Onko autolla ajamisessa tarkoitus pyrkiä ajamaan kolari?

Anonyymi

Onko sinulla TURVALLISIN AUTO?`
Onko sinulla renkaat autossa jotka on parhaat mahdolliset?
Oletko liikenteessä yksin?

Ei, ei ja ei ole, mitään näistä ei ole sinun autosi ja joskus et ole yksin liikenteessä.
Kommentteja?

13

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotenkin pälkähti sellainen ajatus, että liikenteessä olisi syytä olla selvin päin.

• Anonyymi

Kaikki eivät ole selvin päin liikenteessä ja jotkut ovat havainnointikyvyltään hidastettuja. Siksi olisi hyvä olla kolaritestimenestyjä ja testivoittajarenkaat alla. Itselläni ei toki ole, mutta en aja juopuneena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki eivät ole selvin päin liikenteessä ja jotkut ovat havainnointikyvyltään hidastettuja. Siksi olisi hyvä olla kolaritestimenestyjä ja testivoittajarenkaat alla. Itselläni ei toki ole, mutta en aja juopuneena.

Kannattaisi ajella turvallisella autolla ja hyvillä renkailla, sillä vaikka itse on selvinpäin, niin toiset ei ja parempi olla heiltä turvassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi ajella turvallisella autolla ja hyvillä renkailla, sillä vaikka itse on selvinpäin, niin toiset ei ja parempi olla heiltä turvassa.

Minun autossani on turvallisuus tekniikkana turvatyynyt, ja kolaritestattu kori.

• Anonyymi

Turvallisuus on tärkeä asia ja siihen kannattaa panostaa, varsinkin kun liikenteessä ei olla yksin.

• Anonyymi

Toivottavasti alottaja ei omista muuta liikkumiseen tarvittavaa kun bussikortin.

• Anonyymi

Miksi ns. turvattomissa autoissa on pienet vakuutusmaksut verrattuna johonkin järkälemäiseen malmikasaan kuten isot Volvot, Audit jne.

Fiat Unossa on erittäin halpa liikennevakuutus, niin onko se turvallisen auton tunnusmerkki? Olen kuullut, jos jollain autolla ajetaan vähän kolareita, niin vakuutusmaksut ovat myös halvat.

• Anonyymi

Ne järkälemäiset malmikasathan ne juuri on vaarallisia, ei välttämättä kyydissä olijoille, mutta niille jotka jää alle vaikkapa sillä Unolla tai millä vaan normaalilla autolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne järkälemäiset malmikasathan ne juuri on vaarallisia, ei välttämättä kyydissä olijoille, mutta niille jotka jää alle vaikkapa sillä Unolla tai millä vaan normaalilla autolla.

Kyllähän se tuolla isolla tiellä näkyy. Kun ajaa rajoituksen mukaista nopeutta, ei _ikinä_ ohita yhtään Audia, Bemaria, Mersua, Teslaa tai Volvoa . Suurin vaihtelu matkalla tulee siitä, kuinka paljon minua lujempaa kukin noista luetelluista painaa ohi.

En puutu toisten ajamiseen. Toisten kouluttaminen liikenteessä ei kuulu minulle, sitä tekevät sellaisilla sini-valkoisilla autoilla ajavat työkseen. Autoni ei ehkä ole tutkimusten "turvallisin", mutta pääsen sillä perille omaa nopeuttani ja omaa kaistaani, aikanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se tuolla isolla tiellä näkyy. Kun ajaa rajoituksen mukaista nopeutta, ei _ikinä_ ohita yhtään Audia, Bemaria, Mersua, Teslaa tai Volvoa . Suurin vaihtelu matkalla tulee siitä, kuinka paljon minua lujempaa kukin noista luetelluista painaa ohi.

En puutu toisten ajamiseen. Toisten kouluttaminen liikenteessä ei kuulu minulle, sitä tekevät sellaisilla sini-valkoisilla autoilla ajavat työkseen. Autoni ei ehkä ole tutkimusten "turvallisin", mutta pääsen sillä perille omaa nopeuttani ja omaa kaistaani, aikanaan.

Kyllä minä olen ohittanut luettelemistasi autoista jokaisia, vaikka ajan rajoituksen mukaista nopeutta.
        Ehkä sinä et tiedä nopeuttaisi, ajat selvästi alle suurinta sallittua nopeutta, tai ajat hyvin vähän.

• Anonyymi

No niin. Ehkä sillä esim fiat unolla ajava on vähemmän onnettomuusherkkä kuin sillä bmw llä tai mersulla ja audilla kaahaava.
      En oikein tiedä muuta selitystä.

• Anonyymi

Tai sitten Union korjaus(lue lunastus) ei paljon kustanna vakuutusyhtiölle

• Anonyymi

Maksakoot ne jotka onnettomuuksia eniten tehtailee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1433
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      1226
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1199
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      214
      1110
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1066
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      994
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      315
      981
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    Aihe