
      1571
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      169
      1509
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1403
    Aihe