Niille naisille joille satisfyer ei toimi

Anonyymi

Elikkä ostin vuosi sitten satisfyer pro 2 enkä saanu sillä mitään ihmeellistä aikaan. Ehkä hetkeks tuli pieni tuntuma ja se sitten katos jos vekotinta liikutti millinkin. Ärsytti suunnattomasti kun en saanut sitä kaikkien hehkuttamaa fiilistä tosta vekottimesta. Kävin viime viikolla punainen kuu seksikaupassa ja myyjä kerto Sadiesta joka on paljon pienempi ja tehokkaampi kun satis. aattelin että sama se on kokeilla kun makso vaan jonku 40e... JA VOI HALLELUJAH! Tämä vekotin tekee mulle sen mitä pitääkin! Myyjä selitti että Satisfyerissä on liian iso imuosa monille naisille ja siks tää toimii paremmin. Että tiedoksi nyt kaikille joille tämä ylihypetetty vempain on tuottanut pettymyksen, ostakaa Sadie paineaaltokiihotin ja ette pety.

4

8775

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuota Satisfyer 2 imuosan aukon liian suurta kokoa olen itsekin arvellut ongelmaksi meillä kun se ei siis tunnu missään. Sen aukkoon mahtuu meillä paitsi klitta niin myös klitan huppu ja vielä jää väljäksi.

Kokeilen mitä tapahtuu jos tuota aukkoa pienentää eli tässä on nyt pienen tee-se-itse projektin paikka. Muuten jää neljän kympin härpäke hyödyttömäksi romuksi eli ei ole sen osalta mitään menetettävää.

Ajattelin kokeilla jäykästä muovailuvahasta imuosan päälle uuden muotoilun, siihen suojaksi kondomi ja sitten menoksi. Kun olen testannut niin raportoin täällä...

Toista samalla periaatteella toimivaa laitetta en mene ostamaan ennenkuin olen itse kokeillut että aukon koolla on merkitystä. Muuten menee siinäkin rahat hukkaan.

• Anonyymi

OK, nyt on testattu. Muovailuvahan ja kondomin avulla tein tuohon kapeamman imuaukon. Katkaistu kondomi valkean imupään päälle muovailuvahaan tehdyn reiän lävitse ja vedettynä lelun päälle niin että pinta pysyi liukkaana mutta paineaallot pääsivät esteettä perille.

Imuteho paineaaltojen välissä kasvoi niin paljon, että suuremmilla tehoasetuksilla laitetta ei enää voinut käyttää. Tuntemukset eivät siitä kuitenkaan parantuneet eli ainakin meillä tuo lelu eilen jäi kakkoseksi käyttötestissä pistein kuusnolla pienen klittavibraattorin ollessa edelleen ylivimainen voittaja. Tässä testissä siis minä käytin lelua ja vaimo raportoi siitä miten hyvin laite toimii.

Paineaalto - tyyppiset lelut eivät siis ole kaikkia varten paras ratkaisu. Kokeilematta ei tietenkään etukäteen tiedä miten tuo sopii kullekin.

• Anonyymi

Kaikki ei istu kaikille. Minulla toimii loistavasti ja antaa nopeat orkut ja useita perättäin. En valita.😁😁

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2373
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      838
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      831
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe