Tilasin Power verkkokaupasta tuotteita , verkkosivuillaan Power oy ilmoitti tuotteiden saatavuuden olevan hyvä ja maksoin tuotteet valmiiksi verkkopankin kautta ja ilmoitin hakevani ne suraavana päivänä heidän "autokaistaltaan"
Tämän jälkeen alkoikin tapahtumaan, ensin sain maksuvahvistukset ja heti perään, että ko tuotteita ei heillä olekaan vaikka verkkosivuilla näin valheellisesti ilmoittelivat.
Tämän jälkeen jouduin lähettelemään sähköposteja, joissa perun tilaukseni, että saan jo heille maksamani rahat takaisin, kun heidän "järjestelmänsä sen sallii" eli näin voidaan kuluttajaa käyttää pankkina, koska rahat eivät yllätys yllätys palautuneetkaan tililleni.
Nämä pölynimurikauppiaat eivät myöskään vastaa asikaspalveluun lähettämiini sähköposteihin.
Power oy kuvittelee, että asiakkaita kiinnostaa jos joku osaamaton työntekijä ei päivitä liikkeiden varastotilannetta ja meriselityksiä löytyy.
Varokaa Power oy:n vedätystä. T: Entinen asiakas
Power harjoittaa vilpillistä verkkomarkkinointia
5
157
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkomaalaisten kauppojen ei tarvitse noudattaa minkään maan lakeja.
Toimitusjohtaja vastaa kaikesta. Laita sähöpostia:
https://www.power.fi/asiakaspalvelu/tietoa-powerista/yhteystiedot/ - Anonyymi
Harmillinen kokemus. Oliko tuote verkkosivujen mukaan siis ruotsin keskusvarastolla vai kyseisen myymälän hyllyssä? Lukeminenkin on hyvä taito
- Anonyymi
Ihan sama, jos tilannetta ei ole selkeästi ja ymmärrettävästi kerrottu asiakkaalle jo ennen ostoskoriin laittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama, jos tilannetta ei ole selkeästi ja ymmärrettävästi kerrottu asiakkaalle jo ennen ostoskoriin laittoa.
Eikös Powerin nettikauppa ilmoita aika selvästi onko tuotetta tietyssä myymälässä vai ei?
Selkeämpiäkin esitystapoja on toki nähty.
- Anonyymi
Näyttää olevan kyseisen puljun tapa myydä ei oota. Itsekin olen nyt odotellut 1,5 kk laitetta, joka piti toimittaa viikko sitten. Ei tullut. Lupasivat uudestaan, että tulisi parin päivän päästä. Ei tullut. Nyt ei ole tietoa milloin tulee. Pahinta on se, ettei Power ilmoita, ettei toimitus onnistukaan. Turhaan on saanut odotella himassa useita tunteja Laitteen perään joutuu soittamaan MAKSULLISEEN valtakunnalliseen numeroon, johon voi korkeintaan jättää soittopyynnön myymälään. Sieltä soittoa onkin sitten saanut odotella jopa päiviä. Vastaavia tapauksia löytyy lukuisia netistä, kun vähän kaivelee.
T: toinen entinen asiakas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888