Mitä olette mieltä

Anonyymi

Olen seurannut omieni kannanottoja siitä



että He väittävät, ettei Jeesuksella ole kaikkea valtaa, vaikka palstalle on tuotu kiistattomia näyttöjä siitä, että Hänellä on Valta Taivaassa ja täällä maan päällä.
Se ilmenee Vanhassa Liitossa, sekä enemmän Uudessa Testamentissa.
Panen vain yhden jakeen, jossa Hän itse sen kertoo meille, ollaanhan me uskovia.
Matteus 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Eikö meidän tule uskoa ja kirkastaa Häntä, eikä omaa minäämme.
En jaksa enää kauan tuota epäuskoa, saatte kohta jäädä ilman minua.

20

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otit aran asian esille!
      Kukaan ei uskalla vastata, pelkona se, että paljastuu Raamatun tutkimisesta.
      Sama asia on kaivertanut minuakin vuosia ja meille opetetaan väärin.
      Raamattu sen todistaa sanallaan.
      Osa ystävistäni on kieltänyt uskon jo näiden vuoksi ja suuri osa miettii samaa.
      Valheessa on niin vaikea elää ja mielistellä, jopa kotonakin.

    • Anonyymi

      Voi kokeilla olla vaikka 3 päivää tai viikon tai kuukauden ilman temppeliasua ja seuraamatta kirkon oppeja tiettyjen juomien tai muiden asioiden suhteen.

      Jos jättää temppeliasun pois, hyökkääkö Saatana kimppuun? Alkaako tulla kaikenlaisia kiusauksia mieleen?

      Vastaus näihin kumpiinkin on NO EI TIETENKÄÄN.

      Ainakin alkoholia ja kahvia voi juoda ilman mitään seurauksia kunhan oppii itselle sopivat rajat. Tai voi jättää juomatta jos se tuntuu itselle paremmalta.

      Se että jättää kirkon ei tarkoita että elämästä tulee automaattisesti moraalitonta juopottelua. Kun kirkon jättää saa oman vapautensa päättää itse asioista.

      Ja jos temppeliasut voi jättää pois päältä ilman seurauksia niin mitä muuta voi jättää pois? Kymmenykset?

      • Anonyymi

        Älä nyt humpuukia kirjoita.
        Alkoholin ja kahvin juonnilla on aina seurauksensa - niin kuin kaikella muullakin syömisellä ja juomisella. Ja eritoten nuo alkoholin seuraukset ovat ainakin lähes täysin negatiivisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt humpuukia kirjoita.
        Alkoholin ja kahvin juonnilla on aina seurauksensa - niin kuin kaikella muullakin syömisellä ja juomisella. Ja eritoten nuo alkoholin seuraukset ovat ainakin lähes täysin negatiivisia.

        No mitä pahaa sinulle tapahtuu saunaoluen jälkeen?


    • Anonyymi

      Oman itsensä kirkastamisesta

      Tiedä sit paljonko sopii just tähän mutta 1. Johanneksen kirjeen 2:16 sanoo "mahtailevasta" elämästä

      "Sillä mitä kaikkea maailmassa onkin, ruumiin halut, silmien pyyteet ja mahtaileva elämä, se kaikki on maailmasta, ei Isästä."

      • Anonyymi

        Yksi mun mieluisimmista raamatunkohdista on Saarnaaja 9:11

        "Vielä tämän minä havaitsin auringon alla: Juoksu ei ole nopeiden vallassa eikä sota sankareiden, ei leipä viisaiden, ei rikkaus kyvykkäiden eikä menestys älykkäiden. Kaikki on ajan ja kohtalon vallassa."

        Siis se että joku on kyvykäs tai älykäs ei takaa sitä että hän on rikas tai elämässään menestyvä.


    • Anonyymi

      Paavalin 1 kirje Korinttolaisille 4:7

      Kuka antaa sinulle erikoisaseman? Onko sinulla mitään, mitä et ole saanut lahjaksi? Jos kerran olet saanut kaiken lahjaksi, miksi ylpeilet niin kuin se olisi omaa ansiotasi?

      Tai Jeremian 9:22, 23 ajatus

      Näin sanoo Herra: Älköön viisas kerskuko viisaudellaan, älköön väkevä voimillaan, älköön rikas rikkaudellaan. Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää, mitä minä tahdon

    • Anonyymi

      No koko kirkkohan sai alkunsa jonkinlaisesta itsensäkorottamisesta. Mies joka väitti saaneensa näkyjä jumalalta nimitti itsensä jumalan profeetaksi ja teki oman versionsa Raamatusta ("Joseph Smith Translation") johonka lisäsi jopa profetian itsestään, 1. Mooseksen kirjan lukuun 50.

      Ja sitten kutsui kirkkonsa "Viimeisten Aikojen PYHIEN" kirkoksi. Samalla kun kuitenkin nai muiden miesten vaimoja ja yhden 14 vuotiaankin. Aika pyhää touhuako?? Enemmänkin tekopyhää jos jotain.

      • Anonyymi

        no on siinäkin


    • Anonyymi

      Miksi pitää uskoa, jos joku on sanonut jotain? Sanoja voi olla Jeesus, Joseph Smith, Stalin tai kuka vaan.

    • Anonyymi

      kaiken maailman hölynpölyä

    • Anonyymi

      Jeesus on meidän Herramme, tehkäämme sitä mitä hänkin teki ja sanoi
      Jos emme tee ja sano niin, olemme eksyksissä!

    • Jeesuksella on kaikki valta, uskoo jokainen. Mutta fundamentalisteja emme ole. Konservatiivinen kristillisyys on minusta puppua, ja voit olla huoletta, puolet kirkosta ei tajua sen taantumuksellisuutta eikä sitä, ettei se ole kirkon opin mukaista.

      Me emme kiistele, vaan päädymme aina yksimielisyyteen toiminnassa.

      • Anonyymi

        99 % kirkot vetää ihmistekoista kristillisyyttä (ei kaikessa), se tajuaa jokainen, joka on edes kertaalleen lukenutn Raamatun läpi


      • Anonyymi kirjoitti:

        99 % kirkot vetää ihmistekoista kristillisyyttä (ei kaikessa), se tajuaa jokainen, joka on edes kertaalleen lukenutn Raamatun läpi

        Näin on. Täytyy yrittää löytää se kristillisyys, minkä Jumala on itse tehnyt. Se on Israelin historia ja evankeliumi. Herätykset ja Kristuksen Kirkko. Näkymätön Kristuksen ruumis ja mormonikirkko, Kristuksen kirkko- organisaatio.

        Pyhän Hengen johdatus ja Pyhät Kirjoitukset. Kaste ja muut toimitukset Jumalan valtuudella.


    • Anonyymi

      Aloittaja, olet oikeassa!

      • Anonyymi

        Jeesus on diktatuurien aikainen keksintö. Meillä pätee vallan kolmijako.


    • Anonyymi

      Montakos paikkaa hänellä on eduskunnassa?

    • Anonyymi

      > He väittävät, ettei Jeesuksella ole kaikkea valtaa

      Raamatun mukaan asia on näin:

      "Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle". Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa. Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa."
      1 Kor. 15:27-28

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe