Voisko ottaa tuollaisen uuden nimikkeen käyttöön ?
poiuuyyytty
Emotionaalisen energian toiminta- ja käsittelyhäiriöt
13
68
Vastaukset
- Anonyymi
Mä voin alkaa tän uuden alan expertiksi,,,heh
poiuuyuyu- Anonyymi
Aion oman asiani ratkoa taiteellisesti.
Tietyt henkilöt tuottaa mulle emotionaalisia kärsimyksiä koska heillä ei ole sellasta tunteiden käsittelyn hienovaraisuutta kuten minulla, joten heidän karkeat emootionaaliset energiansa satuttaa minua. Mutta ne tärkeimmät heistä, otan sen kärsimyksen vastaan ja kärsin sen, sen kaunauden tähden jonka me näin saamme,,,,
poiuyyytyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aion oman asiani ratkoa taiteellisesti.
Tietyt henkilöt tuottaa mulle emotionaalisia kärsimyksiä koska heillä ei ole sellasta tunteiden käsittelyn hienovaraisuutta kuten minulla, joten heidän karkeat emootionaaliset energiansa satuttaa minua. Mutta ne tärkeimmät heistä, otan sen kärsimyksen vastaan ja kärsin sen, sen kaunauden tähden jonka me näin saamme,,,,
poiuyyytyyei kaunauden vaan KAUNEUDEN_
Niinkuin esim. herkkis minä ja minun ihana noita-akka äitini-.
popiuuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kaunauden vaan KAUNEUDEN_
Niinkuin esim. herkkis minä ja minun ihana noita-akka äitini-.
popiuuyyyEn huolisi äidikseni ketään muuta kuin kunnon noita-akan!
poiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huolisi äidikseni ketään muuta kuin kunnon noita-akan!
poiuyyyyAina välillä hän noituu minut mutta kyllä minä siitä sitten aina taas toivun,
Ehkä se kivun viilto sen rakkauden palon minun sydämeeni on sytyttänyt ja sen tuonpuoleisen kauneuden-.
poiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina välillä hän noituu minut mutta kyllä minä siitä sitten aina taas toivun,
Ehkä se kivun viilto sen rakkauden palon minun sydämeeni on sytyttänyt ja sen tuonpuoleisen kauneuden-.
poiuyyyja loppuun asti yhdessä vietämme....
popiuyuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja loppuun asti yhdessä vietämme....
popiuyuyyÄitikin on myöntänyt taideteosteni omaperäisyyden ja taiteellisuuden ja kanustanut pysyyn omalla tielläni.
poiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitikin on myöntänyt taideteosteni omaperäisyyden ja taiteellisuuden ja kanustanut pysyyn omalla tielläni.
poiuyyyKukaan ei usko äitini ja minun tarinaa.
Olkoon uskomati. Elämme sen oma salaisuutenamme.
poiuyyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei usko äitini ja minun tarinaa.
Olkoon uskomati. Elämme sen oma salaisuutenamme.
poiuyyyyEn mä enää kaikenmaailman hölisijöille puhuisikaan, vaan vain harvinaisille valituille.
poiuuyytty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä enää kaikenmaailman hölisijöille puhuisikaan, vaan vain harvinaisille valituille.
poiuuyyttyTurha mun on puhua ihmisille jotka ei edes koe semmosta taiteellisen tason elämää kuin minä...
ppiuyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha mun on puhua ihmisille jotka ei edes koe semmosta taiteellisen tason elämää kuin minä...
ppiuyyMä haluan omistaa elämäni taiteellisille henkisille kokemuksille, aina oon halunnut, lapsesta asti...
ppoiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan omistaa elämäni taiteellisille henkisille kokemuksille, aina oon halunnut, lapsesta asti...
ppoiuuuVaikuttaa nyky-yhteiskunnassamme harvinaiselle.
Mut näin.
popiuuu
- Anonyymi
Mä oon aina tiennyt sen että rakkaudelle ei mahda mitään edes kuolema
poiyyty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768