Kotisatama Valo deittisovellus

Anonyymi

Kenen ylläpitämä ja liittyykö helluntailaisuuteen?

59

5834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä.. En ole uskovainen. en käytä järkisyistä mitään deitti sovelutuksia.

      • Anonyymi

        Ei ko. linkki ole rikkollista toimintaa, eli jokaisen alustan kautta voi hakea puolison.
        Minä hain työpaikaltani. Kullakin on oma tarina. kysehän on siitä, että ihminen tapaa toisen, tavalla tahi toisella ja siitä voi alkaa seurustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ko. linkki ole rikkollista toimintaa, eli jokaisen alustan kautta voi hakea puolison.
        Minä hain työpaikaltani. Kullakin on oma tarina. kysehän on siitä, että ihminen tapaa toisen, tavalla tahi toisella ja siitä voi alkaa seurustelemaan.

        Olen lukenut käyttäjäkokemuksia Valosta. Suomen suosituimmalla keskustelufoorumilla Ylilaudalla on suuri joukko alle 30 v. miehiä vailla naista. He kaipaavat ns. trad wifea eli traditionaalista vaimoa, siveää ja konservatiivista. Moni heistä on ollut Valossa ja kaikki kertovat, että siellä käy paljon samoja naisia kuin Tinderissä ja paljon vain seksiä etsiviä. Monellakaan ei ole syvää kristillistä vakaumusta. Nämä nuoret miehet ovat olleet pettyneitä.


    • Anonyymi

      Eräs nainen nimitti kyseistä deittiä pillunhakudeitiksi, jossa kaikki etsivät pantavaa vakipillua.

      • Anonyymi

        Puhut varmaan tinderistä, et valo sovelluksesta.


      • Anonyymi

        No, mitä sinä haet palstalta yleensä? Meillä on Golgatan risti jossa saa tutkistella, miksi maaiman tapa on ristiinnaulita Rakkauden lähetystieto?
        Onko maailmanrakkaus elämällä parempi vaihtoehto - kuin se, että tekee parannuksen ja suu alkaa tunnustamaan Jeesusta, joka muuttaa kaiken.
        Näitä ja näistä voi tällä palstalla alkaa miettimään ja löytää voitto elämäänsä.
        Onnea etsintään.


      • Anonyymi

        Rumasti sanottu - "kaikki" - jos joku on väärällä mielellä liikkeellä, se ei kerro sitä, että kaikki on samasta puusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumasti sanottu - "kaikki" - jos joku on väärällä mielellä liikkeellä, se ei kerro sitä, että kaikki on samasta puusta.

        Se nainen kertoi, että kaikkien uskonlahkojen äijät olivat ensitutustumisella halunneet ensitöikseen petipuuhiin. Että kyllä niillä kaikilla on ensimmäisenä sepillu mielessä.


      • Anonyymi

        Kuinkahan yleistä tuollainen lienee uskisten piireissä. No tunteilla varustettujahan itsekukin on. Ja kun himot ne ovat hiirelläkin, niin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan yleistä tuollainen lienee uskisten piireissä. No tunteilla varustettujahan itsekukin on. Ja kun himot ne ovat hiirelläkin, niin..

        Toisaalta tuollaiselle alustalle pääsee kuka vaan, ei tarvitse olla kovin vakaumuksellinen uskovainen. Että onko suurin osa edes uskovaisia. Senkin mieltäminen mitä on uskovaisuus, vaihtelee. On ihmisiä, jotka voi sanoa olevansa uskovaisia, kuuluu luterilaiseen seurakuntaan. Toki heillä on oikeus kokea olevansa uskovaisia, mutta silti kaikille heille se ei ole kovin tärkeä osa identiteettiä ja elämää.

        LS


      • Anonyymi

        Samaahan muissakin deiteissä haetaan, onpa ihminen uskossa tai ei ole. Eräs nainen kertoi, että uskikset haluaapillua vaan, tai muuten ei seukkaaminen onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mitä sinä haet palstalta yleensä? Meillä on Golgatan risti jossa saa tutkistella, miksi maaiman tapa on ristiinnaulita Rakkauden lähetystieto?
        Onko maailmanrakkaus elämällä parempi vaihtoehto - kuin se, että tekee parannuksen ja suu alkaa tunnustamaan Jeesusta, joka muuttaa kaiken.
        Näitä ja näistä voi tällä palstalla alkaa miettimään ja löytää voitto elämäänsä.
        Onnea etsintään.

        Rakkaus on kaikki, tiedän nyt kun tuli ero totaalisen turhasta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Just luin Niko Saarisen (julkkishomoseksuaali) jonkin jutun iltalehdessä tai Ilta-Sanomissa, et se oli yrittänyt päästä sinne valo deittiin, luin sen kun ällä oli keskustelua aiheesta...se oli ensin tehnyt miehenä profiilin ja deittisovellus oli antanut vaihtoehdoksi vain naisia...sitä oli tehnyt sit naisena profiilin kun ei halunnut naisdeittiehdokkaita..mut jutusta ymmärsin niin...että se näkyi että se on mies, ehkä kuva sinne ladataan? En tiedä......oli saanut kuitenkin monilta miehiltä jotain tykkäyksiä, mitä niissä käsittääkseni annetaan, jos ollaan kiinnostuneita...eli onko ns hetero uskovissa paljonkin piilohomoja? 🤔 Jäin miettimään sitä, että minusta se vasta inhottavaa onkin, jos ollaan "kaappihomoja" ja annetaan muille ihmisille toisenlainen kuva itsestä... Ja jopa vokotellaan tyttöjä netissä....et voihan se tietenkin olla et kaikki kelpaa, on biseksuaali mut jäin miettimään uskovien homoseksuaalikeskusteluja...niin sitä kantaa vasten...

      LS

      • Anonyymi

        Aloin toisaalta miettiä, mitä jos ne muutkaan kirjautuvat ei ole uskovia, ovat löytäneet omasta mielestä hyvän alustan deittailuun... nimittäin luin että tuo valo on nyt suosiossa, kuinka suosiossa se olisi pelkästään uskovien toimesta?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin toisaalta miettiä, mitä jos ne muutkaan kirjautuvat ei ole uskovia, ovat löytäneet omasta mielestä hyvän alustan deittailuun... nimittäin luin että tuo valo on nyt suosiossa, kuinka suosiossa se olisi pelkästään uskovien toimesta?

        LS

        Tai minulla ei ole tarkoitus Saarisen uskon laatua mitata...mutta kuitenkin jäin miettimään sitä, että eihän sitä voi tietää ..onko ne uskovia jotka kirjautuu sivustolle...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai minulla ei ole tarkoitus Saarisen uskon laatua mitata...mutta kuitenkin jäin miettimään sitä, että eihän sitä voi tietää ..onko ne uskovia jotka kirjautuu sivustolle...

        LS

        Niin.. Sitähän ei tosiaankaan kukaan tiedä, kuka on uskova ja kuka sanoo vain olevansa, jos päämääränä on pöksyyn pääseminen deittailussa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.. Sitähän ei tosiaankaan kukaan tiedä, kuka on uskova ja kuka sanoo vain olevansa, jos päämääränä on pöksyyn pääseminen deittailussa..

        Ja jos päämääränä tosiaankin on pöksyyn pääseminen deittailussa, niin eipä kuulosta olevan kovinkaan vakaalla pohjalla uskonvakaumus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.. Sitähän ei tosiaankaan kukaan tiedä, kuka on uskova ja kuka sanoo vain olevansa, jos päämääränä on pöksyyn pääseminen deittailussa..

        No tokikaan se ei kuulu uskovan ihmisen toimintaan. Olen kuitenkin varovainen arvioimaan ihmisiä kovin kärkkäästi, en halua jotenkin sellaisissa asioissa sanoa se on niin ja piste, jos jonkun henkilön uskoa tai pelastusta arvioidaan, jotenkin pidän sitä sellaisena asiana, mihin mulla ei ole oikeutta....mutta ei tietenkään uskovan kuulu hakea seksiseuraa netistä tai mistään muualtakaan. Rakkauden kaipuun ymmärrän mikä on ihmisessä ja voi olla että monet on ymmärtäneet rakkaudenkin ihan väärin ja ajautuvat seksisuhteisiin vailla rakkautta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin toisaalta miettiä, mitä jos ne muutkaan kirjautuvat ei ole uskovia, ovat löytäneet omasta mielestä hyvän alustan deittailuun... nimittäin luin että tuo valo on nyt suosiossa, kuinka suosiossa se olisi pelkästään uskovien toimesta?

        LS

        Pelkästään uskovaisten toimesta kyseinen deitti kuivahtais pois..


    • Anonyymi

      Tuo sovellus olisi selefille hyvä, hän on kipuillut sitä, kun ei ole ketään löytynyt.

      LS

      • Anonyymi

        Ei ole missään kirjoittanut muuta kuin että vain neitsyt kelpaa hänelle. Siksi on tälläkin palstalla antanut ainakin yhdelle tylysti pakit.
        Hänellä kun on sellainen näky.


    • Anonyymi

      Mulle lykkää tämän mainosta jatkuvasti, vaikka olen ateisti ja parisuhteessa, Mainoksessa kiinnitti huomiota vaatimattoman näköinen, rillipäinen malli, jolla oli kuitenkin isot tissit hyvin tarjolla 😁😉 Tuskin ihan sattumaa tuo kuva. Onnea vain Valolle ja toivottavasti edes joku löytäisi sitä kautta hyvää seuraa 👍

    • Anonyymi

      Buddhalaisten kehittämä se on. Varma tieto.

    • Anonyymi

      Valo oli Kotisataman deitti joskus ja muistaakseni oli Vapaakirkon jäsenen perustama kristillinen deittipalvelu.

    • Anonyymi

      Alkuperäinen tarkoitus lienee ollut vakituisen kunniallisen keskustelu- yms. kumppanin löytäminen deittisovelluksen kautta, mutta ajan kuluessa tilanteet ovat muuttuneet seksuaalisuuden korostukseksi, jossa ihmisten raadollisuus on tullut esille. Ja koska aihe seurakunnissa on edelleenkin ns. tabu, aihetta ei edes käsitellä seurakunnissamme. Ei ole asiaan perehtyneitä neutraaleja asiantuntijoita, vaan "kyllä ne tekemiset tiedetään" vanhempia uskovaisia. Kun puutteessa elävät iälliseksi tulleet mummot ja ukonturjakkeet kärvistelevät puutteissaan, niin eivät osaa neuvoa ja opastaa nuorempiaan Jumalan mielen mukaiseen kunnialliseen elämään suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen.

    • Anonyymi

      Kotisatama valo on vapaakirkollisten laatima ja ylläpitämä deittisovellus.

    • Anonyymi

      On kai ne riettaat seksihalut uskovaisillakin, onhan?

      • Anonyymi

        Eivät ne seksihalut suinkaan mitään riettaita seksihaluja ole, koska Isä Jumala loi miehen ja miehelle sopivan kumppanin, naisen, ja sanoi: Lisääntykää ja täyttäkää maa.
        Elikkä näillä sanoilla Isä Jumala siunasi seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyvät toiminnot miehen ja naisen välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne seksihalut suinkaan mitään riettaita seksihaluja ole, koska Isä Jumala loi miehen ja miehelle sopivan kumppanin, naisen, ja sanoi: Lisääntykää ja täyttäkää maa.
        Elikkä näillä sanoilla Isä Jumala siunasi seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyvät toiminnot miehen ja naisen välillä.

        Hyvä veto! Luulen ymmärtäväni, että kaikki riettaat naintikerrat eivät johda raskauteen ja olen 100varma siitä, että ns. uskovausetkaan eivät toivo akan pamahtavan paksuksi "jatkuvasti". Näin ollen kysymyksessä on pääsääntöisesti vain lihanhimon tyydyttäminen. Kuvottavaa :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä veto! Luulen ymmärtäväni, että kaikki riettaat naintikerrat eivät johda raskauteen ja olen 100varma siitä, että ns. uskovausetkaan eivät toivo akan pamahtavan paksuksi "jatkuvasti". Näin ollen kysymyksessä on pääsääntöisesti vain lihanhimon tyydyttäminen. Kuvottavaa :))

        Taijatpa tosiaankin olla varsinainen riettaiden ajatusten ja tekojen asiantuntija, kun jatkuvalla syötöllä hoet tuota riettaus-sanaa mielipiteissäsi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taijatpa tosiaankin olla varsinainen riettaiden ajatusten ja tekojen asiantuntija, kun jatkuvalla syötöllä hoet tuota riettaus-sanaa mielipiteissäsi..

        Olisikohan tämä se yks'polvijärven avionrikkojapöljä, joka kehuu naineesa naapurin höpelöä tyttöä avioliiton alkuaikoina, kun oma akka on paksuna ja viimeisillään. Ja sen lisäksi syyttää lähimmäisiään riettaitten ajatusten viljelijöiksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan tämä se yks'polvijärven avionrikkojapöljä, joka kehuu naineesa naapurin höpelöä tyttöä avioliiton alkuaikoina, kun oma akka on paksuna ja viimeisillään. Ja sen lisäksi syyttää lähimmäisiään riettaitten ajatusten viljelijöiksi..

        Joo, se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä veto! Luulen ymmärtäväni, että kaikki riettaat naintikerrat eivät johda raskauteen ja olen 100varma siitä, että ns. uskovausetkaan eivät toivo akan pamahtavan paksuksi "jatkuvasti". Näin ollen kysymyksessä on pääsääntöisesti vain lihanhimon tyydyttäminen. Kuvottavaa :))

        Etkö ole vielä päässyt niistä!? Sinun pittää päästä niistä!?

        Niin mistä pittää päästä?

        No niistä riettaista taka-ajatuksistasi.


    • Anonyymi

      Tuollaiset deittailuhommat on syvältä. Koska Valoa mainostetaan televiissiossakin taitaa olla kaupallista hyvää havitteleva rahankeräyshomma.

      • Anonyymi

        Asia on satavarmasti näin, että kaikki deitti- ja seurustelu- ja kirjeenvaihtopalstat toimivat rahalla. Kun maksat kyseisille palstalle liittymisesi setelirahalla, niin pääset valkkaamaan sisällöistä mieleisesi tutustumiskohteen. Ja kun heti ensitöiksesi ala vonkaamaan pöksyihin, suhde saattaa kehittyä jopa kunnialliseen tapaamiseen, josta se kehittyy loogisesti jopa yhteisiin illanviettoihinkin ja muuhunkin yhteiselämän kurveihin ja kuvioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on satavarmasti näin, että kaikki deitti- ja seurustelu- ja kirjeenvaihtopalstat toimivat rahalla. Kun maksat kyseisille palstalle liittymisesi setelirahalla, niin pääset valkkaamaan sisällöistä mieleisesi tutustumiskohteen. Ja kun heti ensitöiksesi ala vonkaamaan pöksyihin, suhde saattaa kehittyä jopa kunnialliseen tapaamiseen, josta se kehittyy loogisesti jopa yhteisiin illanviettoihinkin ja muuhunkin yhteiselämän kurveihin ja kuvioihin.

        Hah, ei kiinnosta. Tarpeeksi monta naista ”läpikäyneenä” olen totisesti saanut tarpeekseni tässä elämässä, ja tulevassa en tarvitse. Pitäkää tunkkinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, ei kiinnosta. Tarpeeksi monta naista ”läpikäyneenä” olen totisesti saanut tarpeekseni tässä elämässä, ja tulevassa en tarvitse. Pitäkää tunkkinne.

        Kiitos tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, ei kiinnosta. Tarpeeksi monta naista ”läpikäyneenä” olen totisesti saanut tarpeekseni tässä elämässä, ja tulevassa en tarvitse. Pitäkää tunkkinne.

