Niille naisille joille satisfyer ei toimi

Anonyymi

Elikkä ostin vuosi sitten satisfyer pro 2 enkä saanu sillä mitään ihmeellistä aikaan. Ehkä hetkeks tuli pieni tuntuma ja se sitten katos jos vekotinta liikutti millinkin. Ärsytti suunnattomasti kun en saanut sitä kaikkien hehkuttamaa fiilistä tosta vekottimesta. Kävin viime viikolla punainen kuu seksikaupassa ja myyjä kerto Sadiesta joka on paljon pienempi ja tehokkaampi kun satis. aattelin että sama se on kokeilla kun makso vaan jonku 40e... JA VOI HALLELUJAH! Tämä vekotin tekee mulle sen mitä pitääkin! Myyjä selitti että Satisfyerissä on liian iso imuosa monille naisille ja siks tää toimii paremmin. Että tiedoksi nyt kaikille joille tämä ylihypetetty vempain on tuottanut pettymyksen, ostakaa Sadie paineaaltokiihotin ja ette pety.

4

7124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuota Satisfyer 2 imuosan aukon liian suurta kokoa olen itsekin arvellut ongelmaksi meillä kun se ei siis tunnu missään. Sen aukkoon mahtuu meillä paitsi klitta niin myös klitan huppu ja vielä jää väljäksi.

      Kokeilen mitä tapahtuu jos tuota aukkoa pienentää eli tässä on nyt pienen tee-se-itse projektin paikka. Muuten jää neljän kympin härpäke hyödyttömäksi romuksi eli ei ole sen osalta mitään menetettävää.

      Ajattelin kokeilla jäykästä muovailuvahasta imuosan päälle uuden muotoilun, siihen suojaksi kondomi ja sitten menoksi. Kun olen testannut niin raportoin täällä...

      Toista samalla periaatteella toimivaa laitetta en mene ostamaan ennenkuin olen itse kokeillut että aukon koolla on merkitystä. Muuten menee siinäkin rahat hukkaan.

      • Anonyymi

        OK, nyt on testattu. Muovailuvahan ja kondomin avulla tein tuohon kapeamman imuaukon. Katkaistu kondomi valkean imupään päälle muovailuvahaan tehdyn reiän lävitse ja vedettynä lelun päälle niin että pinta pysyi liukkaana mutta paineaallot pääsivät esteettä perille.

        Imuteho paineaaltojen välissä kasvoi niin paljon, että suuremmilla tehoasetuksilla laitetta ei enää voinut käyttää. Tuntemukset eivät siitä kuitenkaan parantuneet eli ainakin meillä tuo lelu eilen jäi kakkoseksi käyttötestissä pistein kuusnolla pienen klittavibraattorin ollessa edelleen ylivimainen voittaja. Tässä testissä siis minä käytin lelua ja vaimo raportoi siitä miten hyvin laite toimii.

        Paineaalto - tyyppiset lelut eivät siis ole kaikkia varten paras ratkaisu. Kokeilematta ei tietenkään etukäteen tiedä miten tuo sopii kullekin.


    • Anonyymi

      Kaikki ei istu kaikille. Minulla toimii loistavasti ja antaa nopeat orkut ja useita perättäin. En valita.😁😁

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe