Olen rokottamaton.

Anonyymi

Millä perusteilla minun pitäisi ottaa rokote?

43

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä perusteella, että saat noin neljäksi kuukaudeksi suojan koronan vakavaa tautimuotoa vastaan. Tosin jos sinulla on paljon ikää ja joku perussairaus niin ei se rokotuskaan välttämättä auta. Ja rokotus pitää uusia vähintään puolen vuoden välein, että toimii jotenkuten. Tartuntaa ja sairastumista rokote ei estä, vaan suojelee vakavalta taudilta sen muutaman kuukauden ajan. Paitsi jos olet jo iäkäs ja monisairas. Eli ei kovin houkuttelevaa, myönnän.

      • Anonyymi

        VÄÄRINNNN!!!!

        Rokote pitää ottaa velvollisuuden tunnosta osallistumalla väestönvähentämiseen.

        Jos on nuori, saa mukavasti lapsettomuutta ja tietty pieni prosentti jää jotka edelleen saavat lapsia. Vähennysprosentti kuitenkin ainakin luokkaa 75% lapsettomuutta.

        Jos olet vanha ja perus sairas, voit kantaa kortesi kekoon kuolemalla pois, jolloin taas väestö vähenee, eikä eutanasiapiikistä tarvitse säätää.

        Jokainen voi itse itselleen ottaa eutanasian.

        Loppupään elinvuodet vähenevät kaikilta piikin ottaneilta joten kannatte kortenne kekoon myös lakkaamalla nostamasta eläkkeitänne.

        Raakaa realismia, mutta sitä mitä maapallo välttämättä tarvitsee.


    • Anonyymi

      Rokotettuja on vähemmän tehohoidossa,vaikka niitä on suurin osa väestöstä.

      • Anonyymi

        Tehohoidossa ei todellakaan ole suurin osa väestöstä?


    • Anonyymi

      Jos tuntuu, että on sopiva aika päättää elämä, ota rokotteet.

    • Anonyymi

      En ota ikinä rokotetta, varsinkaan nyt. Sain suru-uutisia tänään, äitini oli menehtynyt kotonaan johonkin kohtaukseen, sisko oli ollut paikalla ja kuulemma mm. suusta tullut jotain punertavaa nestettä jne. Lanssi oli tullut 5min paikalle muutei mitään tehtävissä. Olihan äitini vanha, 84v mutta pirtä ollut aina jne. 3 rokotetta oli nyt sitten keväästä...... laittaa miettimään ja mielenkiinnolla odotan kuolinsyytä.

    • Anonyymi

      Aloittajan ei toki pidä ottaa rokotetta, koska hänen sairastuminen ja kuoleminen olisi Suomelle hyväksi.

      • Anonyymi

        Samaa ajattelin, ehdit ensin.


    • Anonyymi

      Kuinka tyhmä voit olla? Idiootti.

      Sinun on oltava aivoton. Uskomatonta.

    • Anonyymi

      Kysy neuvolasta!

    • Anonyymi

      mä oo kulkenu asioillani ja ei tietoaka mistää flunssisat ees enää

      en oo ottanu rokotetta mutta kerran kävin katsoon rokotus paikkaa,
      oli pitkät jonot vaarista vauvaan .. ei kiitos

      miksi ei olisi joku liikkuava rokotus auto, mihin voisi varata ajan?

      se kiertäisi syrjäseutujakin ja laita kaupunkeja ym. missä "me" terveet vielä ollaa..

    • Anonyymi

      Ei tarvi olla rokotettu, mutta kannattaa olla ripitetty ennen koronaan sairastumista. Saitaalassa toki voi pyytää sairaalapastoria kuuntelemaan ripitysta.

      • Anonyymi

        No etköhän sää vähän liioittele. Selviytymismahdollisuus perusterveellä koronasta ilman piikkiä on 99,98%


    • Anonyymi

      Ei millään! Olet niin tyhmä että parempi ettet ota mitään rokotteita ikinä etkö myöskään toivottavasti käy lääkärillä. Missään tapauksessa kaltaisesi ihmisen ei tule lisääntyä. Jos sinulla vastoin järkeä.on lapsia anna heidät heti huostaan.

      Mieluiten voisit hakeutua Afrikkaan alueille, joissa on jokin kunnon rutto leviämässä. Kiitos. Ilmoita kun lähdet.

    • Anonyymi

      Samalla perusteella kuin että sun kannattaa mennä hammaslääkäriin jos sun hammasta särkee?

