Miksi valtamedia on kuolema hiljainen tästä:

Anonyymi

17

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä itsekään.... Katoin tuota ja kyseessä suuri happening. Heidän pm kiusasi omiaan kaksi pitkää vuotta... Nyt näyttää että "enough is enough"

    • Anonyymi

      Pm pakeni Ottawasta.

    • Anonyymi

      Truck Fudeau!

    • Liekköhän eliitin masinoima että saadaan kaaosta ja sen jälkeen uutta normaalia hyvänä myytyä apinoille 😉
      Vai että kansalaisten annettaisiin hyppiä nokille😂
      Kyllä ne ampuisi tai usuttaisi kansalaiset toistensa kimppuun jos haittaisi suunnitelmien toteutumista kuten jo tavallaan tapahtuukin 😇
      Pelatkaa mukana vain jos kiinnostaa , on osa sekin 😈
      Ei kiinnosta teidän draamat . Heitän luurilla ja koneella vesilintua niin loppuu tämän "emmerdalen" kuvioiden seuraaminen 😂

    • Anonyymi

      Kova meininki. Miksi heidän pääministeri pakeni????

      • Anonyymi

        Miten niin pakeni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin pakeni?

        Kuulema paennut. 2 pitkää vuotta kiusasi kansalaisiaan. Nyt on kusessa. Sai mitä tilasi. Toivon Marinille pitkiä oikeudenkäyntejä. Ja Krista Kiurulle


    • Anonyymi

      Onko tosi että saivat masinoitua 50 000 rekkakuskia. Ajattelin aluksi että tuo on jokin pikkujuttu mutta näyttää että suuria asioita alkanut tapahtua.

      Suomeenkin tulossa 4.2. Mielenosoitus. Sitä ei pysäytä enää junaa kun tavallinen kansa alkaa herätä

    • Anonyymi

      Moni on jo heräämässä unestaan. Mun siskon 2 tyttöä lopetti just koulunsa kun vaativat natsipassia.

      • Anonyymi

        Miksi valehtelet?
        Esim:
        Helsingin kaupunki edellytti koronapassia koulujen järjestämissä tilaisuuksissa. Koronapassia edellytettiin huoltajilta ja yli 16-vuotiailta osallistujilta ei oppilailta.

        Opiskelijoilta ja koululaisilta ei ole vaadittu koronapassia missään vaiheessa oppilaitoksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?
        Esim:
        Helsingin kaupunki edellytti koronapassia koulujen järjestämissä tilaisuuksissa. Koronapassia edellytettiin huoltajilta ja yli 16-vuotiailta osallistujilta ei oppilailta.

        Opiskelijoilta ja koululaisilta ei ole vaadittu koronapassia missään vaiheessa oppilaitoksissa.

        En muuten valehtele: toinen noista lopetti Oulussa työharjoittelun kesken, opiskeli suuhygienistiksi tai hammasl. Ja toinen lopetti Nivalan amiksessa. Ensinmainittu lopetti työharjoittelunsa ja miettii jatkoaan ja toinen 16 vuotias lopetti kokonaan koulunsa. En kysellyt puhelimessa isältänsä tarkempia tietoja, mutta syyt oli koronapassin tai ylipäätään rokotteiden vaatimus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuten valehtele: toinen noista lopetti Oulussa työharjoittelun kesken, opiskeli suuhygienistiksi tai hammasl. Ja toinen lopetti Nivalan amiksessa. Ensinmainittu lopetti työharjoittelunsa ja miettii jatkoaan ja toinen 16 vuotias lopetti kokonaan koulunsa. En kysellyt puhelimessa isältänsä tarkempia tietoja, mutta syyt oli koronapassin tai ylipäätään rokotteiden vaatimus

        Piikkipassin vaatimisessa on rikottu perustuslakia.

        Valitusta menemään, se ei ehkä tuota vielä mitään, mutta kohta tuottaa.
        Tällaiset vaatimiset pitää saada näkyviksi.

        Toinen on kieltäytyminen, ei käytä palvelua jossa vaaditaan passia.

        Kovaa peliä, mutta niin on ihmisten murkyttäminen pakkopiikeilläkin.

        Ei ole mitään lieventävää muttaa - jolla menee ottamaan piikin, kun ”viaton, oppilautos, työnantaja vaatii sitä”.

        Ollaan ihan kohta tilanteessa, jossa tunnustetaan piikitysten haitat.
        Ei, kaikkiin ei ole piikitetty mitä todennäköisemmin samaa.
        Kaikki rokotteet pitää asettaa uudelleen käsittelyyn.

        esim. Polio- oireet ovat myös myrkytysoireita (ddt),
        flunssan oireet ovat myös myrkytysoireita.

        Polio diganosointiin ulkoisilla merkeillä. Poliopiikin historia on todella synkkä.
        Valheista ei tule totta toistelemalla niitä.


    • Anonyymi

      Hieno lähetys

    • Anonyymi

      Kanadan freedom convoy ei edes päässyt ennätysten kirjaan kun saattueessa ei ollut kuin muutama sata ajoneuvoa.

    • Anonyymi

      Näyttää jatkuvan... Missä on heidän pääministerinsä?

    • Anonyymi

      Ei taida Treaudu enää määrätä lisärajoituksia, kontrollin lisäämistä ym. glopalistisontaa kansalle, se loppu Kanadan osalta tähän, kansa karjaisi isosti. Muut maat seuraa takuulla perässä.

    • Anonyymi

      Rauhallista menoa, lunta kaduilla, hyvä tunnelma.

      Ottawa, sunnuntai 30.1. 2022
      https://m.youtube.com/watch?v=5EWL1mty3Q4

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe