Ennen kuin v. 2020 äänestyksen äänet oli laskettu, Amerikassa sadat eri evankelisten ja karismaattisten liikkeiden uskonnolliset johtohahmot kokeilivat onneaan profetoinnissa. Mutta kävi josephsmithit kuten sille entiselle Mormonien perustajalle. Kun tulevaisuuden tietäminen on eri asia kuin sen arvaaminen (jälkimmäisessä tapauksessa profetia voi välillä tulla toteen, mutta usein ei).
Ihmiset kun kuitenkin syö mitä vain. Sanoitte siis olevanne Profeetta? Ja sanotte uskovanne Jeesukseen? No, minähän tietysti uskon teihin automaattisesti. Jaa että haluatte naida vaimoani? Nyt hetikö vai käviskö ensi viikolla kun olen matkoilla?
Amerikan profeetat ennustivat että Trump voittaa toisen kauden
5
196
Vastaukset
- Anonyymi
Noista Ameerikan profeetoista, ja siitä vihapostista mitä he saivat kun tuli ilmi että olivat puhuneet omiaan ja väittäneet sitä profetiaksi, kertoo Newsweek
For Christian Prophets Who Predicted Donald Trump's Reinstatement in 2021, No Apologies
https://www.newsweek.com/christian-prophets-who-predicted-donald-trumps-reinstatement-2021-no-apologies-1665157 - Anonyymi
Antikristuksen naama voisi muistuttaa hänen ulkoisia piirteitään, vaikka onhan niitä ehdokkaita ehkä muitakin?
- Anonyymi
Oli mutta Amerikassa on vain kaksi puoluetta ja vaalien loppusuoraa lähestyessä monet ehdokkaista jäivät pois kisasta. Joten jotain kuukautta ennen siellä ei ollut jäljellä kuin Republikanien Trump ja Demokraattien Biden.
(Amerikassa on muitakin puolueita mutta tiedotusvälineet ovat historiallisesti antaneet niille hyvin hyvin vähän "palstatilaa". Joten monet Amerikkalaisista eivät edes tiedä niistä.)
- Anonyymi
Amerikassa monet hyvin uskonnolliset ihmiset, kuten Mormonit, tukivat Trumppia. Yksi syy tähän on että hänen nähtiin edustavan uskonnollisia ja konservatiivisia ("vanhoillisia") arvoja. Kun taas Democrats edustavat liberaaleja arvoja kuten esim. avioliiton mahdollistamista homoille.
- Anonyymi
Ihan hyvin voisin itse kaikille myydä profetioita ja jumalan siunausta. Kunhan vaan maksatte mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728