Amerikan profeetat ennustivat että Trump voittaa toisen kauden

Anonyymi

Ennen kuin v. 2020 äänestyksen äänet oli laskettu, Amerikassa sadat eri evankelisten ja karismaattisten liikkeiden uskonnolliset johtohahmot kokeilivat onneaan profetoinnissa. Mutta kävi josephsmithit kuten sille entiselle Mormonien perustajalle. Kun tulevaisuuden tietäminen on eri asia kuin sen arvaaminen (jälkimmäisessä tapauksessa profetia voi välillä tulla toteen, mutta usein ei).

Ihmiset kun kuitenkin syö mitä vain. Sanoitte siis olevanne Profeetta? Ja sanotte uskovanne Jeesukseen? No, minähän tietysti uskon teihin automaattisesti. Jaa että haluatte naida vaimoani? Nyt hetikö vai käviskö ensi viikolla kun olen matkoilla?

5

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Antikristuksen naama voisi muistuttaa hänen ulkoisia piirteitään, vaikka onhan niitä ehdokkaita ehkä muitakin?

      • Anonyymi

        Oli mutta Amerikassa on vain kaksi puoluetta ja vaalien loppusuoraa lähestyessä monet ehdokkaista jäivät pois kisasta. Joten jotain kuukautta ennen siellä ei ollut jäljellä kuin Republikanien Trump ja Demokraattien Biden.

        (Amerikassa on muitakin puolueita mutta tiedotusvälineet ovat historiallisesti antaneet niille hyvin hyvin vähän "palstatilaa". Joten monet Amerikkalaisista eivät edes tiedä niistä.)


    • Anonyymi

      Amerikassa monet hyvin uskonnolliset ihmiset, kuten Mormonit, tukivat Trumppia. Yksi syy tähän on että hänen nähtiin edustavan uskonnollisia ja konservatiivisia ("vanhoillisia") arvoja. Kun taas Democrats edustavat liberaaleja arvoja kuten esim. avioliiton mahdollistamista homoille.

    • Anonyymi

      Ihan hyvin voisin itse kaikille myydä profetioita ja jumalan siunausta. Kunhan vaan maksatte mulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe