Turvamies protituutiossa.

Anonyymi

Miten voisin laillisesti järjestää tuon turvallisuusasian prostituoituna ? Olen suunnitellut aloittamista seksipalveluiden myymisellä. Alan toimijoilta kuitenkin saa sellaista palautetta, että asiakkaissa on kaikensorttisia pervoja.

26

706

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa olen ajatellut. Turvalliseksi tämäkin ala tulisi saada.

    • Anonyymi

      Niinpä, tuollaista turvamiestä voitaisi syyttää parituksesta ja se on rikos. Aiheeliinen kysymys.

    • Anonyymi

      Suomessa tuon asian järjestäminen on hankalaa. Muualla maailmalla noita kaapinkokoisia turvamiehiä kyllä käytetään laillisesti.

    • Anonyymi

      Ei turvamiehen palkkaamisessa ole mitään laitonta, kuten ei seksin myynnissäkään. Kunhan maksaa veronsa.

      Kuinka turvamiestä muka voisi syyttää parituksesta, jos hän ei ole millään tavalla tekemisissä seksin myynnin ja markkinoinnin kanssa, vaan vastaa ainoastaan turvallisuudesta? Turvamiehet ovat usein itsenäisiä yrittäjiä, eli kyse on siitä että yrittäjä (sinä) ostat palvelun toiselta yrittäjältä (turvamies). Ei mitään laitonta, juridisesti sama asia, jos seksipalveluiden myyjä palkkaa putkimiehen tai remonttireiskan.

      • Anonyymi

        Oikea ammattitaitoinen turvamies, jolla on oma yritys tai joka työskentelee jossain turva-alan firmassa ja hommat on kaikin puolin laillisia on ihan vitun kallis. Helposti satasia per tunti. Halvalla saa jonkun ison ja ruman tatuoidun Paksuniska-Kaken, joka varmaan toimis pelotteena osalle rähisijöistä, mutta jolla joku krav maga -kurssin käynyt 60-kilonen riisitikku pyyhkii lattiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea ammattitaitoinen turvamies, jolla on oma yritys tai joka työskentelee jossain turva-alan firmassa ja hommat on kaikin puolin laillisia on ihan vitun kallis. Helposti satasia per tunti. Halvalla saa jonkun ison ja ruman tatuoidun Paksuniska-Kaken, joka varmaan toimis pelotteena osalle rähisijöistä, mutta jolla joku krav maga -kurssin käynyt 60-kilonen riisitikku pyyhkii lattiaa.

        Ei noilla ilotytön ansioilla palkata turvamiestä minkään firman kautta, aviomies, avomies tai poikaystävä ehkä voisi tulla kysymykseen. Ja siinä on sitten tuo parittamisesta syytteeseen joutuminen. Tietenkin pitkälle näyttökysymys oikeudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noilla ilotytön ansioilla palkata turvamiestä minkään firman kautta, aviomies, avomies tai poikaystävä ehkä voisi tulla kysymykseen. Ja siinä on sitten tuo parittamisesta syytteeseen joutuminen. Tietenkin pitkälle näyttökysymys oikeudessa.

        Ajattelin juuri samaa. Tuossa poikaystävä jutussa on kyllä omat koukeronsa. Selitä nyt poliisille, että en mä tiennyt tuon naisen touhuista mitään, mutta menin auttamaan, kun hän huusi apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noilla ilotytön ansioilla palkata turvamiestä minkään firman kautta, aviomies, avomies tai poikaystävä ehkä voisi tulla kysymykseen. Ja siinä on sitten tuo parittamisesta syytteeseen joutuminen. Tietenkin pitkälle näyttökysymys oikeudessa.

        No, ilotyttö voi itse käydä sen krav maga -koulutuksen. Oikealla tekniikalla isokin karju lentää komeassa kaaressa. Kuka tahansa voi osallistua kurssille. Ei ole pakko olla turvallisuusalan hommissa, mutta useimmat kouluttajat eivät hyväksy kurssille, jos on rikosrekisteriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ilotyttö voi itse käydä sen krav maga -koulutuksen. Oikealla tekniikalla isokin karju lentää komeassa kaaressa. Kuka tahansa voi osallistua kurssille. Ei ole pakko olla turvallisuusalan hommissa, mutta useimmat kouluttajat eivät hyväksy kurssille, jos on rikosrekisteriä.

        Periaatteessa juu, mutta vaatii kyllä aika paljon treeniä että osaa toimia tilanteessa eikä lamaannu. Oon myös kuullut, että tavis saa noiden taitojen käytöstä helposti kovat syytteet, toi krav maga ei ole mitään judotyylistä kilpaurheilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin juuri samaa. Tuossa poikaystävä jutussa on kyllä omat koukeronsa. Selitä nyt poliisille, että en mä tiennyt tuon naisen touhuista mitään, mutta menin auttamaan, kun hän huusi apua.

        Poikaystävä ei voi toimia laillisesti turvamiehenä ilman vartijakorttia. Lisäksi tarvitaan elinkeinolupa, jos saa rahallista korvausta yksityisenä turvamiehenä olemisesta.


    • Anonyymi

      Laillisesti ei mitenkään huoran tienesteillä. 🙁

      • Anonyymi

        Totta. Yksityinen turvallisuusalan toiminta (mm. henkilön suojelu) on lisäksi nykyisin luvanvaraista ammatinharjoittamista. Jos palkkaa turvamieheksi jonkun muun kuin sellaisen henkilön tai firman, jolla on poliisin myöntämä alan elinkeinolupa, voi tulla lain kanssa muitakin ongelmia kuin paritussyyte, jos pataan ottanut turska heittäytyy hankalaksi. Lista luvallisista toimijoista löytyy poliisin sivuilta.


      • Anonyymi

        Eli turvallinen bordelli olisi paras vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli turvallinen bordelli olisi paras vaihtoehto.

        Ainakin kustannukset jakautuisivat useamman prostituoidun kesken, jolloin ilotalolla olisi varaa palkata vartija.


    • Anonyymi

      Vaimoni toimi prostituoituna Hollannissa. Omistimme esikaupunkialueella omakotitalon. Minulla oli toimisto samassa talossa, josta käsin pystyin seuraamaan halutessani peilin läpi, että asiakas ei aiheuttanut vaaratilanteita. Kymmenen vuoden aikana oli kolme tai neljä tuollaista tapausta. Nekin olivat venäläisiä turisteja. Humalaisille ja huumeidenkäyttäjille oli jo ovella tiukka ei. Mutta toki, tuossa maassa oli ilotyttöihin totuttu ja osattiin myös käyttäytyä.

      • Anonyymi

        Hollannissa lainsäädäntö ja kulttuuri ovat suopeampia kuin Suomessa.


      • Anonyymi

        Oli varmaan miellyttävä tehtävä sulle, katsella, kun muija panee vierasta, hyi hitto :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli varmaan miellyttävä tehtävä sulle, katsella, kun muija panee vierasta, hyi hitto :)

        Siinä isäntä sai kymmenen vuoden aikana kattella jos jokinlaista kyrpää uppoamassa naiseensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli varmaan miellyttävä tehtävä sulle, katsella, kun muija panee vierasta, hyi hitto :)

        No kyllä oli. Pitkää, ohutta, paksua, käyrää esinahalla ja joskus ilman. Nuorta ja vanhaa. Vakiasiakasta ja ekakertalaista.


    • Anonyymi

      Vanhat savottamiehet ovat yleensä riskiä porukkaa. Tältä foorumilta näkyy löytyvän tusinoittain.

    • Anonyymi

      Kimppa kokemuksissa mieheni aina mukana. On ollut toimiva juttu.
      Eniin hetken vaivaantunut olotilan, eteenkin nuorilla miehillä.
      Eivät uskalla koskea minuun kun oma mies lähellä.
      Mutta kun pikkuhousut pois ,kukaan ei näe muuta kun minun alastomana vartalon.

      • Anonyymi

        Meillä on kavereiden kanssa tuollainen yhteinen hoito. Ei maksullinen ja kyllä tuon rouvan mies oli paikalla vartioimassa, että käyttäydyttiin "somasti".


    • Anonyymi

      Asiakkaan pitää olla aina selvinpäin muistakaa se naiset. Rahat maksetaan etukäteen. Tutustutte ensin asiakkaaseen sähköpostilla. Pyytäkää kuvaa varmuuden vuoksi jos jotain vaikka sattuu ja selittäkää miehille että turvallisuus on ykkösasia. Kumin käyttö on myös ykkösasia. Olen myynyt seksiä joskus niin voin antaa vinkkejä.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti ainoa tapa hoitaa asia laillisesti on se, että turvamiehenä toimiva on sattumoisin lähistöllä tekemässä jotakin aivan muuta työtä josta sitten saa palkkansa (alivuokralainen tai naapuri etätyössä?). Turvamiehen hälyyttäminen paikalle pitää ainakin näennäisesti tapahtua tavalla, joka ei mahdollisen viranomaistilanteen tapahtuessa näytä ennalta sovitulta.

      Suomessa moraali - lainsäädännön avulla yritetään tehdä seksin myyminen mahdollisimman hankalaksi turvattomaksi seksin myyjän kannalta katsottuna. Seksin myynti on meillä nimellisesti laillista mutta ei säädeltyä.

      • Anonyymi

        Tuolla logiikalla huoran palkkaama remonttireiska tai siivoojakin saisi paritussyytteen...


    • Anonyymi

      Tein alalla töitä 6 vuotta enkä tarvinnut turvamiestä. Tienasin 50 000 vuodessa. Pari sääntöä on että ei ota humalaisia asiakkaita, kumia vaadi aina. Tutustu aina ennen eli tapaaminen julkisella paikalla kuten hotellissa tai jossain kahvilassa niin näet ettei mies oli esimerkiksi kännissä.

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe