Näin miehen näkökulmasta, sopisi minulle oikein hyvin, jos uimahalleihin tulisi yhteiset suihkutilat ja pukuhuoneet. Voisi jopa lisätä uinti innostustani. 😁
0Äänestä
Anonyymi
Jahah. Onkohan väri nyt oikea? Valkoinen tosin sopii talvimaisemaamme, mutt sittenkin...
0Äänestä
Anonyymi
Niin, ettei nyt vain olisi syrjintää se valkoinen. Pitäisikö olla mustavalkoinen, tai peräti kirjava.🤔
0Äänestä
Anonyymi
Huomattavasti parempi kuin mitä nuo tähänastiset patsaat. Nuo vanhat ovat kuin jostakin huumoriohjelman rekvisiittaan kuuluvia.
0Äänestä
Anonyymi
Tässä linkissäon tuo Hymyhenkilön patsaan kuva. content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16434694174491288896706.jpg
0Äänestä
Anonyymi
Buah-hahahaaAAAaaa......
0Äänestä
Anonyymi
Nämä on niitä sairauksia, mitä on, ennenkuin loppu tulee tälle pelleilylle.
Vastaukset 11
Vanhimmat
Näin miehen näkökulmasta, sopisi minulle oikein hyvin, jos uimahalleihin tulisi yhteiset suihkutilat ja pukuhuoneet. Voisi jopa lisätä uinti innostustani. 😁
Jahah. Onkohan väri nyt oikea? Valkoinen tosin sopii talvimaisemaamme, mutt sittenkin...
Niin, ettei nyt vain olisi syrjintää se valkoinen. Pitäisikö olla mustavalkoinen, tai peräti kirjava.🤔
Huomattavasti parempi kuin mitä nuo tähänastiset patsaat. Nuo vanhat ovat kuin jostakin huumoriohjelman rekvisiittaan kuuluvia.
Tässä linkissäon tuo Hymyhenkilön patsaan kuva.
content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16434694174491288896706.jpg
Buah-hahahaaAAAaaa......
Nämä on niitä sairauksia, mitä on, ennenkuin loppu tulee tälle pelleilylle.
Albiinoneeleri.
Hymypoikapatsasta mä saanut en.
ei yllätä
tämän maailman ruhtinas perkele on pistänyt seuraajiensa päät sekaisin tuolla ihme sukupuolettomuudella
tyttö on tyttö ja poika on poika eikä se fakta muutu millään saatanallisella valhettelulla
amen
Sukupuoli ei liity asiaan mitenkään.