      Toki sillä olettamuksella ettet sä nauti hammassärystä?
      Jos nautit, niin: Sillon ei kannata mennä hammaslääkäriin!

    • Anonyymi

      Jos et halua olla yhteiskuntakelpoinen, eikä kansalaisoikeudet kiinnosta, ole vaan ilman rokotetta.

      • Anonyymi

        Ei siitä piikistä ole mitään hyötyä.


      • Anonyymi

        Uskovaiset hihhulit taas vauhdissa. Kumpikohan voittaa uskontojen suuren lopullisen taistelun? Korona vai islam? Molemmat uskonsuunnat kovassa vauhdissa.


    • Anonyymi

      Ei yhtään millään.

      Jäät seisomaan, kun piikitetyt kaatuilee.

      Jos liemi oli suunniteltu käytettäväksi 5Gn kanssa,
      sen koeponnistukset alkavat ehkä näinä hetkinä.

      Jenkit laittaa jo sotakalustoa tulemaan eurooppaan.
      Tuleeko ne kuolleiden kärpästen tantereelle?

      Jos saat piikittömänä oireita, älä hätäänny, ne voi tulla
      silti, jos jenkit tuo oman ”5G” kalustonsa.
      Ei ole edes salaista tietoa.

    • Anonyymi

      Otat piikin, koska EUn saksalainen pomo on niitä tilannut ja ne on saatava pois nurkista vanhentumasta. Tää ei ole terveydenhoitoo vaan BISNESTÄ.

    • Anonyymi

      Olen rokottamaton viisikymppinen, ja sain Helsingin Terveystoimesta (tjsp) txt-viestin, jossa oli ohjeet rokottautumiseeni. Tuntuu kyttäämiseltä ja vaanimiselta, pelkän nuhan takia. Vai onko tässä jotain syvempää ja piiloteltua agendaa takana?

      En muuten mene piikille. Tulkoot hakemaan, mutta "siin lähtee pari muutakin enste".

      Stana.

      • Anonyymi

        Tuollainen yhteystietojen pominta, ja
        painostaminen on pelottelua, ja kun tietää piikin sisällön,
        se on laitonta.

        Tuollaisia henkilöön meneviä listoja ei saisi olla olemassakaan.


    • Anonyymi

      Perusterveen ei tarvitse ottaa rokotetta
      Jo taudin sairastaneen ei tarvitse ottaa rokotetta
      Eikä kenenkään, joka ei sitä halua ottaa

      Riskiryhmiin kuuluville rokotteesta voi olla apua, jos liikkeellä on niitä variantteja, joihin rokotteen antama suoja toimii. Deltaa ja Omikronia vastaan suoja on heikko tai olematon. Riskiryhmiin kuuluville ainoat oikeasti toimivat keinot tautia vastaan on eristäytyminen, hengityssuojain ja hygienia.

    • Anonyymi

      Vain typerät lampaat pumppaa itseensä säännöllisesti kokeellista geenilientä.

    • Anonyymi

      Hienoa että on muitakin piikittömiä. Jos joku luulee että ne ovat huolissaan terveydestämme olet harhaan johdettu.
      Ne ovat huolissaan enemmän siitä että elät. Ovat myös valmiita tuhoamaan toimeentulosi jos et suostu antautumaan tuolle mielivallalle ja laittomuudelle.

      No tämä maailma on pimeä ja paha.

      Mutta tarjolla on pelastus ristiinnaulitussa ja ylösnousseessa Herrassa Jeesuksessa. Hän vuodatti pyhän Verensä puolestamme ja maksoi syntivelkamme.
      Joten käänny pois synnin tieltä ettet kulkisi iankaikkiseen kadotukseen syntiesi kanssa. Anna elämäsi Herralle Jeesukselle nyt tänään kun Hän sinua kutsuu ja lähde seuraamaan Häntä.

      Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

    • Anonyymi

      Muutama fakta:

      - mRNA-teknologian kehittäminen aloitettiin vuosikymmeniä sitten
      - siitä on povattu mullistavaa keinoa taistella sairauksia vastaan
      - se voi korvata antibiootit, jolla voidaan hävittää vähitellen resistentit bakteerit
      - teknologialla voidaan hoitaa mm. aivokasvaimia, joita ei voi leikata
      - mRNA-teknologia on osittain aseistettu ja siksi osittain laiton
      - sillä voidaan sekä parantaa että aiheuttaa sairaus; väärinkäyttömahdollisuus
      - sillä voidaan kyetä korjaamaan geenivirheitä

      MRNA-teknologia on kuitenkin edelleenkin keskeneräinen, sisältäen mm. terveysturvallisuusriskejä, joita ei ole kyetty toistaiseksi eliminoimaan. Tästä todisteena koronainjektioiden vahingollisuus: eniten kuolemia kuin muissa rokotteissa yhteensä, sekä ennätykselliset haittavaikutukset niin määrällisesti kuin vakavuudeltaan (mm. vakavat neurologiset ja elimelliset vauriot, jotka voivat jäädä pysyviksi). Jos rokote viedään normaalisti kaikkien tarvittavien faasien kautta läpi, saadaan tehokkaampi, pitkäkestoisempi ja turvallisempi tuote käyttöön. Koronainjektiot eivät täytä mitään näistä kriteereistä.

      Covid-mRNA-injektio valmistettiin 9 kuukaudessa ja faasi2:n jälkeen siirrettiin käytettäväksi yleisesti ihmisiin = keskeneräinen. Näin Covid-mRNA-rokotuskampanja koronaa vastaan on ollut väistämättä faasi-3, joka päättyy 2023. Sitä perinteistä oikeaa koronarokotetta odotellessa siis käytettiin tilaisuus hyväksi mRNA-teknologian edistämiseksi. Hinta on raju, mutta vastuullisia ei löydy. Paitsi "rokottamattomat" tietenkin. Se kaikkein pahin ja petollisin koko sirkuksessa.

    • Anonyymi

      Parempi kun noin tyhmiä kyselevät tollot ei ota rokotetta vaan luottavat oman kehon vastustuskykyyn niin saadaan luonnollista poistumaa tyhmimmästä aineksesta.

    • Anonyymi

      Kouvolan SOTE henkilöstöä
      koulutetaan kuin Gestapokoiria
      etsimään piikittömiä.

      ERITTÄIN OUTO PROJEKTI

      etsitään piikittömiä, miten suostutellaan ottamaan
      ensimmäinen ja pysymään jatkuvassa piikkilingossa.

      ERITTÄIN LAITONTA.

      KOUVOLAN SOTE HENKILÖSTÖ - sanokaa EI.
      Sanokaan- NYT RIITTÄÄ.

      Piikitykset SEIS

      Te itse tiedätte että piikitetyt sairastuvat.
      Te itse tiedätte, ettei variantteja ole.
      PCR on tälle kivijalka ja petos.

    • Anonyymi

      Koska minua pelottaa

    • "Millä perusteilla minun pitäisi ottaa rokote?"
      Et tarvitse rokotetta jos olet vain rokottamattoman paskasakin kanssa tekemisissä. Jos haluat töihin tai muuten ihmisten ilmoille, niin ota rokote.

      • Anonyymi

        Ei kiitos. Mielummin olen "paskasakissa", kun höynäytettävä lammas.


    • Anonyymi

      Ei millään.

      Vain vaarallisia tauteja vastaan voisi ottaa rokotteen.

    • Anonyymi

      Siksi että sinunkin tulisi alistua kiinalaistyyliseen kansalaistenhallintajärjestelmään. Järjestelmään joka pisteyttää sinut digitaalisen jälkesi perusteella ja joko kurittaa tai palkitsee siitä miten hyvin mielistelet vallassa olevia tahoja. Se on ensisijaisen tärkeää jotta poliitikoilla olisi riittävä ylemmyyden tunne. Pahat kielet kertovat että osallistumalla järjestelmään annat myös hyväksyntäsi sille, että jos joskus vastustat systeemiä tai haluat siitä irti, sinua voidaan lääkitä sellaisen sarjan aineella jonka tulos on lopullinen.

    • Anonyymi

      Internetin ansiosta kaikenlainen hölynpöly, taikausko ja hömppä on kokenut rajun renessanssin. Internetissä kun kaikki meemipleksit ja ideat ovat samanarvoisia. Jos suomalaisista tosiaan 35% on kreationisteja, siitä on aivan oikeasti syytä olla huolissaan, sillä 50 vuotta sitten luku oli hyvin lähellä nollaa.
      Samoin 1970-luvulla meilä oli 35 rekisteröityä uskonnollista yhteisöä. Nykyään niitä on 350 ja iso joukko rekisteröimättömiä, pääasiassa islamilaisia.
      Syy, miksi sekä uskonto että luonnontieteet ovat menettäneet suosiotaan on, paitsi Suomessa tuo yleinen nihilismi ja negatiivinen elämänasenne, myös se, että molemmat ovat pettäneet lupauksensa. Vuosi 2020 ei ollutkaan Star Trek, se oli Cyberpunk. Hightech on täysin yhteensopiva lowlifen kanssa, eikä tiede ole kyennyt ratkaisemaan elämän suuria kysymyksiä.
      Syy, miksi luonnontieteet eivät ole suosiossa, on että ne ovat nörttijuttuja ja nörtit ovat epäsuosittuja. Jos horoskoopit selittävät saman asian yksinkertaisemmin ja coolimmin, niin tavikset lukevat horoskooppeja. Suomalaisista noin 40% uskoo astrologiaan, ja naisista jopa 70% ja siitä on syytä olla huolissaan. Jokainen tietää oman horoskooppimerkkinsä, mutta kuinka moni tietää, että se on tähtikuvio - ja kuinka moni osaa löytää sen taivaalta?
      Internet on aikaansaanut epäluottamuksen leviämisen kautta linjan. Tämä on saanut alkunsa Yhdysvalloista, missä vainoharhainen suhtautuminen kaikkiin auktoriteetteihin, mutta erityisesti maallisiin auktoriteetteihin, kuten valtioon, on yleinen syöpä. Suomessa ei ollut rokotusvastaisuutta vuoden 1918 jälkeen (kun punaisten keskuudessa levisi isorokkoepidemia) mutta internet toi sen Yenkkilästä meillekin.
      Mutta oma lukunsa kuuluu myös kommunistiselle myrkynkylvölle, jolle me kaikki altistuimme 1960-, 1970- ja 1980-luvuilla. KGB piti uskonnonvastaista työtä kaikkein tärkeimpänä agitpropin muotona Lännessä, sillä uskonto on se asia, joka pitää yhteiskunnan pystyssä. Neuvostopropagandistit eivät olleet tyhmiä: he olivat jatkuvassa sodassa Länttä vastaan, ja tiesivät jo paljon Donella Meadowsia aiemmin nuo 12 säätöpistettä ja niiden merkitykset, ja että jos länsimaissa uskonto saadaan tuhotuksi, niin länsimaiset yhteiskunnat saadaan mädätettyä sisältäpäin.
      Ja tämä onnistuikin yli odotusten. X-sukupolvi, johon me molemmat kuulumme, on se kyynisyydestään ja nihilismistään tunnettu "entäs sitten" -sukupolvi. Me emme ole ateisteja siksi, että omaksuisimme nörttimäisesti luonnontieteellisen maailmankuvan, vaan siksi, että suhtaudumme pilkallisesti ja torjuvasti kaikkiin suuriin kertomuksiin.
      Mutta meidän onneksemme Neuvostoliitto luhistui ensin. Ja kuinka ollakaan, kun Neuvostoliitto luhistui, uskonnollisuus koki Venäjällä äkillisen renessanssin. Juuri niinkuin kulttuurievoluution meemiteoria ennustaa.
      Sillä, mikä muslimien hedelmällisyysluku on, ei ole merkitystä. Merkitys on sillä, onko se suurempi kuin länkkäreillä, ja erityisesti se, mikä se on fundiksilla.

    • Anonyymi

      En ole piikkiä ottanut enkä ota!
      Terve olen tähän asti ollut, ikää yli 70v.
      Lenkillä käyn koka päivä, n3-7km joka päivä.
      Eipä tuolla nuorempiakaan lenkillä juuri näy. Liikunta kun olisi ihan hyväksi.

    • Anonyymi

      Muistatteko noin vuosi taaksepäin, kun joku naisihminen itki onnesta televisiossa, "sain rokotteen, olen nyt turvassa".

      Mitähän hänelle kuuluu tänään?

    • Anonyymi

      Kun kaikki ovat ottaneet koronarokotteen, pandemiavalheelta putoaa pohja. Silloin valhetta ei enää voida toistaa, joten koronarajoituksista voidaan lopullisesti luopua

    • Anonyymi

      Kannettu vesi ei kaivossa pysy eikä järkeä voi toisen päähän väkisin tukea.

    • Anonyymi

      Ei millään niin kauan kuin rajoitukset ovat kaltaistesi takia voimassa.

      • Anonyymi

        Minäkin olen naistevvessavemppaaja. Ilman kuonokoppaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe