Kotoani saamani kristilliset vaikutteet ovat suojanneet minua ateismin haitallisilta vaikutuksilta

Anonyymi

Olen siitä erittäin iloinen ja haluan jatkaa samalla linjalla. En ole koskaan meikannut enkä käyttänyt minihametta. Hulavannettakaan en ole ikinä pyörittänyt.

Sen sijaan olen käyttänyt aikaan ateistien käännyttämiseen, ja milloin se ei ole onnistunut, heidän ärsyttämiseensä, jossa onnistun poikkeuksetta aina todella hyvin.

46

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millä keinoin yrität ärsyttää, tarkentaisitko hieman?

      • Anonyymi

        En voi kertoa - vastaukseni poistetaan

        Stalinisti ylläpito


    • Anonyymi

      Minihame ei pue miehiä, eikä useimpia naisia. Jotain skottityylistä voit toki kokeilla, mutta muista, ettei alla saa käyttää alushousuja minkäänlaisia.

      Mun omaan kasvatukseen kuului terveys ja skarppius, jota tarvitaan rahan tienaamisessa. Uskontoa harrastan pullon ääressä kerran viikossa, kuten jokainen valistunut suomalainen.

      • Anonyymi

        Ääressä on mahdotonta uskoa, tartu kaulaan ja lasinen ylistys hoosiannattaa


    • Anonyymi

      Hurmostilassa oleva lahkolainen on kieltämättä ärsyttävä, mutta onko se myös vaarallinen läsnäolijoitten terveydelle?

      • Anonyymi

        On, Se kaikki toxikaaninien itsensä evankelointi
        A'la Luterilainen
        "miä miä määäääääääääääääääääääääää minun ELIN-tapani on ainoa oikkeaa

        Ota PH vastaan kasta vaikkaa vastaan "

        Jatkuva karitsamainen miäkiminen evankeloinnissa nostaa kaikkien verenpaineen
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17139740/_poistin-evankelointini-ja-aloin-juoda

        ja alkoholsmi kukoistaa uskonnolisissa pireissä!

        t. avaaja


    • Anonyymi

      Miksi ei saisi käyttää minihametta ja meikata, jos sellaisesta tykkää?
      Ihan riippumatta mitä sukupuolta sattuu olemaan.

      • Anonyymi

        Ei saa käyttää, jos ei halua.


      • Anonyymi

        Kyllä voi käyttää, Raaamattukaan ei sitä sanantarkkaan kiellä
        = on sallitua
        Mistä olet saanut tuon mielees

        liika imurin nussiminen Luterilaisenako sai sitä ajattelee


        t. avaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi käyttää, Raaamattukaan ei sitä sanantarkkaan kiellä
        = on sallitua
        Mistä olet saanut tuon mielees

        liika imurin nussiminen Luterilaisenako sai sitä ajattelee


        t. avaaja

        Eikös se Jeesuskin kuvata mekko päällä. Ei kai se niin suuri ero ole, jos mekkoa vähän lyhtentää, kunhan ei kulkuset ihan näy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voi käyttää, Raaamattukaan ei sitä sanantarkkaan kiellä
        = on sallitua
        Mistä olet saanut tuon mielees

        liika imurin nussiminen Luterilaisenako sai sitä ajattelee


        t. avaaja

        MIELEtöntä menoa taas atesisteilla,tääålläkin!PH:n armolahja,heitettynä MIELEstä!!!
        Tästäkin vastaatte,Viimeisellä tuoMIELEollakin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIELEtöntä menoa taas atesisteilla,tääålläkin!PH:n armolahja,heitettynä MIELEstä!!!
        Tästäkin vastaatte,Viimeisellä tuoMIELEollakin!!!

        Miele on kuitenkin onneton imasussa
        Otappa Barbara.


