Koronatesteillä on salaa kerätty ihmisten perintöainesta geenipankkiin. Suomalaisten geenit on myyty jo ulkomaisille yhtiöille käyttöön. Sinunkin geeneilläsi tehdään tutkimusta. Tätä hyödynnetään ominaisuuksien ja ihmisten suunnittelussa, jotta ihmisistä saadaan hävitettyä ei-niin-mieluisia ominaisuuksia/sairauksia.
Ihmisten kloonaaminen ja erilaiset ihmiskokeet klooneilla, ohittavat ”ihmisiin pätevät lait, sillä klooneja ei luokitella ihmisiksi”. He kuitenkin käytännössä ovat ihmisiä.
Klooneja saatetaan yhdistellä keskenään eri lajien kanssa ja tehdä erilaisia geenimanipuloituja örkkejä.
Koronatestien todellinen tarkoitus
68
801
Vastaukset
- Anonyymi
Vai voisiko mitenkään olla, että sillä tutkitaan onko korona vai ei?
- Anonyymi
Aika epävarma testi siihen.
Olisihan se aivan asiallista että modernilla geeniteknologialla luotaisiin sekä terve että kaunis superihminen, jolla olisi tasaiset ja reikiintymättömät hampaat, ja täten valloittava hymy.
- Anonyymi
Sinun geeniperimällö ei sitten tee mitään, olet henkisesti sairas ja älyllisesti vajavainen.
Tämänhän me kaikki tiedämme, että ne tyhjät ämpärit kolisevat. Ettet vain olisi kateellinen, kun sinulla ei ole oikeasti maailmalle mitään annettavaa? Olet niin heikko, että toisten arvostelevat katseet ja asenteet saavat sinut kääntämään takkisi.
Minä voin olla sinun/teidän mielestä mitä vain, mutta kuten te tiedätte, asia ei ole niin yksinkertainen. Jo vanha sananlasku sanoo ”don’t judge a book by it’s cover”. Eli suomeksi ”älä tuomitse, jos et tunne”.- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Tämänhän me kaikki tiedämme, että ne tyhjät ämpärit kolisevat. Ettet vain olisi kateellinen, kun sinulla ei ole oikeasti maailmalle mitään annettavaa? Olet niin heikko, että toisten arvostelevat katseet ja asenteet saavat sinut kääntämään takkisi.
Minä voin olla sinun/teidän mielestä mitä vain, mutta kuten te tiedätte, asia ei ole niin yksinkertainen. Jo vanha sananlasku sanoo ”don’t judge a book by it’s cover”. Eli suomeksi ”älä tuomitse, jos et tunne”.Maailma oli monimutkainen kunnes se kohtasi miehen mikä osasi ajetella vain yksinkertaisesti. Kerro lisää mitä kaikkea Gates ja Soros ovat tehneet?
- Anonyymi
Minä voin olla sinun/teidän mielestä mitä vain, mutta kuten te tiedätte, asia ei ole niin yksinkertainen. Jo vanha sananlasku sanoo ”don’t judge a book by it’s cover”. Eli suomeksi ”älä tuomitse, jos et tunne”.En ole kateellinen älyllisesti vajavaisille tai henkisesti sairaille, kuten sinä todistetusti olet noita asioita.
Minä olen vahva koska en elä harhoissa tai fahtasiamaailmoissa kuten sinä, minulla on paljonkin annettavaa toisin kuin sinulla.
Onneksi todennäköisesti sinun geenisi eivät jatka olemassaoloa. Tiedätkö mistä tietää että ihminen on vahva? Siitä, että häntä ei kiinnosta mitä mieltä ne muut ovat. Hän osaa ajatella itse. Takkinsa kääntävät on ensinnäkin heikkoja, mutta myös epäluotettavia. Heidän funktionsa siis on?
Ja superihmisenä minä tiedän sen, että olette ottaneet steriloinnin kohdallani käyttöön, olikohan se sitten suolaliuosta/posliinia vai mitä lie paskaa ikinä keksittekään tehdä. Totuus on kuitenkin teille epämiellyttävä.
Luulette raukat tietävänne kaikesta kaiken, mutta näette vain jäävuoren huipun, joka riittää vakuuttamaan teidät kaikesta.Anonyymi kirjoitti:
En ole kateellinen älyllisesti vajavaisille tai henkisesti sairaille, kuten sinä todistetusti olet noita asioita.
Minä olen vahva koska en elä harhoissa tai fahtasiamaailmoissa kuten sinä, minulla on paljonkin annettavaa toisin kuin sinulla.
Onneksi todennäköisesti sinun geenisi eivät jatka olemassaoloa.Sinä et kestäisi paskan vertaa sitä, mitä minä olen nähnyt ja kestänyt. Sinä et tiedä vittujakaan missä mennään. Sen takia minut on valittu tähän tehtävään, koska sinusta ei olisi siihen.
- Anonyymi
Sinä et kestäisi paskan vertaa sitä, mitä minä olen nähnyt ja kestänyt. Sinä et tiedä vittujakaan missä mennään. Sen takia minut on valittu tähän tehtävään, koska sinusta ei olisi siihen.
Mihinkähän sinut on valittu? Sinulle muuten vittuiltiin yllä, jäikö huomaamatta?
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkähän sinut on valittu? Sinulle muuten vittuiltiin yllä, jäikö huomaamatta?
Kenellekään ei ole jäänyt epäselväksi sinun yksinkertaisuutesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli sinulle.
Maailma oli monimutkainen kunnes se kohtasi miehen mikä osasi ajetella vain yksinkertaisesti. Kerro lisää mitä kaikkea Gates ja Soros ovat tehneet? - Anonyymi
Sinä et kestäisi paskan vertaa sitä, mitä minä olen nähnyt ja kestänyt. Sinä et tiedä vittujakaan missä mennään. Sen takia minut on valittu tähän tehtävään, koska sinusta ei olisi siihen.
Veikkaan kyllä että olen elämässä kokenut paljon enemmänkin sinä vaikka olen alle 40 vuotta, sinä et kestäisi lähellekään samaa mitä minä olen.
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan kyllä että olen elämässä kokenut paljon enemmänkin sinä vaikka olen alle 40 vuotta, sinä et kestäisi lähellekään samaa mitä minä olen.
Mikä siinä sitten on ettet vaikuta yhtään vahvemmalta kuin minä olen, vaikka olet kokenut enemmän kuin minä? Minä en haukkuisi ketään henkisesti sairaaksi ja mieleltään vajaaksi, kuten sinä teet.
- Anonyymi
"Sen takia minut on valittu tähän tehtävään"
Kerro toki lisää mihin sut on valittu, ja kuka valitsi?Se on salassa pidettävä asia. Mutta älä sinä huoli, kyllä ne asiat vielä sinullekin kerrotaan, kunhan aika on oikea.
- Anonyymi
Se on salassa pidettävä asia. Mutta älä sinä huoli, kyllä ne asiat vielä sinullekin kerrotaan, kunhan aika on oikea.
Toki saamme tietää. Suomi24 salaliittoryhmässä 75% suorittaa suurta tehtävää.
Anonyymi kirjoitti:
Toki saamme tietää. Suomi24 salaliittoryhmässä 75% suorittaa suurta tehtävää.
Ei meitä valittuja nyt niin hirveän monta ole.
Mutta sen verran kuitenkin, että tehtävä tulee suoritetuksi.
- Anonyymi
Tunnetko kaikki valitut? Mistä valitun tunnistaa? Ilmeisesti ei ole salainen asia, kun sinäkin kerrot sellainen olevasi.
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko kaikki valitut? Mistä valitun tunnistaa? Ilmeisesti ei ole salainen asia, kun sinäkin kerrot sellainen olevasi.
Se jujuhan on juuri siinä, että meitä on mahdotonta tunnistaa.
- Anonyymi
Minulla on ainakin suuri tehtävä. Oikea jytky!
Kaikilla meillä on tehtävä, mutta osa ei ymmärrä olla puuttumatta asioihin, joista ei ymmärrä mitään.
- Anonyymi
Kaikilla meillä on tehtävä, mutta osa ei ymmärrä olla puuttumatta asioihin, joista ei ymmärrä mitään.
Menes nyt tekemään sitä tehtävää.
- Anonyymi
Teen sitä koko ajan.
Sinulla ei ole mitään tehtävää tai tarkoitusta, olet yhteiskunnalle pelkkä taakka ja elätti josta ei ole ikinä työelämään.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole mitään tehtävää tai tarkoitusta, olet yhteiskunnalle pelkkä taakka ja elätti josta ei ole ikinä työelämään.
Ai sinäkö siitä päätät? Luulin, että Jumala päättää asiasta. Minun aikani ei ole vieläkään tullut, vaikka mahdollisuuksia siihen on ollut, koska minulla on joku tarkoitus. Yhteiskunnan ei auta kuin kestää, kunnes aikani, jonka Jumala on minulle asettunut tulee täyteen.
Ai sinäkö siitä päätät? Luulin, että Jumala päättää asiasta. Minun aikani ei ole vieläkään tullut, vaikka mahdollisuuksia siihen on ollut, koska minulla on joku tarkoitus. Yhteiskunnan ei auta kuin kestää, kunnes aikani, jonka Jumala on minulle asettunut tulee täyteen.
Ja kuten olet varmaan huomannut, niin minun tehtävänäni ei ole toimia mutterina koneistossa eli tavallisena työntekijänä. Minulle on annettu suurempi tehtävä, joka odottaa vielä täyttymistään, ettekä te voi sille mitään. Minun ympärilläni on joukko ihmisiä ja Jumalan enkeleitä, jotta te pahantahtoiset ette pääse vaikuttamaan siihen. Jumala on aina askeleen edellä, tiedättehän?
Ja kuten olet varmaan huomannut, niin minun tehtävänäni ei ole toimia mutterina koneistossa eli tavallisena työntekijänä. Minulle on annettu suurempi tehtävä, joka odottaa vielä täyttymistään, ettekä te voi sille mitään. Minun ympärilläni on joukko ihmisiä ja Jumalan enkeleitä, jotta te pahantahtoiset ette pääse vaikuttamaan siihen. Jumala on aina askeleen edellä, tiedättehän?
Jos Raamattu on yhtään tuttu (en tarkoita nyt saatananpalvojan raamattua, enkä mustaa raamattua), vaan ihan Vanhaa testamenttia, niin pitäisi olla aika selvää miten tässä pahan ja hyvän välisessä sodassa lopulta käy. Jumala on käsikirjoittanut tämän ennalta, joten huonompi juttu, jos olet väärällä puolella.
Jos Raamattu on yhtään tuttu (en tarkoita nyt saatananpalvojan raamattua, enkä mustaa raamattua), vaan ihan Vanhaa testamenttia, niin pitäisi olla aika selvää miten tässä pahan ja hyvän välisessä sodassa lopulta käy. Jumala on käsikirjoittanut tämän ennalta, joten huonompi juttu, jos olet väärällä puolella.
Ja erittäin huono juttu, jos olet sotkenut näppisi estääksesi Jumalan suunnitelman toteutumista.
- Anonyymi
Tuota sairautta sanotaan narsismiksi, ihminen luulee olevansa jotain erityistä ja toisten yläpuolella.....
Miksi tuollainen tehtäisiin juuri koronatesteillä kun kaikilta on otettu ja otetaan verikokeita melkeinpä vuosittain jo lapsuudesta lähtien?
Vai väitätkö ettei sinulta ole koskaan otettu verikoetta?- Anonyymi
Hyvä pointi, no jos nyt kaivetaan salaliittoa tässä: Oliskohan niin että dna näyteet on viimeaikoina tulleet tärkeiksi, ja osahan ei ole käynyt verikokeissa aikoihin.
No koti testit.. mitäs niille pitäisi käytön jälkeen tehdä.. ilmeisesti sekajäteseen josta ne joku tieten nappaa, on nätisti dna putelissa.
No tuskimpa kuitenkaan. Sen takia että näin voidaan kiertää Suomen lakia pandemian aikaisella poikkeuslailla.
Toinen syy on se, että verikokeet on kalliimpia , huonommin säilyviä ja niihin liittyvät lakipykälät on mutkikkaampia.
Kolmas syy on se, että kun halutaan kerätä DNA-ainesta nopeasti ja runsaasti kerralla, niin tämä tikutus on siihen paras vaihtoehto. Näitä näytteitä ei luokitella kudokseksi yms, joten niiden lähettäminen on helppoa ulkomaille.
Neljäs syy on se, että kukaan ei osaa epäillä että Suomen lintukodossa myytäisiin oma kansa ulkomaisille yrityksille. Onhan meillä vahva perustuslaki. ;)Anonyymi kirjoitti:
Hyvä pointi, no jos nyt kaivetaan salaliittoa tässä: Oliskohan niin että dna näyteet on viimeaikoina tulleet tärkeiksi, ja osahan ei ole käynyt verikokeissa aikoihin.
No koti testit.. mitäs niille pitäisi käytön jälkeen tehdä.. ilmeisesti sekajäteseen josta ne joku tieten nappaa, on nätisti dna putelissa.
No tuskimpa kuitenkaan.Kotitestit on kotitestejä. En ole perehtynyt niihin, mutta suurin osa niistä taitaa olla kertakäyttöisiä, eikä niitä edes lähetetä mihinkään. Tulos saadaan heti. Sitten vain roskiin.
- Anonyymi
Kotitestit on kotitestejä. En ole perehtynyt niihin, mutta suurin osa niistä taitaa olla kertakäyttöisiä, eikä niitä edes lähetetä mihinkään. Tulos saadaan heti. Sitten vain roskiin.
Sinähän herkkäuskoinen olet, varmaan laitat kirjepostin jossa on tietoja sinusta myös roskiin silpumatta.
No enivei koska salaliitto palsta jos vertaat koti dnatestiä ja koronatestiä ne on samantyyppisiä siihen tikkuun ja puteliin tulee dnanäyteesi jonka laitat jostain syystä minigrip näytepussiin ennen roskiin vientiä.
No kaukaa haettua ja tuskin tapahtuu, mutta jos haluaa lavastaa jonkun... Anonyymi kirjoitti:
Sinähän herkkäuskoinen olet, varmaan laitat kirjepostin jossa on tietoja sinusta myös roskiin silpumatta.
No enivei koska salaliitto palsta jos vertaat koti dnatestiä ja koronatestiä ne on samantyyppisiä siihen tikkuun ja puteliin tulee dnanäyteesi jonka laitat jostain syystä minigrip näytepussiin ennen roskiin vientiä.
No kaukaa haettua ja tuskin tapahtuu, mutta jos haluaa lavastaa jonkun...Hyvä idea! Nyt joukolla penkomaan roskia ja kaivelemaan papereita. Ei tää maailman pahuus tule ainakaan mihinkään loppumaan tästä maailmasta. Käykää kimppuun hyeenat!
Anonyymi kirjoitti:
No tuskimpa kuitenkaan.Juu, näinpä. Onneksi ei ole tarvinnut testejä kotiin ostaa, enkä tule koskaan niitä ostamaankaan. Paha kyllä keinot keksii, sitä en epäile yhtään.
- Anonyymi
Harhaisen maailma on erilainen.
Vai että ihan "valittu".
Valittu kylähulluksi? Ei kai siihen pestiin kukaan teitä valitse.- Anonyymi
Kai sekin on parempi kuin olla anonyymi.
Sinäkin olen anonyymi, se että olet antanut anonyymille "nimen" ei tarkoita että olisit yhtään aiempaa tunnetumpi.
Noin tekniselta kannalta, meistä ei edelleen kukaan tiedä kuka sinä olet, mistä sinä kirjoitat, ja oletko edes yksi vai useampi kirjoittaja joka jakaa nimimerkin.
Uskomme että olet yksi ja sama kirjoittaja, mutta mitään konkreettista taetta tästä meillä ei tietenkään ole.
Jotenka mitenkä se eroaa siitä kirjoittaako joku "kirjautuneena" vai ei? Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin olen anonyymi, se että olet antanut anonyymille "nimen" ei tarkoita että olisit yhtään aiempaa tunnetumpi.
