Hymypoika ja hymytyttöpatsas on saanut rinnalleen uuden hymyhenkilöpatsaan.
Tämä on tätä aikaa.Sukupuolineutraliutta. Mitä mieltä asiasta?
Hymyhenkilö
11
68
Vastaukset
- Anonyymi
Näin miehen näkökulmasta, sopisi minulle oikein hyvin, jos uimahalleihin tulisi yhteiset suihkutilat ja pukuhuoneet. Voisi jopa lisätä uinti innostustani. 😁
- Anonyymi
Jahah. Onkohan väri nyt oikea? Valkoinen tosin sopii talvimaisemaamme, mutt sittenkin...
- Anonyymi
Niin, ettei nyt vain olisi syrjintää se valkoinen. Pitäisikö olla mustavalkoinen, tai peräti kirjava.🤔
- Anonyymi
Huomattavasti parempi kuin mitä nuo tähänastiset patsaat. Nuo vanhat ovat kuin jostakin huumoriohjelman rekvisiittaan kuuluvia.
- Anonyymi
Tässä linkissäon tuo Hymyhenkilön patsaan kuva.
content://com.android.chrome.FileProvider/images/screenshot/16434694174491288896706.jpg - Anonyymi
Buah-hahahaaAAAaaa......
- Anonyymi
Nämä on niitä sairauksia, mitä on, ennenkuin loppu tulee tälle pelleilylle.
- Anonyymi
Albiinoneeleri.
- Anonyymi
Hymypoikapatsasta mä saanut en.
ei yllätä
tämän maailman ruhtinas perkele on pistänyt seuraajiensa päät sekaisin tuolla ihme sukupuolettomuudella
tyttö on tyttö ja poika on poika eikä se fakta muutu millään saatanallisella valhettelulla
amen- Anonyymi
Sukupuoli ei liity asiaan mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958726- 1743812
- 533309
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582621- 492227
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?292010- 481922
- 191803
- 601788