    • Kotona saamistani haitallisista kristillisistä vaikutteista huolimatta olen säilynyt ateistina enkä ole koskaan uskonut jumaliin 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Asiameininkiä, eikäRaamattukaakiellätuota
        eli olet oikeassa

        t. avaaja

        ps. HeLLarit ja Luterilaiset, eivät ole kristillistä porukkaa

        viettävät liikaa aikaa tietokoneilla evankeloiden


    • Anonyymi

      Olet perinyt vanhempiesi ominaisuudet !
      Minua yritti eräs sukulainen vaikuttaa , mutta taisi käydä päin vastoin 🤣
      Jos olisin ollut tämän pentu niin olisin varmasti mielisairas uskovainen .
      Näki muuten olemattomia viimeisinä aikoina ja kuuli ääniä 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Kulliääniä? kaipa nekin puhuvat

        t. avaaja


    • Anonyymi

      Uskoni Jeesukseen tähän mennessä:

      – Elämässä kirjaimellisesti lennetään ylös ja alas, törmäillään, roikutaan pää alaspäin sekä tiputaan syviin kuiluihin. Ja kaiken tämän lomassa kysellään kysymyksiä ja katsotaan, kuka tietää oikeat vastaukset, Miksi rippikoulukin oli niin homoerrottinen komistus
      eikun kokemus

      Pappikin valitti kun vessojen ovet lukitaan

      t. avaaja

      • Anonyymi

        Mennään myös sisään - ulos - sisään - ulos - sisään...


    • Anonyymi

      Miten meikkaamattomuus ja minihameiden tai hulavanteen käyttämättömyys liittyy mitenkään kristinuskoon, saati ateismiin?

      Ainoastaan olen kohdannut VL olevan noita aivan hurahtaneita vaatimuksia.

      Eli kristinuskosi opettaa sinua ärsyttämään muita? Ja olet ylpeä siitä?

    • Anonyymi

      Kotoani saamani minihame on pukenut minua koko ikäni, halleluja!

    • Anonyymi

      Uskovat ovat niin lopullisen tylsiä ihmisiä, etteivät pysty ärsyttämään ketään paitsi ajattelutaidotonta-

      • Anonyymi

        Huono selitys olla ateisti.
        Tarvitaan parempi selitys olla ateisti.
        Valitettavasti ateistilla ei ole niitä, ateistisuus on tylsää elämää!


      • Anonyymi

        Naispappien on pukeduttava punaiseen minihamoseen, jos ei Oo venkurat koivet.
        Seurakunta kiittää ja tarkkailee innokkaasti


    • Anonyymi

      Sitten pääset varmaankin taivaaseen?

      • Anonyymi

        Helvetissä ei tarvitse palella, niinku suomessa


    • Anonyymi

      olet käyttänyt kreppirautaa 😯

      • Anonyymi

        Uskallatko vihjata mihin?


    • Anonyymi

      Opettelin jo lapsena harrastamaan kielilläpuhumista paljon ennen kuin lahkomme saarnaaja upotti minut. Osaan myös kaatua loukkaamatta päätäni enää pahemmin.

      t: aloittaja

      • Anonyymi

        Miksi suhtaudut negatiivisesti omastasi poikkeavaan elämäntyyliin?

        Ihmiset, jotka eivät juo eivätkä tupakoi, voivat olla sinua parempia monissa asioissa, kuten esimerkiksi elämänhallinnassa.

        Eivätkä vain voi, vaan myös ovat.


    • Anonyymi

      Koska en kotonani lapsena saanut kristillisiä vaikutteita (kotini ei ollut uskonnollinen), se on suojannut minua uskonnolliselta hapatukselta enkä ole ollut vaarassa höpsähtää varsinkaan fanaattiseen uskonnollisuuteen, kuten fundamentalismiin tai kreationismiin.

      Minäkään en ole koskaan meikannut tai käyttänyt minkäänlaista hametta. Se olisi ollut varsin noloa näin miehenä ja heterona.

      .:.

      • Anonyymi

        Miksi hameen käyttäminen olisi ollut noloa, monissa kulttuureissa miehet pukeutuvat hameisiin ja ovat olematta ateisteja.

        Ilman Jumalaa ihmisen näkemys maailmasta saattaa kaventua lähes naurettavaksi.


    • Anonyymi

      Taasko luulet itsestäsi liikoja? Ja eikö tuollainen valehtelu vie sinut helvettiin? :D

    • Anonyymi

      Mihin helvettiin???Eihän sellaista ole kuin uskovan mielessä. Kuinka aivopestyn pitää ihmisen olla, että uskoo kaikki uskovien jorinat taivaasta ja helvetistä.

    • >>>Kotoani saamani kristilliset vaikutteet ovat suojanneet minua ateismin haitallisilta vaikutuksilta<<<

      Niin minuakin.
      Lapsuudenkotini oli perusluterilainen. Jumalaa ja Jeesusta kunnioitettiin, vaikka uskonasioista ei kovinkaan paljon puhuttu.
      Pyhäkoulussa kävin naapurissa ja kansakoulun ekaluokilla tykkäsin kuunnella uskontotunnilla kertomuksia Jeesuksesta.
      Daavid vs. Goljat kaksintaistelu jäi erityisesti mieleeni.
      Kun uskontokirjan kirjoittaja selitti Raamatun kertomuksia, niin kun sitten tuli väliin suora lainaus Raamatusta:

      Joh. 3:16
      *Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.*

      ....niin vaistosin, että tämä lainaus Raamatusta oli jotenkin ylivertainen teksti verrattuna kirjan kirjoittajan omiin selityksiin.
      Rippikoulun konfirmaatiota edeltävänä iltana odotin ja toivoin, että Jumala kohtaisi minua / puhuttelisi minua jollakin tavalla siellä.
      Mitään sellaista ei tapahtunut.
      Konfirmaation jälkeen mentiin hautausmaalle ja otettiin kuvia (varmaan mummon) hautakiven äärellä, mutta en käsittänyt mistä tässä kaikessa kristillisyydessä oikein on kysymys.

      Kun menin kaupunkiin opiskelemaan, niin viereiseen pulpettiin istui uskovainen kaveri, joka todisti tulleensa uskoon, kertoi Jeesuksesta ja antoi hengellisen traktaatin.
      Kiinnostuin. Luin traktaatin ja silloin minulle selvisi kuka Jeesus on, miksi Jeesus on niin tärkeä.
      Mutta kun en tullut vielä uskoon, niin niin minulla oli vielä varaa kiusata tätä uskovaista kaveria. Olin kouluni parhaita oppilaita ja sanoin tälle uskovalle kaverille, että jospa se sielunvihollinen antaa minulle viisautta että saan hyviä arvosanoja.
      - Voihan se antaa, sanoi kaveri, mutta sitten kun se kerran rumauttaa......

      Elämäni sujui hyvin. Sain hyviä numeroita koulussa. Rahaa oli riittävästi, hyvä terveys, tyttöystäväkin.
      Mutta jotain puuttui.
      Kerran sanoin tälle uskovaiselle luokkatoverilleni, että miksihän elämässäni on sellainen tyhjyys.
      Hän tiesi mistä on kysymys.
      Erään kerran hän pyysi minua lähtemään kirkkoon, paikalliseen vapaakirkkoon.
      Lähdin hänen kanssaan. Kirkossa lauloi nuorten duo tai trio. Jotenkin tajusin että noilla nuorilla on elämässään jotain sellaista mitä minulta puuttuu.
      (Ja se oli se, että he olivat uskossa, minä en ollut)
      Kirkossakäynnin jälkeen lähdin työväentalolle tanssimaan, josta seuraavana päivänä tämä uskovainen luokkatoverini mainitsikin että "heti kirkosta tansseihin".

      Meni reilu vuosi. Viina alkoi maistua, ja sillä alkoi olla jo otetta minuun.
      Kävin sitten vapaakirkon nuortenilloissa tämän uskovaisen luokkakaverini kanssa. Eräänä iltana siellä kirkossa, nuortenillassa, sain armon tulla uskoon Jeesukseen Kristukseen, sain antaa elämäni Jeesukselle Kristukselle.
      Oli 1.12.1973.
      Kiitos Jumalalle !
      Jeesus Kristus on Herra !

      • Anonyymi

        Ja kysymys sinullekin : Miksi suhtaudut negatiivisesti omastasi poikkeavaan elämäntyyliin?

        Ihmiset, jotka eivät juo eivätkä tupakoi, voivat olla sinua parempia monissa asioissa, kuten esimerkiksi elämänhallinnassa.

        Eivätkä vain voi, vaan myös ovat.


        t. Avaaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kysymys sinullekin : Miksi suhtaudut negatiivisesti omastasi poikkeavaan elämäntyyliin?

        Ihmiset, jotka eivät juo eivätkä tupakoi, voivat olla sinua parempia monissa asioissa, kuten esimerkiksi elämänhallinnassa.

        Eivätkä vain voi, vaan myös ovat.


        t. Avaaja

        >>>Ja kysymys sinullekin : Miksi suhtaudut negatiivisesti omastasi poikkeavaan elämäntyyliin?<<<

        En aina.
        Omistan metsäpalstan. Jos joku metsästää siellä luvatta ja ampuu teeriä ja metsoja, niin onhan se juridisesti väärin, mutta ei se minua erikoisemmin haittaa. Jos metsärosvo ampuu 10 metsoa, niin Jumala voi käskeä Siperiasta 20 metsoa sinne tilalle.

        Mutta jos sama metsärosvo murtautuu metsäpalstallani olevaan kesämökkiini ja oleilee metsästysretkillään siellä, niin sitä elämäntyyliä minä en hyväksy.

        >>>Ihmiset, jotka eivät juo eivätkä tupakoi, voivat olla sinua parempia monissa asioissa, kuten esimerkiksi elämänhallinnassa.

        Eivätkä vain voi, vaan myös ovat.<<<

        Täysin samaa mieltä !


      • Anonyymi

        Kymmenenkäskyn laki on kasvattaja Kristukseen. Jumalan antama sapatti, joka kuuluu kymmenen käskyn lakiin, on myöskin pyhäpäivä Uuden Liiton kristitylle.

        1234567---


    • Anonyymi

      Tuntuu, että sinunkin luonteessasi on kehittämisen varaa.

    • Anonyymi

      Ykseys on tärkeintä valmistautuneille. Messias on tulossa.

      • Anonyymi

        Messias on = Putin
        - sotkee Kaiken(Mess)


    • Anonyymi

      Aikoinani, jos olisin tiennyt että hameeseen pukeutumalla vapautetaan armeijasta, hammasta purren olisin pukeutunut siihen.
      Pieni vaiva palvelukseen menoon nähden.
      Vihjeenä kutsuntoja pohtiville.
      😁

    • Anonyymi

      Heimo on kuitenkin kuullut väärin ja kutsunut hengen pieraisemalla. Stri

    • Anonyymi

      Taivaassa kaikilla on mekko eikä alla mitään.
      Täällä maan päällä papeilla on usein naisten pikkarit alla.

    • Anonyymi

      Uskonnot pitäisi kieltää. Uskonnot ovat terrorismia.
      Uskovaiset ovat äärimmäisen ahneita ja epärehellisiä ihmisiä.
      Uskovaiset katsovat oikeudekseen puuttua toisten tekemisiin ja levittää epämääräisiä propagandaa väittämällä olevansa oikeassa.

      Uskonnon varjolla tehdään hirveitä julmuuksia. On seksuaalista hyväksikäyttöä, alistamista, vääristeltyä totuutta.
      Uskovaiset on kamalaa porukkaa.

    • Anonyymi

      Samaa sukupuolta olevien kanssa et sen takia ole seksiä harrastanut?

    • Anonyymi

      Taivaassa ei naaraita ole ollenkaan.
      -Jumala

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe