Suoraman Neste

Anonyymi

Ihmeellinen Tuo vanha hautakiven tekijä ja poikansa jotka istuu ja utelee ihmiset asioit Suoraman nesteellä joka päivä tunti kaupalla. En viitsi edes mennä sinne kun ovat siellä!

36

3580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu tuo mies on Touko todella iljettävä ihminen ja kateellinen ! Poika viellä ainakaan asiallinen!

    • Anonyymi

      Siellä se on koko korona ajan istunut joka päivä eikä koskaan maskia kasvoilla! Ei hyvää mainosta Nesteelle!

    • Anonyymi

      Ällöttävä ja utelias ihminen!

    • Anonyymi

      Taita olla se vessa vahti mikä jäänyt ilman naista ja kyttää vanhempia miehiä.

    • Anonyymi

      Sehän kävelee miten sattuu niillä rikkinäisillä kengillä ja erittäin utelias.

    • Anonyymi

      Jos samassa ollaan istuu aamusta ikkunan edessä ja utelee,ja päivällä ...... kiven päällä.

    • Anonyymi

      Hmolainen se on eikä missään työssä.

      • Anonyymi

        Kaivaa päivät pitkät nenää.


    • Anonyymi

      Välttäkää sitä miestä utelee ihmisten asioita ja kertoo muutettuna asioita eteenpäin!

    • Anonyymi

      Tuota samaahan olet jo jauhanut vähän ja sun väliä ties kuinka kauan.

    • Anonyymi

      Kertoili muille aivan perättömiä asioita muista jotka nesteellä käy!

      • Anonyymi

        Nesteen parlamentti kertoo aivan huimia juoruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nesteen parlamentti kertoo aivan huimia juoruja.

        Miksi Suoraman Nesteellä on niin paljon juoppoja.


    • Anonyymi

      Nestelle ei kyllä uskalla mennä, 30 vuotta sitten oli hyvä pihvi ja ranskalaiset.
      Samaa porukkaa siellä istu silloin mutta ei haitannu kun söi ja lähti.

      • Anonyymi

        Suoraman nesteelle tulee a-oikedet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraman nesteelle tulee a-oikedet.

        niitä odotellessa, otan joka päivä kännit ja vittuilen niille itseään paremmille lässynlässyille
        ärsyttävää melua sama porukka pitää. loppuu valitus. päät täyteen vaan.


    • Nesteellä käy myös viereisen automaalaamon porukka. Vanha isäntä asiallinen ja mukava, poika ylimielinen pään aukoja joka vittuilee kaikille.

    • Anonyymi

      Kangasalan kiinteistöpalevelun porukka käy Nesteellä ja on leppoisaa
      porukka. Suosikaa muutkin Nestettä . Nesteellä on tunnelmaa.

    • Anonyymi

      En käy missään en uskalla.

    • Anonyymi

      Taitaa olla se vanha harmiton mies mikä pummii joskus sätkän tai kolikon.

    • Anonyymi

      Taitaa olla kaikki huutomerkilliset aloittajan omia kommentteja.

    • Anonyymi

      Äitin kanssa tämäkin viikonloppu

    • Anonyymi

      Kyllä noita juoru-ukkoja on joka paikassa,ärsyttäviä kyyliä.

    • Taidat olla vain kateellinen, kun joku pystyy viettämään aikaansa kahvitellen ja keskustellen. Touko on varmaan työuransa osaltaan tehnyt,hautakiviä naputellen ja nauttii nyt ansaitusti eläkepäivistään. Hieno mies kertakaikkiaan;)

      • Anonyymi

        Jos tuntisit niin paremmin, et kehuisi. Yleisellä tasolla asiallinen mutta kun oppii tuntemaan niin on todellisuudessa todella kiero kaksi naamainen entinen Kiven hakkaaja


    • Anonyymi

      kuka sitä nestettä nykyään hoitaa tai omistaa. onko vielä kuorma automiehet yläkerrassa.myin sinne kaiken näköistä krääsää aikoinaan,oli höveli kaveri kun kaikki kelpas.

      • Anonyymi

        ei sielä ainakaan niitä kuorma-auto miehiä ole, ne tais muuttaa johonkin. sielä on joku muu nykyjään. nesteen hommasta en tiiä mittään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei sielä ainakaan niitä kuorma-auto miehiä ole, ne tais muuttaa johonkin. sielä on joku muu nykyjään. nesteen hommasta en tiiä mittään.

        konkan se suojatyökeskus teki, kaks kallispalkkasta töissä jotka olis joku puolipäivänä hoitanut. Loppu tuli sitten kun rahat loppu.


    • Anonyymi

      Tuo vanha hautakivi mies siellä päivystää kokoajan. En viitsi sen takia poiketa , kun arvostelee muita ja puhuu perättömiä

    • Anonyymi

      Tuo Touko (toke) on kyllä Kangasalan uteliaina mies !

    • Anonyymi

      Siellä istuu useamman tunnin nesteellä joka päivä. Luulis että aika kuluis muuallakin, päivystää kuin taksikuski. Ja utelee ihmisten asioita

    • Anonyymi

      Eihän sille voi mitään jos asuu elämän vanhempien holvissa vuodesta ikuisuuteen.

    • Anonyymi

      Siinä on elämällä tarkoitus kun aamulla vetäsee "työvaatteet" niskaan ja menee nesteelle päiväks puhuun työnteosta.

    • Anonyymi

      Nesteellä on halpaa ja oikeaa talvi dieseliä 29/38.
      Abcllä oli vieläkin 10/20.
      Sti ja Tb ilmoitti " talvidiesel"

    • Anonyymi

      siellä käy myös pari muuta ällöttävää itsensä kehujaa vaikka toinen niistä on tyhmä kun saapas. retostelee saannoksillaan vaikkei ole muuta kun veljensä siivellä mylkyillyt.

      • Anonyymi

        toinen käy useimmiten yksin kun voi kehuskella kuinka HÄN on tehnyt kaiken yrityksensä eteen, (bullsittiä) hyi saatana että etoo tollaset kekkulat.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe