Tilasin Power verkkokaupasta tuotteita , verkkosivuillaan Power oy ilmoitti tuotteiden saatavuuden olevan hyvä ja maksoin tuotteet valmiiksi verkkopankin kautta ja ilmoitin hakevani ne suraavana päivänä heidän "autokaistaltaan"
Tämän jälkeen alkoikin tapahtumaan, ensin sain maksuvahvistukset ja heti perään, että ko tuotteita ei heillä olekaan vaikka verkkosivuilla näin valheellisesti ilmoittelivat.
Tämän jälkeen jouduin lähettelemään sähköposteja, joissa perun tilaukseni, että saan jo heille maksamani rahat takaisin, kun heidän "järjestelmänsä sen sallii" eli näin voidaan kuluttajaa käyttää pankkina, koska rahat eivät yllätys yllätys palautuneetkaan tililleni.
Nämä pölynimurikauppiaat eivät myöskään vastaa asikaspalveluun lähettämiini sähköposteihin.
Power oy kuvittelee, että asiakkaita kiinnostaa jos joku osaamaton työntekijä ei päivitä liikkeiden varastotilannetta ja meriselityksiä löytyy.
Varokaa Power oy:n vedätystä. T: Entinen asiakas
Power harjoittaa vilpillistä verkkomarkkinointia
5
119
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkomaalaisten kauppojen ei tarvitse noudattaa minkään maan lakeja.
Toimitusjohtaja vastaa kaikesta. Laita sähöpostia:
https://www.power.fi/asiakaspalvelu/tietoa-powerista/yhteystiedot/ - Anonyymi
Harmillinen kokemus. Oliko tuote verkkosivujen mukaan siis ruotsin keskusvarastolla vai kyseisen myymälän hyllyssä? Lukeminenkin on hyvä taito
- Anonyymi
Ihan sama, jos tilannetta ei ole selkeästi ja ymmärrettävästi kerrottu asiakkaalle jo ennen ostoskoriin laittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama, jos tilannetta ei ole selkeästi ja ymmärrettävästi kerrottu asiakkaalle jo ennen ostoskoriin laittoa.
Eikös Powerin nettikauppa ilmoita aika selvästi onko tuotetta tietyssä myymälässä vai ei?
Selkeämpiäkin esitystapoja on toki nähty.
- Anonyymi
Näyttää olevan kyseisen puljun tapa myydä ei oota. Itsekin olen nyt odotellut 1,5 kk laitetta, joka piti toimittaa viikko sitten. Ei tullut. Lupasivat uudestaan, että tulisi parin päivän päästä. Ei tullut. Nyt ei ole tietoa milloin tulee. Pahinta on se, ettei Power ilmoita, ettei toimitus onnistukaan. Turhaan on saanut odotella himassa useita tunteja Laitteen perään joutuu soittamaan MAKSULLISEEN valtakunnalliseen numeroon, johon voi korkeintaan jättää soittopyynnön myymälään. Sieltä soittoa onkin sitten saanut odotella jopa päiviä. Vastaavia tapauksia löytyy lukuisia netistä, kun vähän kaivelee.
T: toinen entinen asiakas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi on täysin sekaisin
Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-20000104504889Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka
minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa151742Aivan täysin tahallinen teko
Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves941478Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!
Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä531369Olet saanut minut sekoamaan
Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.231347Mainehaitta metsäkonefirmalle
Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos531238Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?
Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-01085Myönnän sinulle nyt
Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele541010Pysytäänkö nainen
edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.57895Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti
eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl62894