Noin tekniselta kannalta, meistä ei edelleen kukaan tiedä kuka sinä olet, mistä sinä kirjoitat, ja oletko edes yksi vai useampi kirjoittaja joka jakaa nimimerkin.
Uskomme että olet yksi ja sama kirjoittaja, mutta mitään konkreettista taetta tästä meillä ei tietenkään ole.
Jotenka mitenkä se eroaa siitä kirjoittaako joku "kirjautuneena" vai ei?Teknisesti sinut erottaisi muista anonyymeistä, jos sinulla olisi rekisteröity nimimerkki.
- Anonyymi
Teknisesti sinut erottaisi muista anonyymeistä, jos sinulla olisi rekisteröity nimimerkki.
Mutta se että on rekisteröity nimimerkki ei takaa että kirjoittajia sen takana on vain yksi.
Postimerkkikokoelmat joissa on kokonaisia kirjeitä postimerkkeineen olisivat oikea aarreaitta geentutkijalle. Ennen kun oli vain niitä nuoltavia postimerkkejä. Nuollessa liimaan on takertunut soluja nuolijasta. Eli siis myös DNA:sta.
https://www.theatlantic.com/science/archive/2019/03/dna-tests-for-envelopes-have-a-price/583636/Paha osaa laittaa kapuloita rattaisiin, eikä sota hyvän ja pahan välillä ole helppo, mutta tulee päättymään hyvän voittoon eli Jumalan eduksi. Tämä on käsikirjoitettu ennalta.
Onhan meitä Jumalan puolella olleita leimattu hulluiksi, teurastettu julmasti, lavastettu syylliseksi kuten Jeesus Kristus aikoinaan, mutta täällä me silti edelleen ollaan.Perhosvaikutus kirjoitti:
Paha osaa laittaa kapuloita rattaisiin, eikä sota hyvän ja pahan välillä ole helppo, mutta tulee päättymään hyvän voittoon eli Jumalan eduksi. Tämä on käsikirjoitettu ennalta.
Onhan meitä Jumalan puolella olleita leimattu hulluiksi, teurastettu julmasti, lavastettu syylliseksi kuten Jeesus Kristus aikoinaan, mutta täällä me silti edelleen ollaan.Tiedätkös, että Joulupukki Korvatunturilla myy kaikki saamansa kirjekuoret pahalle lääketeollisuudelle?
Häh häh hää!kekek-kekek kirjoitti:
Tiedätkös, että Joulupukki Korvatunturilla myy kaikki saamansa kirjekuoret pahalle lääketeollisuudelle?
Häh häh hää!Eipä kyllä yllätä minua yhtään.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Tiedätkös, että Joulupukki Korvatunturilla myy kaikki saamansa kirjekuoret pahalle lääketeollisuudelle?
Häh häh hää!Katos kekek-kekek veti uskottavan salaliittoteorian.
Mutta kallista lystiä tuo. - Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Häh häh hää!Nyt taisin päästä jyvälle mitä tarkoitit.
Tässä on sinulle kiitokseksi pala taivasta:
https://youtu.be/Rl6fyhZ0G5E Anonyymi kirjoitti:
Nyt taisin päästä jyvälle mitä tarkoitit.
Tässä on sinulle kiitokseksi pala taivasta:
https://youtu.be/Rl6fyhZ0G5EJa tämä viesti oli siis minulta.
- Anonyymi
Hauska katsoa mistä päin ihmiset kirjoittaa : kaksi ainakin ihan Helsingin alueelta, yksi lapista, varkaudesta yksi samoin Kuopiosta yksi.
Nähtävästi kaksi käyttää Tor-selainta.- Anonyymi
Onko sinulla joku fetissi?
- Anonyymi
Kerro mulle mistä mä kirjoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mulle mistä mä kirjoitan.
Iisalmesta
- Anonyymi
Aloittaja puhuu klooneista ja näköjään tietää mistä puhuu. Se ei ole uusi asia tällä planeetalla ja sitä tapahtuu edelleen. Voin vain sanoa, että kaikki ihmiset eivät ole ihan sitä, miltä näyttää. Kaikki tulee ilmi, kun sen aika koittaa.
- Anonyymi
Odotellaanko sitä "kun sen aika koittaa" samalla tapaa kuin NIBIRUA?
Kumpi tulee ensin, NIBIRU, Jeesus vai tuo aika?
Tajuatko että kun heittää "kun sen aika koittaa" niin sen ajan ei tarvitse koskaan tuota lukevien elinaikana toteutua, koska "ei vaan ollut aina vielä". Tuo on maailman paras tekosyy miksei joku harhaisen keksimä asia koskaan toteudu. Anonyymi kirjoitti:
Odotellaanko sitä "kun sen aika koittaa" samalla tapaa kuin NIBIRUA?
Kumpi tulee ensin, NIBIRU, Jeesus vai tuo aika?
Tajuatko että kun heittää "kun sen aika koittaa" niin sen ajan ei tarvitse koskaan tuota lukevien elinaikana toteutua, koska "ei vaan ollut aina vielä". Tuo on maailman paras tekosyy miksei joku harhaisen keksimä asia koskaan toteudu.Kyllähän se aika koittaa, ymmärrän kyllä että sinä tarvitset todisteita vain, mutta samalla kun sille tielle lähtee niin menettää palan sielua. Tiedäthän hyvän ja pahan tiedon puun, kun Eeva ja Aatami haukkasi palan kiellettyä hedelmää. Se houkutus, johon saatana heidät houkutteli ns.lankeaminen.
Sinulle laitan saman kuin Kekke-papalle
https://youtu.be/Rl6fyhZ0G5E- Anonyymi
Aloittaja ei juuri tiedä mistään mitään, on todistetusti hullu.
- Anonyymi
Kyllähän se aika koittaa, ymmärrän kyllä että sinä tarvitset todisteita vain, mutta samalla kun sille tielle lähtee niin menettää palan sielua. Tiedäthän hyvän ja pahan tiedon puun, kun Eeva ja Aatami haukkasi palan kiellettyä hedelmää. Se houkutus, johon saatana heidät houkutteli ns.lankeaminen.
Sinulle laitan saman kuin Kekke-papalle
https://youtu.be/Rl6fyhZ0G5EEli jos sinä sitten sen tiedät niin menit Perkele lankeamaan.
Kiitos että varoitin, minä en aio. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos sinä sitten sen tiedät niin menit Perkele lankeamaan.
Kiitos että varoitin, minä en aio.Varoitit... Kiitos että varoitiT.
Anonyymi kirjoitti:
Varoitit... Kiitos että varoitiT.
Eipä mitään, ole hyvä vain. En ole itseassa varma lankesinko vai mitä actuaalista hittoa, mutta sen tiedän että voin ainakin tehdä parhaani että tieto leviää.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei juuri tiedä mistään mitään, on todistetusti hullu.
Onhan tuo jo kunniamaininta, eikö? Kuka sinä olet? Olet yksi haukkuva anonyymi muiden joukossa. Sinua ei voi edes nimitellä hulluksi, neroksi, vajaaksi eikä miksikään muuksikaan, kun et edes erotu muista anonyymeistä millään muotoa.
- Anonyymi
Kloonattu ihminen on edelleenkin tieteistarinaa.
- Anonyymi
Missä ja koska on kloonattu ihminen? Pelkkää tieteistarinaa.
- Anonyymi
Se, että sinä et tiedä sitä ei tarkoita sitä, että se ei voi olla totta. Jos maailma saisi tänään tietää kaikki salaisuudet, niin mitä arvelet tapahtuvan? Jo pienen pieni murto-osa saa kansat sekoamaan. Pakko myös mainita, että "tieto lisää tuskaa" pitää paikkansa ja sen asian kanssa on oltava täysin balanssissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että sinä et tiedä sitä ei tarkoita sitä, että se ei voi olla totta. Jos maailma saisi tänään tietää kaikki salaisuudet, niin mitä arvelet tapahtuvan? Jo pienen pieni murto-osa saa kansat sekoamaan. Pakko myös mainita, että "tieto lisää tuskaa" pitää paikkansa ja sen asian kanssa on oltava täysin balanssissa.
Höpöhöpö!
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Ne, jotka eivät tiedä, ei heidän pidäkkään tietää joten turha väitellä asiasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436