Ottawan suurmiekkari, live : https://m.youtube.com/watch?v=Gc2JBQqZfB4
Verorahoilla pyörivä Yle on kuolema hiljainen. Muut seuraavat perässä. Miksi?
Miksi valtamedia on kuolema hiljainen tästä:
17
64
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärrä itsekään.... Katoin tuota ja kyseessä suuri happening. Heidän pm kiusasi omiaan kaksi pitkää vuotta... Nyt näyttää että "enough is enough"
- Anonyymi
Pm pakeni Ottawasta.
- Anonyymi
Truck Fudeau!
Liekköhän eliitin masinoima että saadaan kaaosta ja sen jälkeen uutta normaalia hyvänä myytyä apinoille 😉
Vai että kansalaisten annettaisiin hyppiä nokille😂
Kyllä ne ampuisi tai usuttaisi kansalaiset toistensa kimppuun jos haittaisi suunnitelmien toteutumista kuten jo tavallaan tapahtuukin 😇
Pelatkaa mukana vain jos kiinnostaa , on osa sekin 😈
Ei kiinnosta teidän draamat . Heitän luurilla ja koneella vesilintua niin loppuu tämän "emmerdalen" kuvioiden seuraaminen 😂- Anonyymi
Kova meininki. Miksi heidän pääministeri pakeni????
- Anonyymi
Miten niin pakeni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin pakeni?
Kuulema paennut. 2 pitkää vuotta kiusasi kansalaisiaan. Nyt on kusessa. Sai mitä tilasi. Toivon Marinille pitkiä oikeudenkäyntejä. Ja Krista Kiurulle
- Anonyymi
Onko tosi että saivat masinoitua 50 000 rekkakuskia. Ajattelin aluksi että tuo on jokin pikkujuttu mutta näyttää että suuria asioita alkanut tapahtua.
Suomeenkin tulossa 4.2. Mielenosoitus. Sitä ei pysäytä enää junaa kun tavallinen kansa alkaa herätä - Anonyymi
Moni on jo heräämässä unestaan. Mun siskon 2 tyttöä lopetti just koulunsa kun vaativat natsipassia.
- Anonyymi
Miksi valehtelet?
Esim:
Helsingin kaupunki edellytti koronapassia koulujen järjestämissä tilaisuuksissa. Koronapassia edellytettiin huoltajilta ja yli 16-vuotiailta osallistujilta ei oppilailta.
Opiskelijoilta ja koululaisilta ei ole vaadittu koronapassia missään vaiheessa oppilaitoksissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Esim:
Helsingin kaupunki edellytti koronapassia koulujen järjestämissä tilaisuuksissa. Koronapassia edellytettiin huoltajilta ja yli 16-vuotiailta osallistujilta ei oppilailta.
Opiskelijoilta ja koululaisilta ei ole vaadittu koronapassia missään vaiheessa oppilaitoksissa.En muuten valehtele: toinen noista lopetti Oulussa työharjoittelun kesken, opiskeli suuhygienistiksi tai hammasl. Ja toinen lopetti Nivalan amiksessa. Ensinmainittu lopetti työharjoittelunsa ja miettii jatkoaan ja toinen 16 vuotias lopetti kokonaan koulunsa. En kysellyt puhelimessa isältänsä tarkempia tietoja, mutta syyt oli koronapassin tai ylipäätään rokotteiden vaatimus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuten valehtele: toinen noista lopetti Oulussa työharjoittelun kesken, opiskeli suuhygienistiksi tai hammasl. Ja toinen lopetti Nivalan amiksessa. Ensinmainittu lopetti työharjoittelunsa ja miettii jatkoaan ja toinen 16 vuotias lopetti kokonaan koulunsa. En kysellyt puhelimessa isältänsä tarkempia tietoja, mutta syyt oli koronapassin tai ylipäätään rokotteiden vaatimus
Piikkipassin vaatimisessa on rikottu perustuslakia.
Valitusta menemään, se ei ehkä tuota vielä mitään, mutta kohta tuottaa.
Tällaiset vaatimiset pitää saada näkyviksi.
Toinen on kieltäytyminen, ei käytä palvelua jossa vaaditaan passia.
Kovaa peliä, mutta niin on ihmisten murkyttäminen pakkopiikeilläkin.
Ei ole mitään lieventävää muttaa - jolla menee ottamaan piikin, kun ”viaton, oppilautos, työnantaja vaatii sitä”.
Ollaan ihan kohta tilanteessa, jossa tunnustetaan piikitysten haitat.
Ei, kaikkiin ei ole piikitetty mitä todennäköisemmin samaa.
Kaikki rokotteet pitää asettaa uudelleen käsittelyyn.
esim. Polio- oireet ovat myös myrkytysoireita (ddt),
flunssan oireet ovat myös myrkytysoireita.
Polio diganosointiin ulkoisilla merkeillä. Poliopiikin historia on todella synkkä.
Valheista ei tule totta toistelemalla niitä.
- Anonyymi
Hieno lähetys
- Anonyymi
Kanadan freedom convoy ei edes päässyt ennätysten kirjaan kun saattueessa ei ollut kuin muutama sata ajoneuvoa.
- Anonyymi
Näyttää jatkuvan... Missä on heidän pääministerinsä?
- Anonyymi
Ei taida Treaudu enää määrätä lisärajoituksia, kontrollin lisäämistä ym. glopalistisontaa kansalle, se loppu Kanadan osalta tähän, kansa karjaisi isosti. Muut maat seuraa takuulla perässä.
- Anonyymi
Rauhallista menoa, lunta kaduilla, hyvä tunnelma.
Ottawa, sunnuntai 30.1. 2022
https://m.youtube.com/watch?v=5EWL1mty3Q4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402