        Vaikka oman mielipiteesi mukaan olet saanut tarpeeksi naista tässä elämässä, niin kuitenkin 'se' kuulostaa edelleenkin kiinnostavan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka oman mielipiteesi mukaan olet saanut tarpeeksi naista tässä elämässä, niin kuitenkin 'se' kuulostaa edelleenkin kiinnostavan..

        Tietysti kiinnostaa, mutta sen kantoteline on osottautunut aivan mahdottomaksi, ja moneen kertaan. Valitettavasti nainen ei ole vain tissit pimppi ja persus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kiinnostaa, mutta sen kantoteline on osottautunut aivan mahdottomaksi, ja moneen kertaan. Valitettavasti nainen ei ole vain tissit pimppi ja persus.

        Sinulle ne taitavat noin olla.


    • Anonyymi

      Aidot uskovaiset on perustaneet paritusfoorumin ?

      • Anonyymi

        Ei sitä paritusfoorumia välttämättä tarvitse erikseen perustaa, sillä seurakunnissa on eräitä kieroutuneita 'parittajia' omastakin takaa. Sellaisia muka uskovaisia tyyppejä, jotka ovat ottaneet tehtäväkseen naittaa nuoret veljet iälliseksi tulleen leskirouvan tai vanhanpiian kanssa, 'jospa se on Jumalan tahto' tyylillä..
        Minun kohdalla sen 75-v leskirouvan, 'jospa se on Jumalan tahto' esittelyn perusteena oli se, että minulta jäisi ne riettaat taka-ajatukset pois mielestä. Tiedustellessani asiaa 'parittajalta' niistä riettaista taka-ajatuksista, jäin vastausta vaille..
        Myöhemmin selvisi, että kyseisellä 'parittajalla' viirasi päässä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä paritusfoorumia välttämättä tarvitse erikseen perustaa, sillä seurakunnissa on eräitä kieroutuneita 'parittajia' omastakin takaa. Sellaisia muka uskovaisia tyyppejä, jotka ovat ottaneet tehtäväkseen naittaa nuoret veljet iälliseksi tulleen leskirouvan tai vanhanpiian kanssa, 'jospa se on Jumalan tahto' tyylillä..
        Minun kohdalla sen 75-v leskirouvan, 'jospa se on Jumalan tahto' esittelyn perusteena oli se, että minulta jäisi ne riettaat taka-ajatukset pois mielestä. Tiedustellessani asiaa 'parittajalta' niistä riettaista taka-ajatuksista, jäin vastausta vaille..
        Myöhemmin selvisi, että kyseisellä 'parittajalla' viirasi päässä..

        Näin ollen, ei kannata liittyä mihinkään kirkkoon, lahkoon tms. Meitä samanlaisia riettaita seksihulluja on joka puolella. Kortsut ym ehkäisyvälineet viedään käsistä. Hyi, kuvottaa :)

        Sokerina pohjalla: Suomen ev lut kirkko myöntää taivaspaikan puolue-uskonnon perusteella. Kenen joukossa sinä seisot? (vai seisooko sulla)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ollen, ei kannata liittyä mihinkään kirkkoon, lahkoon tms. Meitä samanlaisia riettaita seksihulluja on joka puolella. Kortsut ym ehkäisyvälineet viedään käsistä. Hyi, kuvottaa :)

        Sokerina pohjalla: Suomen ev lut kirkko myöntää taivaspaikan puolue-uskonnon perusteella. Kenen joukossa sinä seisot? (vai seisooko sulla)

        Ei ole tarvinnut käyttää kortsuja eikä muitakaan ehkäisyvälineitä. Kun nalli on palamassa, niin vetäsee jortikan reiästä ja lasauttaa lastin pöheikköön. Ja se on siinä, sanoi Selänne.


    • Anonyymi

      Kaikki uskovaiset ovat homoja.
      Huomaa homo-sanan merkitys!

    • Anonyymi

      Poistakaa myös tämä kommentti asiattomana!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sellainen sivusto kuin Kaverihaku tarjoaa vanhan ajan kirjekavereita, tietysti sähköpostin kautta. Sieltä ehkä löytyy samanhenkistä seuraa, jonka kanssa voi sitten sopia tapaamisen. Moni hakee siellä kaveria harrastustoimintaan, esim. liikuntaan.

      • Anonyymi

        Ainoastaanko sähköpostiin kautta kirjoittaen? Meinaan kun kaikilla ei edelleenkään ole älykännykkää eikä näin ollen sähköpostia, niin nämä jäävät näin ollen näppejään nuolemaan sen leppään pyyhkimisen jälkeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaanko sähköpostiin kautta kirjoittaen? Meinaan kun kaikilla ei edelleenkään ole älykännykkää eikä näin ollen sähköpostia, niin nämä jäävät näin ollen näppejään nuolemaan sen leppään pyyhkimisen jälkeen..

        Sen verran täytyy sähköpostia olla, että pääsee kirjeenvaihdon alkuun. Sinne kirjautuessa pitää antaa sähköpostiosoite, johon muut voivat ottaa yhteyttä. Sen jälkeen voi tietysti sopia vaikka tavallisesta kirjepostistakin, jos haluaa nimensä ja osoitteensa antaa.


    • Anonyymi

      Melkoista rahastusta koko sovellus. 😝😂

    • Anonyymi

      Myöntäkää jo, että mielessä ei ole muu kuin pilkun tai kyrvän saanti ja todennäköisesti myös raha. Puhun kokemuksesta 😀.
      Muka-uskovaiset ovat verhoilleet Valon "taitavasti". Hyi hlvtti, kuvottaa.

    • Anonyymi

      Valo-deitissä ärsyttää eniten naiset joiden profiilissa lukee ettei näe tykkäyksiä. Nainen siis luulee että mies voi kirjoittaa hänelle suoraan. Mies voi kuitenkin kirjoittaa naiselle vain jos he molemmat tykkäävät. Naisenkin siis olisi vastattava tykkäykseen. Lisäksi jos olet tavallinen evankelis-luterilainen, etkä kuulu herätysliikkeisiin, merkitse profiiliisi luterilainen". Älä kirjoita sanaa "evankelinen". Se tarkoittaa evankelista herätysliikettä. Esim. Siihen kuuluva SLEY on hyvin vanhakantainen.

    • Anonyymi

      Laidasta laitaan.

    • Anonyymi

      En tiedä, kenen ylläpitämä, mutta huonoin ikinä tietämäni deittisovellus. Vaikka olen maksimointi etäisyyden niihin henkilöihin, joita minulle ehdotetaan, 50 kilometriin, niin ei muita ehdota kuin yli 400 km päästä. Mitä iloa tällaisesta on? Ei todella tästä kannata maksaa!

    • Anonyymi

      On kyllä sellainen "Vatisataman Kolo" koko sovellus ettei mitään rajaa.

    • Anonyymi

      Olen ollut Valon jäsenenä jo yli 1,5 vuoden ajan, ja täytyy sanoa että kovin pettynyt olen.
      Ruotsissa asuneena voin todeta että suomalaiset naiset eivät valitettavasti kuulu maailman kauneimpiin. Valon naiset eivät edes yritä tehdä itsensä kauneiksi edes meikkaamalla. Monet laittavat huonoja valokuvia itsestään jotka eivät juuri mitään kerro henkilösta. Tai sitten paljon maisema, kissa,koira, kakku tai kukkakuvia. Ne eivät ainakaan saa miestä kiinnostumaan. Kokovartalokuva pitäisi myös mun mielestä olla pakollinen. Hyvin vähän olen saanut vastauksia tykkäyksiini. Monelle ilmaiskäyttäjälle ei voi edes tykkäyksiä lähettää. Kaiken lisäksi Valon tukitiimi vastaa harvoin ja huonosti kysymyksiin jos ollenkaan. Häpeällistä rahastusta vaikka väittää olevansa kristillinen deittisovellus !

    • Anonyymi

      Rahastuksen makua. Aiemmin ilmaiskäyttäjät saivat näkyviin ValoStar tykkäykset. Enään ei saa. Kaikki on maksuversion takana.
      Ahenus iskenyt, on se mikä hyvänsä tarkoitusperä ylläpitäjillä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe